Czy zielony pierścień wokół zapalniczki jest podświetlany??

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Radian » 3 lis 2006, 00:45

Mam pytanko jak w temacie. U mnie się to nie świeci i zastanawiam się czy tylko u mnie czy nie świeci się z urzędu ;).
Pozdro.
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2006, 16:44
Posty: 74 (0/2)
Skąd: podkarpacie
Auto: 323 F BA z 1997 poj. 1.5

Postprzez brii » 3 lis 2006, 09:06

Powinien świecić
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez KosteK » 3 lis 2006, 09:19

Świeci, razem z nim powinna też być podświetlona popielniczka jak ją wysuniesz.
U mnie też zapalniczka nie świeciła jak kupiłem auto, ale odpowiedzialna była za to rozpięta wtyczka pod panelem zapalniczki/popielniczki.
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2005, 10:55
Posty: 727

Postprzez LuK » 3 lis 2006, 10:25

u mnie zapalniczka swieci, ale popielniczka " z urzędu" nie swieci
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2005, 09:30
Posty: 121
Skąd: ziemia sieradzka
Auto: 323F 1.5 16v Z5 1998 BA

Postprzez Radian » 3 lis 2006, 13:47

KosteK napisał(a):Świeci, razem z nim powinna też być podświetlona popielniczka jak ją wysuniesz

Oooo... no to widze czeka mnie wizyta pod panelem zapalniczki. I w związku z tym pytanko. Czy trzeba do tej operacji zdejmować plastiki począwszy od hamulca ręcznego poprzez osłonę lewarka i dalej do góry, czy wystarczy zająć się tylko tym plastikiem czyli bezpośrednio panelem nawiawu, zapalniczki i popielniczki. Przypominam ze moja Madzia jest po liftingu i z tego co widzę to chyba ten panel można rozebrać bez zabawy z plastikami od hamulca. Mam racje??
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2006, 16:44
Posty: 74 (0/2)
Skąd: podkarpacie
Auto: 323 F BA z 1997 poj. 1.5

Postprzez KosteK » 3 lis 2006, 14:24

Radian napisał(a): Czy trzeba do tej operacji zdejmować plastiki począwszy od hamulca ręcznego poprzez osłonę lewarka i dalej do góry, czy wystarczy zająć się tylko tym plastikiem czyli bezpośrednio panelem nawiawu, zapalniczki i popielniczki.

Tutaj masz pomoc http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
mam nadzieje że się przyda
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2005, 10:55
Posty: 727

Postprzez Radian » 3 lis 2006, 15:44

KosteK napisał(a):Tutaj masz pomoc http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=

Dzięki KosteK ale na tych zdjątkach jest wersja wnętrza przed liftingiem. U mnie wyląda to trochę inaczej. Cały ten panel na lini nawiew, radio, zapalniczkai i popielniczka jest jakby wydzielony oddzielnym plastikiem. Wygląda na to że można się tam dostać demontując jedynie ten panel bez potrzeby odkręcania plastików hamulca i lewarka. Robił już to ktoś w tej wersji??
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2006, 16:44
Posty: 74 (0/2)
Skąd: podkarpacie
Auto: 323 F BA z 1997 poj. 1.5

Postprzez Briareos » 3 lis 2006, 16:20

Przez te N godzin jakie czekałeś na odpowiedź po pierwszym poście byś to już kilkanaście razy rozebrał i złożył do kupy :|
Teoretycznie do żarówek da się dojść po wyciągnięciu tej "szfuladki/zaślepki" pod radiem (jak masz coś takiego), ale to też dobrze wiedzieć najpierw gdzie są zatrzaski i jak podważać.

Odkręć tę osłonę ręcznego, to jest moment – tak na pewno się da i nic nie połamiesz. Zobaczysz jak to jest zrobione i będziesz wiedział na przyszłość. To nie ściągnie skrzyni biegów tylko raptem 4 łatwo dostępne wkręty w kabinie.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 16:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Postprzez Radian » 3 lis 2006, 17:37

Briareos napisał(a):Przez te N godzin jakie czekałeś na odpowiedź po pierwszym poście byś to już kilkanaście razy rozebrał i złożył do kupy

No niestety nie mogę tego zrobić gdyż aktualnie auto jest u mmechanika.
Briareos napisał(a):Teoretycznie do żarówek da się dojść po wyciągnięciu tej "szfuladki/zaślepki" pod radiem (jak masz coś takiego), ale to też dobrze wiedzieć najpierw gdzie są zatrzaski i jak podważać.

No właśnie chodzi o to, że nie mam czegoś takiego. I jak na moje oko to nie muszę odkręcać tych wszystkich osłon, ale chcę jedynie potwierdzenia, że można się dostać pod panel bez ich zdejmowania.
Niestety nie dysponuję cyfrówką żebym mogł wstawić zdjęcie wnętrza :/
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2006, 16:44
Posty: 74 (0/2)
Skąd: podkarpacie
Auto: 323 F BA z 1997 poj. 1.5

Postprzez Blastar » 3 lis 2006, 20:24

przed liftingiem czy po to nie wiem jaka jest różnica ale rozebranie tego (zaczynając od podłokietnika) i dojście do zapaliniczki i tych obu lapmek co się tam znajdują zajeło mi ok 2 min wiec nie wiem z czym może być problem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2005, 21:30
Posty: 81
Skąd: Opole
Auto: 323F BA 1,5i '94 16V 4/DOHC

Postprzez Czeczen » 4 lis 2006, 18:28

u mnie nie swieci...ale moze tez sie spaliło podswietlanie.Żeby sciągnąć ten szary panel 9z radiem pokrętłami od wentylacji popielniczką i zapalniczką) wystarczy wsadzic cos cienkiego medzy panel a deske rozdzielczą i delikatnie podważyć -jest na zatrzaski...
dodam ze rozebranie podłokietnika nic tu nie da...
Początkujący
 
Od: 3 kwi 2006, 14:26
Posty: 15
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 136 Ps

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323