skorodowana chłodnica klimatyzacji

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez FishHunteR » 23 mar 2007, 09:28

Nie znalazłem takiego wątku, więc sobie pozwoliłem…..Jeśli nie tu to proszę o umieszczenie w odpowiednim dziale :)
Mam skorodowaną chłodnice klimatyzacji. Nie nadaje się do naprawy bo nie ma dziury takiej żeby zaspawać tylko setki mikroskopijnych dziurek. W zeszłym roku na całej chłodnicy wyszły małe punkciki z barwnika.
W serwisie 2250 zł, zamiennik 750 zł. :|
1)Jaki jest sens kupowania używanej chłodnicy? (jeśli moja przez 10 lat skorodowała to obawiam się ze mogę kupić taką samą. Czy te chłodnice mają jakiś okres wytrzymałości, czy nie ma na to reguły?)
2)Czy z mazdy anglika będzie pasowała?
3)W pewnym serwisie klimatyzacji zaproponowali „dorobienie” z jakiejś innej
4)Może ktoś posiada taką do V6 sprawną ?

Będę wdzięczny za wszystkie opinie i sugestie.
Ostatnio edytowano 23 mar 2007, 11:11 przez FishHunteR, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2006, 21:08
Posty: 35
Skąd: mazo(F)sze
Auto: Toyota Avensis

Postprzez ravo » 23 mar 2007, 11:01

FishHunteR napisał(a):Będę wdzięczny za wszystkie opinie i sugestie.

prosze nazwij porpawnie temat – regulamin :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez FishHunteR » 23 mar 2007, 11:12

ravo napisał(a):prosze nazwij porpawnie temat – regulamin
_________________


czy juz dobrze? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2006, 21:08
Posty: 35
Skąd: mazo(F)sze
Auto: Toyota Avensis

Postprzez Kondore » 17 sie 2007, 15:49

temat rochę stary ale ja znalazłem tanie chłodnie nówki po 400 zł
Moja żona jest zazdrosna o Madzię...:)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2005, 23:35
Posty: 35
Skąd: Łuków
Auto: 323f 15 16v DOHC `94

Postprzez Maciek 251 » 17 sie 2007, 16:22

FishHunteR napisał(a):2)Czy z mazdy anglika będzie pasowała?

Raczej tak, w angliku inne są tylko: parownik i niektóre węże do połączeń wszystkich części... ja np. mam w swojej chłodnice (skraplacz) od V6 a mam Z5 i pasuje idealnie...
tylko uważaj na jedną rzecz – jest chyba trzy rodzaje tych skraplaczy, róznią się miedzy sobą krućcami polączeniowymi i ich lokalizacją, no chyba że bierzesz pod uwagę przeróbkę węży do podłączenia skraplacza – jak tak to nie ma tematu ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2006, 18:54
Posty: 248 (0/1)
Skąd: Rzeszów/Dynów
Auto: M6 2,0 CiTD 136PS Exclusive'04

Postprzez andrzejq » 17 sie 2007, 20:41

Maciek 251 napisał(a):jest chyba trzy rodzaje tych skraplaczy

Wg katalogu Nissensa też https://webshop.nissens.com/main.asp?language=7

Za nówkę Nissensa załaciłem 450 zł, a byle jaką chińszczyznę można dostać już za 300 zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 22:15
Posty: 330
Skąd: Twierdza Przemyśl
Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323