Pozdro.
Czy zielony pierścień wokół zapalniczki jest podświetlany??
Strona 1 z 1
KosteK napisał(a):Świeci, razem z nim powinna też być podświetlona popielniczka jak ją wysuniesz
Oooo... no to widze czeka mnie wizyta pod panelem zapalniczki. I w związku z tym pytanko. Czy trzeba do tej operacji zdejmować plastiki począwszy od hamulca ręcznego poprzez osłonę lewarka i dalej do góry, czy wystarczy zająć się tylko tym plastikiem czyli bezpośrednio panelem nawiawu, zapalniczki i popielniczki. Przypominam ze moja Madzia jest po liftingu i z tego co widzę to chyba ten panel można rozebrać bez zabawy z plastikami od hamulca. Mam racje??
Radian napisał(a): Czy trzeba do tej operacji zdejmować plastiki począwszy od hamulca ręcznego poprzez osłonę lewarka i dalej do góry, czy wystarczy zająć się tylko tym plastikiem czyli bezpośrednio panelem nawiawu, zapalniczki i popielniczki.
Tutaj masz pomoc http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
mam nadzieje że się przyda
- Od: 16 cze 2005, 10:55
- Posty: 727
KosteK napisał(a):Tutaj masz pomoc http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
Dzięki KosteK ale na tych zdjątkach jest wersja wnętrza przed liftingiem. U mnie wyląda to trochę inaczej. Cały ten panel na lini nawiew, radio, zapalniczkai i popielniczka jest jakby wydzielony oddzielnym plastikiem. Wygląda na to że można się tam dostać demontując jedynie ten panel bez potrzeby odkręcania plastików hamulca i lewarka. Robił już to ktoś w tej wersji??
Przez te N godzin jakie czekałeś na odpowiedź po pierwszym poście byś to już kilkanaście razy rozebrał i złożył do kupy
Teoretycznie do żarówek da się dojść po wyciągnięciu tej "szfuladki/zaślepki" pod radiem (jak masz coś takiego), ale to też dobrze wiedzieć najpierw gdzie są zatrzaski i jak podważać.
Odkręć tę osłonę ręcznego, to jest moment – tak na pewno się da i nic nie połamiesz. Zobaczysz jak to jest zrobione i będziesz wiedział na przyszłość. To nie ściągnie skrzyni biegów tylko raptem 4 łatwo dostępne wkręty w kabinie.
Teoretycznie do żarówek da się dojść po wyciągnięciu tej "szfuladki/zaślepki" pod radiem (jak masz coś takiego), ale to też dobrze wiedzieć najpierw gdzie są zatrzaski i jak podważać.
Odkręć tę osłonę ręcznego, to jest moment – tak na pewno się da i nic nie połamiesz. Zobaczysz jak to jest zrobione i będziesz wiedział na przyszłość. To nie ściągnie skrzyni biegów tylko raptem 4 łatwo dostępne wkręty w kabinie.
Briareos napisał(a):Przez te N godzin jakie czekałeś na odpowiedź po pierwszym poście byś to już kilkanaście razy rozebrał i złożył do kupy
No niestety nie mogę tego zrobić gdyż aktualnie auto jest u mmechanika.
Briareos napisał(a):Teoretycznie do żarówek da się dojść po wyciągnięciu tej "szfuladki/zaślepki" pod radiem (jak masz coś takiego), ale to też dobrze wiedzieć najpierw gdzie są zatrzaski i jak podważać.
No właśnie chodzi o to, że nie mam czegoś takiego. I jak na moje oko to nie muszę odkręcać tych wszystkich osłon, ale chcę jedynie potwierdzenia, że można się dostać pod panel bez ich zdejmowania.
Niestety nie dysponuję cyfrówką żebym mogł wstawić zdjęcie wnętrza :/
przed liftingiem czy po to nie wiem jaka jest różnica ale rozebranie tego (zaczynając od podłokietnika) i dojście do zapaliniczki i tych obu lapmek co się tam znajdują zajeło mi ok 2 min wiec nie wiem z czym może być problem?
- Od: 12 mar 2005, 21:30
- Posty: 81
- Skąd: Opole
- Auto: 323F BA 1,5i '94 16V 4/DOHC
u mnie nie swieci...ale moze tez sie spaliło podswietlanie.Żeby sciągnąć ten szary panel 9z radiem pokrętłami od wentylacji popielniczką i zapalniczką) wystarczy wsadzic cos cienkiego medzy panel a deske rozdzielczą i delikatnie podważyć -jest na zatrzaski...
dodam ze rozebranie podłokietnika nic tu nie da...
dodam ze rozebranie podłokietnika nic tu nie da...
- Od: 3 kwi 2006, 14:26
- Posty: 15
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 136 Ps
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości