Immobiliser i różne problemy z nim związane.
Mam problem z immobiliserem przekręcam kluczyk, silnik odpala i za 3s gaśnie i świeci kontrolka immo. Mam druga stacyjke od innej mazdy i jak ją podłączyłem to silnik też odpala na 3s i gaśnie z tym, że kontrolka miga cały czas a nie świeci. Proszę o pomoc!!
- Od: 24 lut 2010, 21:50
- Posty: 38
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 323f Ba 1.8 16v Bp 1995r
jak nowa stacyjka..to i nowy komputer...
- Od: 29 cze 2008, 11:23
- Posty: 187
- Skąd: Mniszew/Warszawa
- Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)
Witam. Ja u siebie rozwiązałem problem z immo w mazdzie 323f, objawy byly takie jak w wiekszości zamieszczonych w poprzednich wątkach opisów, (czyli auto odpalało i po chwili gasło a po kilku razach zupełnie nic tylko rozrusznik kręcił, kontrolka od immo cały czas swieciła), problemem okazala sie wilgoć i woda. u mnie moduł immo znajdował sie nad padałami umieszczony kostką do góry (przykręcony do małego schowka z lewej str kierownicy) po przewodach (nie wiem jeszcze skąd) dostawała się do niego woda i poprostu robila jakies zwarcie. Po odkręceniu calego modułu wyuszyłem go i wszystko wróciło do normy Oczywiscie teraz wprowadzilem drobne zmiany i zamontowałem go kostką w dół aby po przewodach nie splywala do niego woda mam nadzieje ze komus sie to przyda, zgadzam sie z przedmówcą, ze wszyscy opisuja problem, a nikt po jego usunięciu nie pisze przyczyny.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
damianr88
donleon napisał(a):Po wymianie akumulatora na nowy nie mogę uruchomić samochodu-miga kontrolka od immobilizera, rozrusznik nie kręci. Próbowałem drugim kluczykiem-to samo. Jak myślicie, da się coś zrobić, czy muszę holować auto do serwisu?
poradziłeś sobie jakoś z tym problemem? Wczoraj mnie to dopadło i dzisiaj z rana. Za 5 razem w końcu immo pozwolił na start silnika.
Czy ktoś wie w czym problem tkwi?
Probelm rozwiązany –
- Kod: Zaznacz cały
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=60&t=65086&p=2341226#p2341226
- Od: 29 mar 2011, 07:27
- Posty: 40
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 2.3 Top 2002r.
Witam, chcę się dowiedzieć jak ściąga się kierownicę żeby dostać się i ściągnąć stacyjkę.
Posiadam luźną stacyjkę i chcę włożyć do mojej madzi. Będą jakieś problemy z funkcjonalnością tego ? Gdzie znajduje się immobilajzer dokładnie??
Posiadam luźną stacyjkę i chcę włożyć do mojej madzi. Będą jakieś problemy z funkcjonalnością tego ? Gdzie znajduje się immobilajzer dokładnie??
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
Prosze poszukac na forum fotorelacji ściagania kierownicy. Jest na pewno.
Proszę czytać FAQ – tam jest fotorelacja demontażu kierownicy, która może być pomocna przy wymianie stacyjki.
Zazwyczaj oryginalne immo jest zintegrowane ze sterownikiem silnika.
A czy aby napewno masz oryginalne immo w kluczyku?
motorzystaa napisał(a):Gdzie znajduje się immobilajzer dokładnie??
Zazwyczaj oryginalne immo jest zintegrowane ze sterownikiem silnika.
A czy aby napewno masz oryginalne immo w kluczyku?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Mam, tzn miałem musiałem troche przerobić ale mam!!! tylko sytuacja zmusza mnie do tego aby zmienić zamki i stacyjkę no i pewnie też bede musiał komputer pokładowy zmienić....
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
Wymiana stacyjki czy nawet pętli odbiorczej od immo nie wiąże się z koniecznością wymiany ECU.
ECU i przynależne kluczyki z immo muszą jedynie stanowić komplet.
No chyba, ze ktoś moze przeprogramować kod immo ale to juz inny temat.
ECU i przynależne kluczyki z immo muszą jedynie stanowić komplet.
No chyba, ze ktoś moze przeprogramować kod immo ale to juz inny temat.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
czyli poproszę krótko i na temat.
Co potrzebuję aby wszystko sprawnie działało?? Miałem immo, mam nowe zamki, stacyjka w drodze można powiedzieć i co komputer główny też czy nie??
Co potrzebuję aby wszystko sprawnie działało?? Miałem immo, mam nowe zamki, stacyjka w drodze można powiedzieć i co komputer główny też czy nie??
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
Zmieniając stacyjkę zmieniasz przecież też klucz.
W kluczu jest zatopiony element immobilisera, który "gada sobie" z komputerem sterującym praca silnika.
Więc jak dodasz te powyższe stwierdzenia to chyba nie trzeba być geniuszem aby zrozumieć, że nie będzie to działało BEZ zmiany sterownika silnika na taki, który "dogada się" z zastosowanymi kluczami.
Druga opcja to przełożyć główkę z immobiliserem ze starych kluczy do nowych (mało realne abys to ładnie zrobił).
Trzecia to dorobić nowe klucze tak jaki te z nowej stacyjki + zaprogramować kostke immo w nich aby były takie jak na starych kluczach.
Parę jest jeszcze innych opcji ale wszystkie są dosyć uciążliwe.
PS. a skąd wiesz, że masz działające immo w aucie?
W kluczu jest zatopiony element immobilisera, który "gada sobie" z komputerem sterującym praca silnika.
Więc jak dodasz te powyższe stwierdzenia to chyba nie trzeba być geniuszem aby zrozumieć, że nie będzie to działało BEZ zmiany sterownika silnika na taki, który "dogada się" z zastosowanymi kluczami.
Druga opcja to przełożyć główkę z immobiliserem ze starych kluczy do nowych (mało realne abys to ładnie zrobił).
Trzecia to dorobić nowe klucze tak jaki te z nowej stacyjki + zaprogramować kostke immo w nich aby były takie jak na starych kluczach.
Parę jest jeszcze innych opcji ale wszystkie są dosyć uciążliwe.
PS. a skąd wiesz, że masz działające immo w aucie?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dodam ze przeprogramowanie klucza lub odczyt kodu z niego w Mazdach to dla elektronikow samochodowych nie lada wyczyn:–) malo jest wiec takich co to zrobia:–) Mazda to nie zachodni shit:–)
Immo mi działa na 100% bo jak wyciągnę immo z kluczyka to samochodu nie odpalę.
Wychodzi na to że najlepszym sposobem będzie zmienić ...... samochód
Wychodzi na to że najlepszym sposobem będzie zmienić ...... samochód
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
motorzystaa napisał(a):Wychodzi na to że najlepszym sposobem będzie zmienić ...... samochód
Taniej będzie przełożyć immo do nowych kluczy.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
A przy stacyjce znajduje się jakiś czytnik kodu immo czy jakiś impuls idzie prosto do komputera??
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
Przy stacyjce w takiej czarnej obwódce jest taka niby antenka, która zczytuje kod z kluczyka i ten sygnał idzie modułu iimo za stacyjką. A z kolei ten wysyła sygnał do komputera głównego.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
czyli najlepszym rozwiązaniem dla mnie będzie zmienić stacyjkę ale przełożyć ta czarną skrzyneczkę i zostać przy starym kodzie immo
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
NIE
Pastylka w kluczyku
Moduł immo za stacyjką
Komputer główny
Te trzy elementy muszą do siebie pasować. Nie ma opcji żebyś wstawił jeden z tych elementów, a resztę pozostawił starą i żeby to działało.
Najprościej to wymień stacyjkę, dorób sobie kluczyk na wzór nowego, ale z kodem ze starego kluczyka.
Pastylka w kluczyku
Moduł immo za stacyjką
Komputer główny
Te trzy elementy muszą do siebie pasować. Nie ma opcji żebyś wstawił jeden z tych elementów, a resztę pozostawił starą i żeby to działało.
Najprościej to wymień stacyjkę, dorób sobie kluczyk na wzór nowego, ale z kodem ze starego kluczyka.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
żeby nie zmieniać komputera głównego muszę przełożyć sterownik ze starej stacyjki do nowej + stara pastylka z kluczyka!!
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 3 gości