Witam panowie. Jadąc do domu zaczęła swirowac kontrolka ładowania mrugala przygasala a przy wysokich obrotach gasla. Pierwsza myśl to szczotki więc rozebralem wszystko i szczotki miały około 4 mm, w niedzielę nigdzie nie kupię więc nowe od odkurzacza dopracowalem do szczotkotrzymacza i poskladalem w całość. Podłączyłem aku włączyłem zapłon i świeciła się ta kontrolka od ładowania. A jak odpaliłem to gasla, tak parę prób zrobiłem i niby ok. Pojeździlem trochę i pod sklepem zorientowałem się że nie świeci się wgle nawet na zgaszonym. Pojechałem do domu i bawiłem się światłami nawiewem i podgrzewaniem szyby. Brak reakcji silnika na obciążenia. Na oddalonym silniku dołączyłem kostkę od wzbudzania na alternatorze i dalej brak reakcji.. Tera pytanie co to się zesralo?.
Pozdrawiam.
umarło ładowanie i kontrolka
Strona 1 z 1
Może sam regulator?
Auto masz z przed liftu sterowania silnika więc jeszcze nie było kontroli ładowania od temperatury powietrza i dlatego nie ma co szukać winy w innym miejscu.
Auto masz z przed liftu sterowania silnika więc jeszcze nie było kontroli ładowania od temperatury powietrza i dlatego nie ma co szukać winy w innym miejscu.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Ba regulator mógł paść jak.szczotki były krótkie?. Czy szczotki mogły się rozleciec? Nie.wiem czy w ruskim odkurzaczu jest taki sam Materiał. A najbardziej martwi mnie to że nie swieci kontrolka
I jak się ją sprawdza? gdzie się masę podłącza żeby sprawdzić jej sprawność?
I jak się ją sprawdza? gdzie się masę podłącza żeby sprawdzić jej sprawność?
- Od: 12 wrz 2015, 17:42
- Posty: 21
- Skąd: lublin
- Auto: Mazda 323 ba 1.5 1995r
Jak najbardziej jest to możliwe, że szczotki szybko się zużyły.
A jak sprawdzić kontrolkę to popatrz na schemat: biało -czarny kabelek połącz z masą i przy włączonym zapłonie powinna lampka się zaświecić. Oczywiście najwygodniej będzie jak wtyczkę odepniesz od alternatora.
A jak sprawdzić kontrolkę to popatrz na schemat: biało -czarny kabelek połącz z masą i przy włączonym zapłonie powinna lampka się zaświecić. Oczywiście najwygodniej będzie jak wtyczkę odepniesz od alternatora.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Panowie sprawa ma się tak. Pasek mam taki wykończony że jak się maca go po kinach to czuc duże nie równości w sensie powyrywane częściowo kliniki. Zresztą lubi się dymic jak jest słaby akumulator.( wkładam.do innego auta i próbowałem odpalić) i wymieniłem alternator. Człowiek mówił że 170 kkm niby ładny czysty, nie zalany ( widać że nie czyszczony) jak się nim kręcili to nie było nic słychać, stary piszczal w jedną stronę :p ale po odpaleniu mam gwizd. Znaczy takie dziwnie. Nie gwiazdze jak gwizdek ale każdy pewnie wie o co chodzi
tak z obrotami narasta to. Nie jest to głośne tylko takie ładne gwiazdanie i teraz pytanie czy to tak ma być? Oznaką zdrowia? Czy słabych łożysk? Nie było luzu ani dźwięku po kręcenia rękami
.
Stary alternator rozbiore i poprawdzam w wolnej chwili
Stary alternator rozbiore i poprawdzam w wolnej chwili
- Od: 12 wrz 2015, 17:42
- Posty: 21
- Skąd: lublin
- Auto: Mazda 323 ba 1.5 1995r
No a ten pasek w końcu wymieniłeś?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości