Demontaż kokpitu – NIECZYNNE – brak fotek

6 śrub i 5 nakrętek.
Dwie to mocowanie kolumny kierownicy.

Tu uwaga przy odkręcaniu podsunąć fotel do przodu lub siedzieć tak aby kolanami podtrzymać kierownice inaczej po odkreceniu kolumna (cięzka) poleci w dół i może pozrywać/naruszyć okablowanie.
Jedna na środku pod szybą jest pod zaślepką na środku listwy nawiewu.
Dwie śruby po lewej

ciężko to odkręcić z powodu braku miejsca. Potrzebne fachowe narzędzia lub masa dziwnych przejściówek:)


Teraz dwie śruby z prawej

I cztery na środku

Teraz drobiazgi
Odkręcić dwie śrubki.Jedna to masa a druga to mocowanie otwierania maski.

Wyciskamy dwa zatrzaski które trzymaja plastykowe coś..

Takie same zatrzaski należy wypiąć za kolumna kierownicy i po stronie pasażera bo podtrzymują wiązke kabli..

Po tych czynnościach poruszać całą deską i powalczyć ze środkowymi śrubami i sama zejdzie.


Dwie to mocowanie kolumny kierownicy.

Tu uwaga przy odkręcaniu podsunąć fotel do przodu lub siedzieć tak aby kolanami podtrzymać kierownice inaczej po odkreceniu kolumna (cięzka) poleci w dół i może pozrywać/naruszyć okablowanie.
Jedna na środku pod szybą jest pod zaślepką na środku listwy nawiewu.
Dwie śruby po lewej

ciężko to odkręcić z powodu braku miejsca. Potrzebne fachowe narzędzia lub masa dziwnych przejściówek:)


Teraz dwie śruby z prawej

I cztery na środku

Teraz drobiazgi
Odkręcić dwie śrubki.Jedna to masa a druga to mocowanie otwierania maski.

Wyciskamy dwa zatrzaski które trzymaja plastykowe coś..

Takie same zatrzaski należy wypiąć za kolumna kierownicy i po stronie pasażera bo podtrzymują wiązke kabli..

Po tych czynnościach poruszać całą deską i powalczyć ze środkowymi śrubami i sama zejdzie.

