Przestało syczeć po odkręceniu korka paliwa i śmierdzi paliw

Po przeczytaniu paru wątków wiem że jest to problem...może macie jakieś sugestie co do naprawy i uszczelnienia tego ustrojstwa. Niżej zamieszczam zdjęcia rur idących z wlotu do baku...
podejrzewam że problem leży przy samym wlocie, bo jak widać bliżej baku nie widać korozji. Da się to jakoś uczelnić, czy trzeba wymienić jedna/obie rurki? Ile taka zabawa może kosztować, bo poza brakiem syczenia i delikatnym śmierdzeniem paliwa nie zaobserwowałem innych niepokojących zjawisk.





podejrzewam że problem leży przy samym wlocie, bo jak widać bliżej baku nie widać korozji. Da się to jakoś uczelnić, czy trzeba wymienić jedna/obie rurki? Ile taka zabawa może kosztować, bo poza brakiem syczenia i delikatnym śmierdzeniem paliwa nie zaobserwowałem innych niepokojących zjawisk.