Witam miałem problemy z alternatorem i padł i aku
postanowiłem odpalić od kabli
po odpaleniu auta gdy zdejmowałem kable zaczołem od +
i niefortunnie zdjąłem go razem z klema z aku
auto zaczęło wariować ( wycieraczki zaczęły pracować na max obrotach) i natopiło mi + na aku
po zgaszeniu auta i odpaleniu go normalnie nie działa
przednia szyba od kierowcy ( 3 inne działają )
centralny zamek
radio
włącznik od gazu
ktoś mi powiedział ze spaliłem jakoś płytkę ze sterownikiem
a chciałem się dowiedzieć co mogło się zspuc i ile może to kosztować
dodam ze w temacie mechaniki jestem jak typowa blondynka albo i bardziej
co mogłem zepsuć
Strona 1 z 1
Ten post został usunięty
przez Marek 161BD081 4 lis 2017, 16:00.
Alternator pracujący bez obciążenia jakim jest accu może dać dosyć wysokie napięcie w instalacji, które nie jest zdrowe dla elektroniki.
Wstępnie masz do wymiany: zespół sterowania szybami, przekaźnik centralnego zamka, radio, przełącznik od gazu i kto wie co jeszcze.
Grunt, że sterownik silnika ocalał bo w przypadku jego uszkodzenia nie byłoby mowy o pracy silnika.
Wstępnie masz do wymiany: zespół sterowania szybami, przekaźnik centralnego zamka, radio, przełącznik od gazu i kto wie co jeszcze.
Grunt, że sterownik silnika ocalał bo w przypadku jego uszkodzenia nie byłoby mowy o pracy silnika.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości