Immobiliser i różne problemy z nim związane.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez stachan » 1 gru 2015, 06:38

Przy okazji to skąd kolega jest? (prosimy o uzupełnienie profilu).
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 17:09
Posty: 5603 (328/453)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez marcin1989 » 1 gru 2015, 11:24

Witam,już uzupełniłem swój profil ;).
Początkujący
 
Od: 30 lis 2015, 23:38
Posty: 6
Skąd: Gostynin
Auto: Mazda 323f ba 1,5 16v 1997r oraz Mazda Premacy 2,0ditd (101km) 2000r.

Postprzez Andrzej414 » 1 gru 2015, 17:59

A tak nawiasem auto da się odpalić? Jeździ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez marcin1989 » 1 gru 2015, 22:39

Auto odpala i po chwili gaśnie,świeci się kontrolka z kluczykiem,dziś własnie zamówiłem zestaw startowy i jak tylko dojdzie przesyłka to zamontuje wszystko i mam nadzieje ze Mazda odżyje ;)
Początkujący
 
Od: 30 lis 2015, 23:38
Posty: 6
Skąd: Gostynin
Auto: Mazda 323f ba 1,5 16v 1997r oraz Mazda Premacy 2,0ditd (101km) 2000r.

Postprzez Krzysiek L » 27 cze 2016, 07:42

Witam, w 323 C 1.5 z 96 roku, mam problem z immo, a mianowicie, po zamontowaniu klimy mam problem z immo ( chyba ).

Po przekręceniu kluczyka normalnie powinna zapalić się kontrolka immo ( żółta z kluczykiem ), a po instalacji klimy niestety się nie zapala, co za tym idzie silnik odpala ale tylko na 2-3 sekundy i gaśnie.

Bezpieczniki wszystkie sprawdziłem.
Rozłączałem klemy akumulatora / wielokrotnie.
Sprawdziłem połączenia przy stacyjce.

I tu pytanie:

Czy ktoś z Szanownych forumowiczów zetknął się z takim problemem i wie jak usunąć usterkę?

Z góry dziękuję za wszystkie konstruktywne porady jak dalej diagnozować problem i go usunąć.

Pozdrawiam.
Krzysiek L
 

Postprzez rafał88 » 27 cze 2016, 09:36

Kontrolka powinna sie właczyc przy kreceniu siilnikiem i gaśnać.

Pewnie gdzie uszkodziłes wiązke i dlatego takie cyrki.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Marek 161BD081 » 27 cze 2016, 10:43

Krzysiek L – dołączyłem twoje pytanie do istniejącej dyskusji. Proszę na przyszłość korzystać z wyszukiwarki.
Warto też byłoby uzupełnić profil o lokalizację bo bywa to czasem przydatne.

Co do twojego problemu to całkiem możliwe, że jest tak jak napisał Rafał.
Albo uszkodzona wiązka, albo coś nie jest wpięte albo .... sam moduł immo w kluczyku akurat ci zdechł.
Próbowałeś na drugim kluczyku?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Picker » 28 paź 2016, 16:56

Witam ,
Kolejny problem z moją 323f ,
Złamałem kluczyk w zamku.... –.–
A jak wkladam zapasowy do stacyjki to swieci sie kontrolka immo ( samochód z kluczykiem po lewej stronie )
i madzia odpala a po chwili dusi ją i gaśnie

Macie jakieś pomysły jak to rozwiązać ?
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2016, 20:09
Posty: 34 (14/0)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323f 1.5 1997r.

Postprzez Andrzej414 » 28 paź 2016, 17:09

Ze złamanego należy przełożyć immobiliser do zapasowego o ile zapasowy jest kluczykiem oryginalnym.

A wygląda to tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez Picker » 28 paź 2016, 17:21

u mnie ten kluczyk ktorym odpalałem zawsze , ten ktory sie złamał nie ma takiego otworu , ale za to ten zapasowy ma
wyglada to tak jakby dorabiany był ten pierwszy .. bo na tym drugim jest znaczek mazdy
Ale nie rozumiem tego , o co tu chodzi \O.o ??

Dopisano 28 paź 2016, 17:28:

ten złamany , pierwszy na ktorym wszystko działało , ma tylko takie czerwony kwadracik górze , nw czy to cos znaczy

Dopisano 28 paź 2016, 17:31:

Dobra sorry , juz sie dowiedziałem ze w tym przypadku pod tą czerwoną zatyczką jest immo ,

Pytanie tylko jak ja mam to wyciagnąć ??
i w jednym i w drugim kluczyku ciężko to czyms podhaczyć
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2016, 20:09
Posty: 34 (14/0)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323f 1.5 1997r.

Postprzez Andrzej414 » 28 paź 2016, 17:47

W oryginalnym to wychodzi bez problemu cienkim płaskim śrubokrętem. A w tym cudzie co masz to musisz jakoś ową zaślepkę wydłubać. Ponadto w zapasowym również powinien być ten immobiliser.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez Picker » 28 paź 2016, 18:01

napisze co znalazłem w srodku obu kluczykow ...

na razie gmeranko przedemną ;d , próbowałem pineską ale tylko rozdrapałem troche..

Dopisano 29 paź 2016, 16:00:

udalo mi się wydłubać ten zapasowy ( działający ) i w środku jest takie samo małe coś jak na zdjęciu wyżej , nie wiem co się znajduje w środku kluczyka ktory działał do tej pory bo wydłubanie tej czerwonej kwadratowej zaślepki czy to jest , jest wręcz niewykonalne...
Dlaczego jak to coś jest w środku tego zapasowego kluczyka , to madzia nie odpala i świeci się kontrolka immo ?
Mówi wam to coś ? Jest jakis inny sposób , czy musze dłubać w tym starym kluczyku aż dam rade ?
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2016, 20:09
Posty: 34 (14/0)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323f 1.5 1997r.

Postprzez Picker » 30 paź 2016, 21:57

Panowie , otworzyłem !!! To serio nie było łatwe ...

ale w środku kluczyka który działał jest coś innego niż w zapasowym ,
inny kształt , czarne , z napisami takimi jak : B3 , SID , TAG , T5-00

są one rozmieszczone w różnych miejscach tego małego czegoś..

To jest immo które jest zgodne z moją madzią i mam dorobić kluczyki takie żeby to immo do nich pasowało ? Na chłopski rozum tak to rozumiem ale wole się zapytać.
Bo to nie pasuje do kluczykow zapasowych , kształt nie podchodzi ,

Proszę was o szybką odpowiedź bo potrzebuje załatwić sprawe jak najszybciej , z góry wielkie dzięki :)
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2016, 20:09
Posty: 34 (14/0)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323f 1.5 1997r.

Postprzez Andrzej414 » 30 paź 2016, 22:05

Skoro nie da się tego włożyć do obudowy oryginalnego kluczyka to być może wystarczy owy immo włożyć do breloka i przypiąć go do oryginalnego kluczyka tak aby tylko stacyjka odczytała i można było normalnie jeździć. Wtedy nie ma konieczności dorabiania kluczyka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez Picker » 30 paź 2016, 22:56

W sensie że immo działa na zasadzie podobnej do bluetooth czy podczerwieni ? ma być blisko stacyjki , ona złapie jego sygnał i odpali normalnie ? Równie dobrze mogę go przykleić do kluczyka ? Czy czegoś nie zrozumiałem
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2016, 20:09
Posty: 34 (14/0)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323f 1.5 1997r.

Postprzez Marek 161BD081 » 30 paź 2016, 23:14

Dobrze zrozumiałeś :)
A twój temat dołączyłem do istniejącej dyskusji – proszę na przyszłość korzystać z wyszukiwarki.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Picker » 31 paź 2016, 00:05

Okej ,spoko :)
Dzięki wielkie
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2016, 20:09
Posty: 34 (14/0)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323f 1.5 1997r.

Postprzez Andrzej414 » 31 paź 2016, 06:29

Lepiej go nie przyklejaj bo możesz go szybko uszkodzić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez Kociak500 » 4 lip 2017, 13:07

Potrzebuje informacji jak ominąć imo w 323f Jeżeli ktoś ma jakieś info na ten temat proszę o kontakt na pw lub 792093033 Opiszę szczegółowo w czym mam problem zapewniam że chodzi tu o moje auto Wynagrodze
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez kamil.tomasz » 13 lip 2017, 22:51

Witam,podpinam się mam podobny problem w Mazdzie demio 2000r ,też gasnie po odpaleniu zaczynam działać o poszczególnych efektach będę pisał, pozdro

Dopisano 13 lip 2017, 22:52:

Witam,podpinam się mam podobny problem w Mazdzie demio 2000r ,też gasnie po odpaleniu zaczynam działać o poszczególnych efektach będę pisał, pozdro

Dopisano 13 lip 2017, 23:03:

Mam 2 kluczyki, lecz na żadnym z nich nie widać zaślepki, trochę dziwne te klucze chociaż oryginalne, mama uzytkuje xedos 6 i w tamtym kluczyku widać że kluczyk jest troszkę grubszy.
kamil.tomasz
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323