Wymiana zegarów – które będą pasować?
Strona 1 z 1
Witam
Obecnie posiadam zegary bez obrotomierza. Chciałbym wymienić je na zegary z obrotomierzem ale nigdzie nie mogę takich znależć. Czy zegary od F lub C będa pasować? Prędkościomierz mam wyskalowany do 220 km/h a wszystkie zegary jakie znalazłem na sprzedaż z obrotomierzem są wyskalowane do 240 km/h (to samo dotyczy białych tarcz) – czy jest możliwa taka zamiana od innej wersji bez żadnych problemów?
Pozdrawiam
Obecnie posiadam zegary bez obrotomierza. Chciałbym wymienić je na zegary z obrotomierzem ale nigdzie nie mogę takich znależć. Czy zegary od F lub C będa pasować? Prędkościomierz mam wyskalowany do 220 km/h a wszystkie zegary jakie znalazłem na sprzedaż z obrotomierzem są wyskalowane do 240 km/h (to samo dotyczy białych tarcz) – czy jest możliwa taka zamiana od innej wersji bez żadnych problemów?
Pozdrawiam
Z eFki raczej nie będą pasować. W sedanie obrotek jest po lewej stronie, a kontrolki paliwa i temp-po prawej. Może to i nie ma znaczenia, ale i tak chyba najważniejsza jest kostka, która raczej nie będzie chciała współpracować z inszymi zegarami...chyba żeby rozbebeszać kostkę i sprawdzać co od czego...aha, w ostatniej chwili znalazłem...ten środkowy zestaw jest od S-ki. Ale ceny raczej mało zachęcające
http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=123539364
Inna opcja-szukaj aut do rozbiórki. Ze 2 tyg temu był na allegro taki sedan. Może ktoś się jeszcze ogłosi z jakimiś gratami bo mu coś zostało... Owocnych łowów..
http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=123539364
Inna opcja-szukaj aut do rozbiórki. Ze 2 tyg temu był na allegro taki sedan. Może ktoś się jeszcze ogłosi z jakimiś gratami bo mu coś zostało... Owocnych łowów..
- Od: 7 sie 2006, 12:02
- Posty: 110
- Skąd: Łódź
- Auto: W124 E200T '93
Dzięki za odpowiedź. Na allegro szukam już od dłuższego czasu i nie mogłem znaleźć. A jak był taki licznik, to ktoś mnie uprzedził.Dokładnie poszukuje zegarów z drugiego zdjęcia z linka, który podałeś. Ja mam taki sam układ wszystkiego, nie mam obrotomierza a wskaźniki z prawej strony sa rozbite i znajdują się po obu stronach prędkościomierza. Zadzwonie, dopytam się, porozmawiam o cenie bo ta podana na stronie jest za wysoka. Jest jeszcze problem z bialymi zegarami. Nie widzialem białych tarcz do takiego układu zegarów z wyskalowaniem do 220 km/h – wszystkie są do 240 km/h. Ale trzeba szukać i nie poddawać się 
Możesz próbowac zbić cenę, bo jest powód. Na powiększeniu widać odłamany kawałek przezroczystego plastiku (na dole). Ale nie sądzę, żeby zeszli w okolice 100zł, czyli za ile normalnie się sprzedają, bo budzik ma całkiem mały przebieg i jest dobry na podmiankę bez dodatkowej roboty...hehe, spryciarze.
- Od: 7 sie 2006, 12:02
- Posty: 110
- Skąd: Łódź
- Auto: W124 E200T '93
Proszsz...półtorej godziny wyszukiwania na allegro...ale się znalazła!! Sam z ciekawości zadzwonie zapytać o parę drobiazgów..
http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=123738348
http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=123738348
- Od: 7 sie 2006, 12:02
- Posty: 110
- Skąd: Łódź
- Auto: W124 E200T '93
Ja też mam ją ok miesiąca
I w tym samym dniu nawet rejestracja....na forum
Na przykład jakie, hm? Bo jeśli chodzi o jakieś duperele do wnętrza czy plastiki, to się zgodzę.
MvG napisał(a):hociaż trudno znależć niektore elementy
Na przykład jakie, hm? Bo jeśli chodzi o jakieś duperele do wnętrza czy plastiki, to się zgodzę.
- Od: 7 sie 2006, 12:02
- Posty: 110
- Skąd: Łódź
- Auto: W124 E200T '93
Chodzi mi wlaśnie o jakieś duperele. Np u mnie w mieście jest kilka takich Mazda jak moja, a F-ek czy C dużo dużo wiecej dlatego trudniej dostać elementy bo mniej S-ek jest
Szukając licznika przekonałem się o tym 
Mam jeszcze jedno pytanie. Rozmawiałem z jednym mechanikiem (nie jest elektrykiem) i powiedział mi, że najprawdopodobniej te kostki nie będą pasować (tzn układ kostek z zegarami bez obrotomierza z układem kostek z zegarami z obrotomierzem). Następnie rozmawiałem z elektrykiem. Powiedział mi, że jeżeli ten model samochodu jest przystosowany do zegarów z obrotomierzem to najprawdopodobniej nie będzie trzeba dłubać w kostach bo będą pasować. I teraz nie wiem, czy to będzie pasować bez żadnej ingerencji w kostki. Bo były takie modele 323S BA, które miały zegary z obrotomierzem. Czy dzięki temu jest prawdopodobne, że u mnie zamiana będzie bez problemu bo obecnie po lewej stronie zegarów mam temp., po środku prędkościomierz a po prawej paliwo natomiast w tych zegarach z obrotomierzem jest po lewej obrotomierz, po środku prędkościomierz a po prawej jeden zegar z temp. i paliwem.
Simo napisał(a):Z eFki raczej nie będą pasować. W sedanie obrotek jest po lewej stronie, a kontrolki paliwa i temp-po prawej. Może to i nie ma znaczenia, ale i tak chyba najważniejsza jest kostka, która raczej nie będzie chciała współpracować z inszymi zegarami
Niestety chyba się mylisz...bo w Efkach jest układ z obrotomierzem zarówno po prawej jak i po lewej stronie...koszt zakupu całego licznika to 150 zł ....
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
witam sedanki
szukałem kiedys też zegarów z obrotomierzem....
rozmawiałem z Jaksa na ten temat i twierdził iz powinno dać się
wpiąć zegary bez żadnych problemów
o ile dobrze pamiętam wyskalowane do 220 mają typ BC5B...
te do 240 nie podejdą...
pzdr
szukałem kiedys też zegarów z obrotomierzem....
rozmawiałem z Jaksa na ten temat i twierdził iz powinno dać się
wpiąć zegary bez żadnych problemów
o ile dobrze pamiętam wyskalowane do 220 mają typ BC5B...
te do 240 nie podejdą...
pzdr
Premacy.... :)
No nie pomyślałem
. Mogłem porobić zdjęcia podczas przekładania, może komuś by się przydały. Ogólnie myślałem, że to będzie bardziej skomplikowane, jednak cała praca jest łatwa i nie ma żadnych problemów (nie mam regulacji kierownicy ale to też nie była żadna trudność). Teraz zrobię zdjęcia, chociaż nic konkretnego nie pokażą, będą widoczne tylko zegary. Jedyna różnica to obrotomierz (w poprzednich zegarach nie było). Zamiana dotyczyła zegarów typ BC5B (czyli wyskalowana prędkość do 220km/h). Może w najbliższym czasie ponownie będą wyjmowane (zakładane tarcze Indiglo) to wtedy już zrobię sesję zdęciową
.
PS. W jaki sposób wrzucać zdjęcia i czy wielkośc i rozmiar jest jakiś określony?


PS. W jaki sposób wrzucać zdjęcia i czy wielkośc i rozmiar jest jakiś określony?
Spróbuj z imegeshack. Wybierasz ścieżkę docelową pliku, z rozdzielczości-ostatnia pozycja z listy (ta na dole), i wciskasz "host". Następnie, jak już załaduje to wybierz adres przeznaczony dla forum. Adres kopiujesz do okienka edycji postów.
http://www.imageshack.us/
A tak na marginesie, po co robić zdjęcia normalnym, zamontowanym zegarom z obrotkiem. Chyba każdy widział, nic nadzwyczajnego i raszej nie ma sensu. Lepiej zamieść foty jak będziesz montował białe tarcze.
http://www.imageshack.us/
A tak na marginesie, po co robić zdjęcia normalnym, zamontowanym zegarom z obrotkiem. Chyba każdy widział, nic nadzwyczajnego i raszej nie ma sensu. Lepiej zamieść foty jak będziesz montował białe tarcze.

- Od: 7 sie 2006, 12:02
- Posty: 110
- Skąd: Łódź
- Auto: W124 E200T '93
witam . od miesiąca mam 323 S '98 ale nie wiem o co chodzi z tymi BG ; BA; o co tu chodzi. jestem nowy i czy może mi ktoś to wytłumaczyć
-
piciasc
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości