po zgubieniu kluczyków nie odpala (immobilizer)!
Strona 1 z 1
Witam szanownych klubowieczów. Mam poważny problem zgłosił się do mnie znajomy który jeżdzi a raczej jeżdził Mazdą 323 C (ba) 1.5 z 97 roku, z poważnym problemem. Mianowicie niestety zgóbił kluczyki orginalne z immobilaizerem od swojej madzi i w tym momencie zaczął się ów wielki problem. Kluczyki zostały dorobione pod stacyjkę tak że otwierają bez problemu drzwi się otwiera stacyjkę idzie przekręcić, rozrusznik normalnie kręci ale auto NOIE ZAPALA;. Jak się domyślacie problem tkwi w orginalnym immobilaizerze który był w kluczyku niestety to był jedeny komplet kluczyków i jeż immobilaizera ponoć nie idzie rozbroić. Auto stało już u kilku elektryków i różnych mądrych fachowców a obecnie stoi w serwisie Mazdy w poznaniu. Bagatela auto nie idzie już uruchomić już OD ROKU. W serwisie proponują wymianę komputera i innych pierdów za cenę 5.500 zł co przekreśla sens całej tej operacji. A więc drodzy klubowicze zwracam się do was z pomocą taka jaką zwrócił się do mnie mó znajomy. Czy ktoś wie jak uruchomić te auto? Jesteście ostatnia deską ratunku, jeśli się nie uda ato zostanie rozebrane na części i sprzedane a szkoda by było bo to fajna Mazda w bdb stanie.A więć apel do was – jak uruchomić te auto naprawde dziwna i niby prosta sprawa ale nam już wcale nie jest do śmiechu.Za Wszelkie pomocne informacje będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
ps. możecie także dzwonić do mnie na nr 502 423 346, pisać na forum, meile lub GG.
ps. możecie także dzwonić do mnie na nr 502 423 346, pisać na forum, meile lub GG.
Ostatnio edytowano 5 maja 2007, 16:26 przez MANIX, łącznie edytowano 1 raz
Była Mazda 323F BA GT 2.0 V6 teraz jest BMW 320 e36 niestety markę zdradziłem ale w klubie zostaje i dalej kocham Mazdę
- Od: 4 sty 2006, 19:18
- Posty: 125
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: BMW 320, Honda CBR 11000 XX
witaj, po krótce ,
to zgłoś się do newbie, pracuje w ASO mazda w lublinie, mi z tym problemem pomógł w tydzień.
( podałem mu numer immobilajzera , u mnie była to kostka pod kierownicą- ale może być bodajże w 3 różnych miejscach, podałem mu ów numer, który został wysłany do Anglii i czekałem, po 7 dniach przyjechał i odpalił mi autko. działa do dzisiaj. (1,5 roku)
mechaników, elektryków też było wielu ,
ale dziwi mnie to, że w serwisie w Poznaniu nie dają rady?
?
Powodzenia.
to zgłoś się do newbie, pracuje w ASO mazda w lublinie, mi z tym problemem pomógł w tydzień.
( podałem mu numer immobilajzera , u mnie była to kostka pod kierownicą- ale może być bodajże w 3 różnych miejscach, podałem mu ów numer, który został wysłany do Anglii i czekałem, po 7 dniach przyjechał i odpalił mi autko. działa do dzisiaj. (1,5 roku)
mechaników, elektryków też było wielu ,
ale dziwi mnie to, że w serwisie w Poznaniu nie dają rady?

Powodzenia.
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
MANIX Proszę o poprawienie tematu!
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje 
- Od: 26 wrz 2005, 18:55
- Posty: 1100
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i
Hmmm, jeśli to ten serwis o którym myślę, to się nie dziwię, że nie dają rady...iiyama napisał(a):ale dziwi mnie to, że w serwisie w Poznaniu nie dają rady?
PS. a może prościej – wymiana kostek komputera i immo kupione ze szrotu za "grosze" (500zł).?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
o zesz ty orzeszku
to co jak mam tylko jeden kluczyk i go zgubie to bedzie mnie to kosztowalo kilka set zlotych choroba
zawsze myslalem ze cos tam sie uda odlaczyc i spoko bedzie jazda bez imobilajzera
1. moze jednak jest jakis prostrzy sposob na odłaczenie tego ustroistwa ?
2. a gdzie i ile kosztuje dorobienie kluczyka nie majac kodu
sorki ze tak sie wcinam ale tak z jednym razem moze uda sie rozwiazac i te pytanko
to co jak mam tylko jeden kluczyk i go zgubie to bedzie mnie to kosztowalo kilka set zlotych choroba
zawsze myslalem ze cos tam sie uda odlaczyc i spoko bedzie jazda bez imobilajzera
1. moze jednak jest jakis prostrzy sposob na odłaczenie tego ustroistwa ?
2. a gdzie i ile kosztuje dorobienie kluczyka nie majac kodu
sorki ze tak sie wcinam ale tak z jednym razem moze uda sie rozwiazac i te pytanko
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
organo napisał(a):bedzie jazda bez imobilajzera
Są tacy "fachowcy" co podmieniają sterownik i mają w nosie immo, ale efektem ich pracy jest zwykle puste miejsce na parkingu gdzie stało twoje autko
ASO zawsze (?) pomoże w tej sprawie. Jak na usługę na którą mają wyłączność to nawet nie zdzierają za bardzo, ale z oczywistych powodów ta procedura musi potrwać. I niemal na pewno wymogiem będzie byś dostarczył auto do nich, więc dolicz lawetę
Hehe też coś wiem o immobilizerze
No więc jeśli sterownik od immo jest oddzielny, to jest on przypisany tylko do jednego komputera i z innym działać nie będzie. Jeszcze jednym wyjściem, jest chyba wymiana komputera od silnika bez immo, tylko trzeba sprawdzić czy wtyczki pasują (jakby co to mam taki komputer bez immo do sprzedania). Podobno można kupić sam kluczyk z pestką, i go zaprogramować. Robi się to jakoś przez przekręcanie kluczyka według ciągu cyfr znajdujących się na sterowniku.

to co chłopaki mówicie wymiana kompa od innej madzi chyba by była najlepszym rozwiązaniem co wy na to będzie pasował inny komputer?
Była Mazda 323F BA GT 2.0 V6 teraz jest BMW 320 e36 niestety markę zdradziłem ale w klubie zostaje i dalej kocham Mazdę
- Od: 4 sty 2006, 19:18
- Posty: 125
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: BMW 320, Honda CBR 11000 XX
MANIX Proszę o poprawienie tematu!
Nie jesteś nowy więc zaraz dostaniesz kosza
Nie jesteś nowy więc zaraz dostaniesz kosza
Podepnę się do tego tematu bo nie znalazłem bardziej pasującego
Kluczyk który mam w mojej mazdzie 323f BA 95' jest troche popękany. Trochę się boję, że niedługo zostanie mi w drzwiach albo w stacyjce. Orientuje się ktoś gdzie mogę dorobić taki sam w miarę niedrogo? Z góry dziękuję za odpowiedź
- Od: 23 gru 2008, 23:16
- Posty: 159
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 323F, DOHC 1.5 16V
A ja w xedosie 9 2.5 podmieniłem komputer który kupiłem od anglika z jednym kluczykiem i odpaliłem gablote.
Nie wymieniałem zamków i stacyjki, tylko skopiowali mi kod z kluczyka u nas to robią w Kauflandzie.
Na początku jezdziłem z 2 kluczami owinietymi izolacja ze sobą i odpalał.
Wiesiek.
Nie wymieniałem zamków i stacyjki, tylko skopiowali mi kod z kluczyka u nas to robią w Kauflandzie.
Na początku jezdziłem z 2 kluczami owinietymi izolacja ze sobą i odpalał.
Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
- Od: 31 lip 2005, 18:04
- Posty: 331
a co jak nie można odczytać kodu z imobilaizera w kluczyku? byłem dorobić zapas bo mam jeden i gość powiedział że nie może odczytać kodu i ratuje mnie ASO i wydatek około300-400zł czy to prawda ? bo jestem w szoku po takiej diagnozie.
karmazyn33 napisał(a):a co jak nie można odczytać kodu z imobilaizera w kluczyku? byłem dorobić zapas bo mam jeden i gość powiedział że nie może odczytać kodu i ratuje mnie ASO i wydatek około300-400zł czy to prawda ? bo jestem w szoku po takiej diagnozie.
Pojedź do innego sklepu gdzie mają nowszy czytnik. Koszt surówki na klucz ok. 30 zl. razem z chipem jakieś 130.
Pozdrawiam...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości