Strona 1 z 1

Czy padniety wylacznik czy centralka od zamka ?

PostNapisane: 12 mar 2006, 13:21
przez dziubek
Witam

Ostatnio przypadkiem wyszlo ze otwierajac drzwi od strony pasazera kluczykiem drzwi od kierowcy pozostaja zamkniete , gdy otwieram kluczykiem od strony kierowcy auto otwiera sie cale , tak samo gdy otwieram bagaznik kluczykiem cale auto pozostaje zamkniete.
Druga sprawa to rygielek w drzwiach kierowcy podczas zamykania od wewnatrz nie zamyka calego autka czy to takze uszkodzenie?
Przy zakladaniu glosnikow w drzwiach kierowcy znalazlem luzna kostke z 4 lub 6 stykami czy to moze miec powiazanie z centralem?

Pozdrowka

dziubek

PostNapisane: 17 mar 2006, 20:19
przez yasiu
Raczej to styki siłownika. Musisz pobadać miernikiem czy przy otwieraniu i zamykaniu pojawiają się masy na sterowaiu.

Na 80% styki siłownika. Pomóc moze ich regulacja.

PostNapisane: 17 mar 2006, 23:09
przez dziubek
Czyli sprawdzic przewody w drzwiach kierowcy i w bagazniku?? ( tylko jak sie dostac do bagaznika) – I jak rozumiem wszystko jest sterowane masa.

Pozdrowka

dziubek

PostNapisane: 17 mar 2006, 23:48
przez yasiu
W drzwiach pasażera masz mikrowyłącznik napewno jest brudny. Jest on bodajże oobno z siłownikiem sprawdź go najpierw.

PostNapisane: 8 kwi 2006, 23:10
przez dziubek
Dzis zaczolem od drzwi kierowcy – przeczucie i okazalo sie ze ta luzna wtyczka to rozlaczona od silownika w drzwiach kierowcy teraz dziala i ryglowanie i zamykanie auta od strony pasazera jedynie central nie reaguje na klape bagaznika. Czy central ma jakies dodatkowe wylaczniki jezeli byl rozlaczony silownik a sterowalo jednak calym autkiem ale tylko od stroy kierowcy?
I jak dobrac sie do zarowek w zamkach dzis ponioslem porazke bo jak nie szyba to inne jedynie udalo mi sie zdjac ta plastikowa kopolke z dwoma kabelkami z zamka ale zalozylem spowrotem to chyba zasilanie zarowki.
Przydalby sie dobry opis wymiany takiej zarowki i jaka tam trzeba wogole zalozyc?

Planuje wpakowac tez domykanie szyb i chce skorzystac z zasilania centrala z tego co pomeirzylem jedna szyba bierze do 10A podczas pracy wiec szlo by po kolei central tak do 8A podczas zamykania i otwierania a bezpiecznik jest 30A wiec powinno wystarczyc tylko na domykanie szyb tylko czy cale zasilanie idzie z drzwi kierowcy na cale autko
( wg. tego co dzis ogladalem tak to mi wyszlo) czy jest to inaczej wykonane?


Pozdrowka

dziubek

PostNapisane: 26 maja 2006, 07:10
przez qpr
dziubek napisał(a):I jak dobrac sie do zarowek w zamkach..


Sorki że nie wniose nic ciekawego do rozmowy – ale moja madzie posiadam zaledwie od kilku dni. Mam tylko pytanie – ma ktoś moze jakies foto jak to wygląda? Czy w moim roczniku 94' też takie cudo istnieje? :) I w jaki sposób podświetlenie zamka się uaktywnia? Za jakis czas czeka mnie rozbiorka drzwi w zwiazku z montowaniem głośników – załatwił bym dwie pieczenie przy jedenym ogniu. ( I hope so :] )

PostNapisane: 22 cze 2006, 01:45
przez jarcyś
Po prosu sterowanie centralem masz tylko od strony kierowcy.Pozdr