Strona 1 z 2

Przełącznik klimatyzacji? (323F BA)

PostNapisane: 29 mar 2004, 22:24
przez ART
w mojej mazdzie 323 F jest dzialający przycisk od klimy chodziaż klimy brak, chciałem więc zapytać czy taki guziczek montowany był również w mazdach nie wyposażanonych standardowo w klimatyzacjie bo nie wiem czy tak ma być, czy po prostu ktoś mi ją buchnął hehehhehe, o ile wiem stosuje się raczej zaślepki :D

Pozdrawiam
Art

PostNapisane: 29 mar 2004, 22:29
przez Jaksa
W GE jest w standardzie tylko bez kontrolki ( dziala dopiero po podłączeniu ) a w 323F BA raczej zaślepka ( zobacz pod machą czy są ślady po instalacji )

PostNapisane: 29 mar 2004, 22:59
przez xXx
Przed 97 rokiem były w większości przypadków guziki a klimy nie było.

PostNapisane: 29 mar 2004, 23:19
przez Jaksa
no no masz rację

PostNapisane: 1 kwi 2004, 09:15
przez Melon
W mojej też tak jest,przycisk jest klimy brak.Także nie przejmuj sie nikt ci nic nie buchnął spod maski. :D

PostNapisane: 1 kwi 2004, 09:20
przez Paweł
Musicie dogadac sie z kims, kto ma klime, ale nie ma przycisku. hahaha. Co za bzdura.

A na powaznie, to w GE bez klimatyzacji chyba po prostu nie ma tego przelacznika. Dlaczego w BA zrobili inaczej?

Pozdrawiam.

PostNapisane: 1 kwi 2004, 10:03
przez baad
Od '95 323F były wyposażane w ten sam układ przycisków bez różnicy czy miały klimę czy też nie :| Dość to dziwne, ale pamiętam jak szukałem swojej to każda bryczka miała przycisk klimy, a niewiele tak naprawdę ją miały. Co ciekawe ja mam '97 i obsługa nawiewów jest przez wajchy <glupek2> <glupek2>, a nie tak jak wcześniej przez przyciski <głaszcze> bezsens.

PostNapisane: 1 kwi 2004, 10:50
przez newbie
Poniżej dogmat.

BA (bez klimatyzacji)

dla panelu HVAC Logic Type guzik A/C jest zawsze

dla panelu HVAC Manual Type guzika A/C nie ma.

PostNapisane: 1 kwi 2004, 18:25
przez Jaksa
no proszę ! i wszystko jasne !

PostNapisane: 1 kwi 2004, 18:54
przez XsiX
no proszę ! i wszystko jasne !

hehe, widać nie dla wszystkich po równo <lol>
ja nadal nie wiem co to takiego panel HVAC :D

PostNapisane: 1 kwi 2004, 19:38
przez ART
jeden głupi guzik a jaka dyskusja hehheheehhe
Pozdrawiam

PostNapisane: 1 kwi 2004, 20:25
przez Jaksa
ja nadal nie wiem co to takiego panel HVAC
No tak ! Kolega @-tech chyba tak dla jaj podal ten opis aby były domysły co i jak a moim skromnym zdaniem to : Jak masz guziki na konsoli ( to tak jak w GE i Xedach chyba też ) to jest owy guzik a jak są cięgna ( manual ) to jest zaślepka. Mam nadzieje że dobrze to ująłem – no coś w tym stylu. Pozdrawiam ! <jupi>

PostNapisane: 1 kwi 2004, 20:27
przez xXx
Chodzi chyba o to, że 323F miały dwie różne deski i dwa rózne typy sterowania nawiewem. @-tech mam racje ?? Jak ktoś powiedział głupotą było wprowadzenie sterowania manualnego po roku 97. To co było wcześniej dla mnie jest o wiele lepsze.


Pozdro

PostNapisane: 1 kwi 2004, 21:17
przez newbie
HVAC...Heating...Ventilation...AirConditioning...isn't that simple? :D

PostNapisane: 1 kwi 2004, 21:35
przez Paweł
A we GE ciagle mogli robic i Logic i bez A/C... Dziwne.

PostNapisane: 2 kwi 2004, 07:17
przez XsiX
HVAC...Heating...Ventilation...AirConditioning...isn't that simple?

yes Master, very simple <lol>

PostNapisane: 2 kwi 2004, 17:13
przez Globy
W GE Euro, przynajmniej wersji kolo '95, w miejscu A/C byl przycisk, ale bez kontrolki i napisu – taki czarny. Mozna se bylo wcisnac :) Obok jeszcze byl kawalek pustego miejsca, gdzie posiadacze Cronosow maja Swing :D

PostNapisane: 2 kwi 2004, 18:13
przez Jaksa
Brawo ! Brawo ! Widzę że wszyscy sporo wiedzą na ten temat...... więcej od mła ! hihi hahaha hahaha hahaha

PostNapisane: 10 kwi 2004, 10:24
przez Długi
PatrykK napisał(a):Chodzi chyba o to, że 323F miały dwie różne deski i dwa rózne typy sterowania nawiewem. @-tech mam racje ?? Jak ktoś powiedział głupotą było wprowadzenie sterowania manualnego po roku 97. To co było wcześniej dla mnie jest o wiele lepsze.


Pozdro


Ford fiesta 96-i Mazda 121 ZQ miały "genialne" sterowanie nagrzewnią, tzn był panel z potencjometrem i moduł który zamieniał wskazania potencjometru na określony współczynnik wypełnienia sygnału. Na przegrodzie był (jest) zawór elektromagnetyczny sterowany Duty cycle. Co za shit. Psuło się na potęgę, w okresie jesieni i wiosny magazyn Forda w koloni notował braki z powodu nadmiaru zamówień na zawory. W nowej fieście i madzie 2 wrócili do linki, ciecz cały czas przepływa przez nagrzewnicę i temperatura jest regulowana klapą.
To tyle odnośnie nowoczesności w XXI wieku

PostNapisane: 10 kwi 2004, 11:07
przez xXx
Długi, czyli jednym słowem w większości przypadków sprawdza się zasada co prostsze w konstrukcji jest lepsze.


Pozdro