przez Marek 161BD081 » 28 lis 2013, 12:52
Cóż – praw fizyki nie zmienisz.
Jeśli będzie słaby styk i konektorki już lekko skorodowane (utlenione) to zawsze będzie się w tym miejscu nadmiernie grzało.
Konektor MUSI ciasno wejść na doprowadzenie prądu do żarówki i wówczas jedynie masz jakotaką gwarancję, że nie będzie się to zbytnio grzało.
Poza tym to nie wiem czy akurat ta osłonka jest w stanie wytrzymać podwyższoną temperaturę pracy jaka tam przy żarówce występuje.
Oryginalnie osłonki są chyba z jakiejś gumy silikonowej a ta faktycznie nie boi się wyższych temperatur.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84