Wycieraczki

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez xMariolax » 2 gru 2019, 21:57

Cześć wszystkim :)
Mam nadzieję, że nie powtarzam tego tematu choć w sumie nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedzi na mój problem.
Mianowicie kupiłam swoją mazdę we wrześniu około miesiąc później pojawiła się pierwsza usterka. Sytuacja jest o tyle głupia, że po umyciu mazdy na myjni przestały działać wycieraczki przednie na 1 i 2 "biegu". W pierwszej kolejności wymienił mi kolega pająka i było bez zmian. Później wymienił silniczek również bez zmian. W końcu zajęliśmy podszybie i wymieniliśmy ten mechanizm wycieraczek ale i to nic nie dało. Ostatnio jeszcze raz wymienił pająka przerobionego na regulację czasową i niestety nadal bez zmian. Również gdy psiknie się płynem po szybie one nie reagują, a jak mam włączone na tym 3 biegu gdy chce wyłączyć trzeba trafić na moment gdy będą na dole bo zatrzymują się gdzie chcą. Model Mazdy to 323f ba z 1996r 1.5 silnik.
Początkujący
 
Od: 2 gru 2019, 19:58
Posty: 1
Auto: Mazda 323F Ba. Rok 1996. Silnik 1.5

Postprzez PawelMiros » 3 gru 2019, 21:48

Podbijam post :) :D
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2018, 16:27
Posty: 27
Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.

Postprzez Andrzej414 » 5 gru 2019, 17:50

Przekaźnik interwałowy prawdopodobnie uszkodzony. Proszę zakupić pewny włącznik, który na 100% działa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 10:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez PawelMiros » 7 gru 2019, 01:06

tzn jaki przekaźnik? gdzie on jest?
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2018, 16:27
Posty: 27
Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.

Postprzez Marek 161BD081 » 7 gru 2019, 07:54

Ten przekaźnik to chyba w przełączniku jest zintegrowany.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Andrzej414 » 7 gru 2019, 08:07

Tak. Jest właśnie w przełączniku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 10:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez PawelMiros » 7 gru 2019, 12:00

podmienione 2 pająki i nic, zrobiłem dziewczynie i regulację czasową, wymieniając płytkę i nic
Problem leży gdzie indziej
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2018, 16:27
Posty: 27
Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.

Postprzez Andrzej414 » 7 gru 2019, 12:20

W takim razie trzeba sprawdzić okablowanie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 10:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez PawelMiros » 9 gru 2019, 20:39

Może być że za słaba masa?
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2018, 16:27
Posty: 27
Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.

Postprzez Andrzej414 » 9 gru 2019, 22:12

A kto to ma wiedzieć? My Ci tylko podsuwamy co można sprawdzić/wymienić. Jeśli posiadasz miernik to bez żadnego problemu znajdziesz przyczynę. Byłaby słaba masa to wycieraczki na żadnym biegu by nie ruszyły. Albo włącznik do wymiany albo wiązki elektryczne uszkodzone.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 10:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez Marek 161BD081 » 9 gru 2019, 22:41

Jeśli masz jakieś mierzydełko i trochę czaisz elektrykę to ściągnij sobie schemat (linki w przyklejonym wątku) i szukaj przyczyny.
Niestety – ciężko niektóre rseczy zdiagnozować na odległość
Ale moim zdaniem temat „słabej masy” odpuść sobie bo w ogóle nie uruchomiłbyś wycieraczek
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez PawelMiros » 9 gru 2019, 23:41

Mierzyłem u siebie przewody co idą do silniczka i u Dziewczyny, różnią się wartością 2 przewody w silniczku odpowiadające za sygnał. Bo jest ich 4. 1 to plus, 2 to minus a dwa pozostałe to sygnałowe. Różnią się wartościami
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2018, 16:27
Posty: 27
Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.

Postprzez Andrzej414 » 10 gru 2019, 05:23

A co mierzyłeś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 10:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez PawelMiros » 17 gru 2019, 21:28

napisałem że 2 sygnałowe przewody, jest napisane wyżej
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2018, 16:27
Posty: 27
Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323