Montaż halogenów
Strona 1 z 1
Nie wiem jaki masz zderzak/spoiler do zderzaka, ale w moim przypadku bylo tak:
1. Zderzak ma dokrecony do niego spoiler, ale dziury na halogeny sa zostawione i latwo dostepne od spodu, wiec nie musialem odkrecac zderzaka i tak tez bedzie w Twoim przypadku.
2. W kazdym oczodole (a konkretnie za nim) znajduje sie wyprowadzona belka stalowa, do ktorej jest przykrecony zderzak. Ta belka sczesliwym trafem ma ladne zagwintowane otwory zwrocone przodem do kierunku jazdy, w ktore idealnie wpasowac mozna lampy halogenowe
3. Teraz wszystko zalezy od lamp, ale wiekszosc jest robiona dosc sensownie, wiec nie ma problemu z dopasowaniem do dziury mniej wiecej tak:
4. Teraz najlepsze: w prawej dzurze na swiatlo jest domyslnie wsadzony hak holowniczy ktory skutecznie utrudnia zamontowanie lampy, wiec moze byc konieczne zastosowanie jakiegos wspornika lub jakiejs tulejki dystansowej (ze 2-3 cm wystarczy) miedzy lampą a belka zderzaka (nazwijmy ja tak roboczo )
U mnie sa jeszcze dwa haki holownicze umieszczone od spodu auta, ponizej linii zerzaka, wiec w razie czego holowanie nie sprawi problemow (i zreszta nie sprawilo jak zawislem niedawno na sniegu)
Podsumowujac – dwie godziny montazu lamp + czas na zalozenie okablowania (razem z wylacznikami, bezpiecznikami, duperelami to caly dzien moze nawet zajac...)
--
Michal
1. Zderzak ma dokrecony do niego spoiler, ale dziury na halogeny sa zostawione i latwo dostepne od spodu, wiec nie musialem odkrecac zderzaka i tak tez bedzie w Twoim przypadku.
2. W kazdym oczodole (a konkretnie za nim) znajduje sie wyprowadzona belka stalowa, do ktorej jest przykrecony zderzak. Ta belka sczesliwym trafem ma ladne zagwintowane otwory zwrocone przodem do kierunku jazdy, w ktore idealnie wpasowac mozna lampy halogenowe
3. Teraz wszystko zalezy od lamp, ale wiekszosc jest robiona dosc sensownie, wiec nie ma problemu z dopasowaniem do dziury mniej wiecej tak:
- Kod: Zaznacz cały
______________
|//|
_______ |//|
\ |//|
\ ___|//|
|_/_ |//|
| \ |//|## <--- nakretka :)
| o| |==|##= <--- sruba
lampa |___/ |//|##
| \___|//|
| |//|
| |//|
| |//|<---belka od zderzaka
| ....
/
_______/
_______tu sie konczy dziura na swiatlo w zderzaku
4. Teraz najlepsze: w prawej dzurze na swiatlo jest domyslnie wsadzony hak holowniczy ktory skutecznie utrudnia zamontowanie lampy, wiec moze byc konieczne zastosowanie jakiegos wspornika lub jakiejs tulejki dystansowej (ze 2-3 cm wystarczy) miedzy lampą a belka zderzaka (nazwijmy ja tak roboczo )
U mnie sa jeszcze dwa haki holownicze umieszczone od spodu auta, ponizej linii zerzaka, wiec w razie czego holowanie nie sprawi problemow (i zreszta nie sprawilo jak zawislem niedawno na sniegu)
Podsumowujac – dwie godziny montazu lamp + czas na zalozenie okablowania (razem z wylacznikami, bezpiecznikami, duperelami to caly dzien moze nawet zajac...)
--
Michal
- Od: 10 paź 2005, 14:53
- Posty: 175
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BJ DITD '02
toady napisał(a):U mnie sa jeszcze dwa haki holownicze umieszczone od spodu auta, ponizej linii zerzaka, wiec w razie czego holowanie nie sprawi problemow
Oj sprawi. To są zaczepy do mocowania auta przy transporcie (z tyłu też powinny być takowe) – jak spróbujesz za nie holować, to je w najlepszym wypadku urwiesz.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości