Siemanko, o ile pamiętam robi się to tak:
1. Musisz zacząć od popielniczki dla pasażerów z tyłu
2. Jak już odkręcisz śrubki, które ją trzymają to zdejmujesz ten plastik który jest przy hamulcu ręcznym
3. Następnie śrubki(chyba 2, ale dokładnie nie pamiętam, zresztą wszystkie są widoczne) od tego szarego elementu, który Cię interesuje
4. Potem śrubka za popielniczką(zaznaczyłem ci kropą)
5. Następnie dwie spinki po boczkach tego szarego plastiku(przy nogach kierowcy i pasażera-zaznaczyłem strzałką)
6. No i prawie jesteś w domu bo zostały ci jeszcze 2 zatrzaski na tych czarnych słupkach(też zaznaczyłem kropami), delikatnie je podważasz i wszystko powinno elegancko odejść.
No i powinieneś mieć teraz w ręku cały ten element kokpitu, który jest przy gałce zmiany biegów(szaro-czarny), to czarne o ile pamiętam trzyma się tego szarego na zatrzaski, ale jak już to trzymasz to wystarczy że oblukasz od spodu i wszystko będzie jasne.
Tym sposobem nic nie powinieneś połamać.Ale obserwuj czy coś się nie trzyma czasem jeszcze na jakiejś śrubce(wszystkie powinny być widoczne) i rób wszystko z wyczuciem, tak jakbyś obchodził się ze swoją kobietą
Proszę o poprawienie mnie jeśli się mylę.
PS1. Ile dałeś za ten element? Bo u mnie też jest niestety lekko popękany.Tylko, że ja mam automat, ale z tego co widzę to wygląda tak samo.
PS2. Fajne oldschoolowe radyjko

:
