Strona 1 z 1

Pękła mi linka w lusterku do mechanicznego ustawiania pozycj

PostNapisane: 26 lip 2006, 12:43
przez takuna
Witam jak w temacie wewnątrz znajdują się 3 linki jedna mi pękła i nie mogę nic z tym zrobic :( /jak rozebrać "lusterko" aby niczego nie wyłamać? <jelen> / czy ktos z forumowiczów móglby mi to wyjasnic? :D

PostNapisane: 25 paź 2007, 21:21
przez Majlo
Przyłączam się. Tylko że ja mam 323F. Też mi pękła linka. Lusterko odkręciłem od dołu śrubką. Patrze a tutej 1 z linek mi pękła. Nawet bym tego nie naprawiał ale szybka w lusterku cały czas opada mi na dół. Nie wiem jak najłatwiej ja rozebrać. Mam Mazde BA. Próbowałem rozdzielić lusterko na pół ale się nie dało. Proszę o pomoc bo mnie nerwy biorą i nie wiem czy nie zakleje go na stałe <killer>

Aha nie wiem czy tylna obudowa i przednia nie jest połaczona. Ale na forum znalazłem zdjęcia że chyba właśnie jest skręcona. Czyli będę musiał wyjąć szybkę? Czy ona jest przyklejona tylko? Czy można szybkę oderwać a później przykleić? Proszę o pomoc.

PostNapisane: 26 paź 2007, 08:30
przez radomir
Też tak mi sie stało, walczyłem, ale nie dałem rady, kupiłem używane lusterko, chyba za 60 dych, nie pamiętam, sprawne, z regulacją i po problemie :D

PostNapisane: 26 paź 2007, 09:56
przez banan11
Temat lusterek był poruszany całkiem niedawno – poszukajcie troszkę!

PostNapisane: 26 paź 2007, 10:44
przez Majlo
Szukałem,szukałem zanim się dołaczyłem ale odpowiedzi mnie nie zadowalały. Nie rozumiem co trzeba tą suszarką rozgrzewać.

Za 60zł załatwiłeś? To załatw mi tez to jeszcze flachę postawię :D

PostNapisane: 27 paź 2007, 20:28
przez radomir
kupiłem od kogoś z forum, co prawda było lekko zużyte co do kołków wewnętrznych – wyrobione i jeden złamany,ale miało być używane więc się nie skarżyłem – trzyma się lepiej niz poprzednie :)

PostNapisane: 29 paź 2007, 10:38
przez banan11
Ja kupiłem lusterko za 40zł, nie powiem że było łatwo.
Elektrycznych było pełno wszędzie. Zacząłem przeglądać ogłoszenia w Allegro, gdzie były jakieś części. W 90% takich ogłoszeń było podane że ma także inne części do tego auta. Zacząłem dzwonić, pytać i się udało.

PostNapisane: 29 paź 2007, 22:48
przez Majlo
Dziś pojechałem zapytać o lusterko używane. Cena hmmmm--- 150zł!!! Wkur..... się. Więc zacząłem rozbierać lusterko. Suszarka w dłoń i jedziemy. I.... udało się. Rozebrałem je na części pierwsze. Ale.... jak połączyć pourywane linki? Są tak cienkie że nic się z nimi nie da zrobić. Przecież ich nie dokupię. Jakbym dostał obudowe ze sprawną regulacją to bym kupił a szkiełko przełożył. Znowu się wkur.... i złożyłem je ponownie. A mazda stoi bez lusterka teraz i jest jej smutno. Ale i tak jeszcze nie jest zarejestrowana. Nie wiem co zrobić.

PostNapisane: 30 paź 2007, 12:10
przez wksek
Tak bardzo jest Ci potrzebna sprawna regulacja lusterek? Ja w swojej mam też przerwane linki od strony pasażera ;)
Z własnego doświadczenia wiem, że użyłem regulacji 1 raz od kiedy posiadam auto (6000 km) i nigdy więcej tego nie robiłem, bo prócz mnie tym autem nikt inny nie jeździ.
Zawsze lusterko można ustawić ręką :)

PostNapisane: 30 cze 2008, 22:11
przez MAXIMUS
Mam pytanie – komuś udało się rozbroić obudowę "manualnego" lusterka bez rozlewu krwi i wrzasków ?

Bo mi ktoś skasował lusterko i mam pęknięta 1 linkę, a szybkę wymieniłem tylko że fajta się i wkurza. Z reszta każdy kto miał taka przygodę wie co to zaból. :|


Proszę dać znać jeśli ktoś z Was uporał się z 4 zatrzaskami pokrywy. Mnie się udało poruszyć 2 dolne .. a górne to już porażka ..
<jelen>

PostNapisane: 19 lut 2009, 20:15
przez pazur_zks
Mi spadły te linki z bolca sterującego jak one powinny być na niego założone ? ( linki są całe) jakieś foto poprosze :P