Przycisk na tablicy rozdzielczej i tunel środkowy, jak wymon

Mam 323F BA. Zdjąłem osłonę pod deską od strony kierowcy chcąc się dostać do
przycisków po lewej stronie kierownicy.
Pytanie 1: w jaki sposób je wyjąć ?
Mam tam dwa przyciski, jeden to przeciwmgielne (których chyba nie ma),
drugi to zaślepka nie dająca się wcisnąć. Najdziwniejsze jednak jest to, że zarówno do jednego (jak podejrzałem od dołu) jak i drugiego idą przewody z tej samej wiązki i oba mają jakieś elementy (ten nie funkcjonujący krótszy, pewnie atrapę do przyłączenia przewodów).
Pytanie 2: do czego miał służyć ten drugi, nie wciskający się u mnie, nie oznaczony symbolem, przycisk i czy da radę go podmienić na pełnosprawny ;–)
Pytanie 3: ma ktoś może zdjęcie rozebranego tunelu środkowego i drążka biegów z gołą blachą 323F BA ? (przypuszczam, że w innych "bebechy" są takie same) Chciałbym to zobaczyć zanim je rozbiorę.
przycisków po lewej stronie kierownicy.
Pytanie 1: w jaki sposób je wyjąć ?
Mam tam dwa przyciski, jeden to przeciwmgielne (których chyba nie ma),
drugi to zaślepka nie dająca się wcisnąć. Najdziwniejsze jednak jest to, że zarówno do jednego (jak podejrzałem od dołu) jak i drugiego idą przewody z tej samej wiązki i oba mają jakieś elementy (ten nie funkcjonujący krótszy, pewnie atrapę do przyłączenia przewodów).
Pytanie 2: do czego miał służyć ten drugi, nie wciskający się u mnie, nie oznaczony symbolem, przycisk i czy da radę go podmienić na pełnosprawny ;–)
Pytanie 3: ma ktoś może zdjęcie rozebranego tunelu środkowego i drążka biegów z gołą blachą 323F BA ? (przypuszczam, że w innych "bebechy" są takie same) Chciałbym to zobaczyć zanim je rozbiorę.