Strona 1 z 1

Obudowa ręcznego.

PostNapisane: 14 lut 2012, 18:43
przez mlodyjwr
Witam, mam mały problem i za duzo nie znam sie na mechanice lecz chciałem wymienic podlokietkik i nie mam pojecia jak go sciagnac. czy jest on za zatrzaski czy na jakies srubki? pomoze ktos?
i jeszcze mam pytanie jak mogę poluzowac linkę od ręcznego?

pozdrawiam

PostNapisane: 14 lut 2012, 19:42
przez scrabi
mlodyjwr napisał(a):Witam, mam mały problem i za duzo nie znam sie na mechanice lecz chciałem wymienic podlokietkik i nie mam pojecia jak go sciagnac. czy jest on za zatrzaski czy na jakies srubki? pomoze ktos?
i jeszcze mam pytanie jak mogę poluzowac linkę od ręcznego?

pozdrawiam

nie mam pojecia jakie masz auto ,ale jeśli masz madzie 323f ba to tak to wygląda
1 obudowę ham. ręcznego zdejmuje sie odkręcając śrubki jedną masz z tyłu podłokietnika bliżej podłogi ai jeszcze 2 sa chyba po bokach miedzy fotelami ,jak sie nie mylę .
2 regulacja ham. ręcznego masz przy dzwigni z boki rączki od ham tam schowana w tej szczelinie wystakke taki gwint i na nim jest nakretka. odkręcając ja popuszczasz ham. a wkręcając naciagasz linke.

Re: Obudowa ręcznego.

PostNapisane: 14 lut 2012, 20:05
przez mlodyjwr
o tak wlasnie zapomniałem napisac model, tak mam mazde 323f 95r.

dzięki wielkie:):)

PostNapisane: 14 lut 2012, 20:23
przez Michał88
scrabi napisał(a):1 obudowę ham. ręcznego zdejmuje sie odkręcając śrubki jedną masz z tyłu podłokietnika bliżej podłogi ai jeszcze 2 sa chyba po bokach miedzy fotelami ,jak sie nie mylę .

Pierwsze słyszę o śrubkach z tyłu. Są tylko dwie do odkręcenia pod bokach podłokietnika.

Re: Obudowa ręcznego.

PostNapisane: 14 lut 2012, 21:07
przez mlodyjwr
Bylem odkrecac i pod lokietnikiem miałem 2 srubki i tam z przodu tam na tych 2 zaslpach tez byly dwie tylko nie moglem ich wykrecic bo na skos musialem srubokret trzymac inaczej nie dało rady i wyłamałem 2 zawiasy ale skleiłem i trzyma :):)

PostNapisane: 14 lut 2012, 22:11
przez scrabi
Michał88 napisał(a):
scrabi napisał(a):1 obudowę ham. ręcznego zdejmuje sie odkręcając śrubki jedną masz z tyłu podłokietnika bliżej podłogi ai jeszcze 2 sa chyba po bokach miedzy fotelami ,jak sie nie mylę .

Pierwsze słyszę o śrubkach z tyłu. Są tylko dwie do odkręcenia pod bokach podłokietnika.

no ja tak mam a dokładnie , bo zapomniałem dodac ze ta śrubka z tyłu jest za popielniczka trzeba ja wyjąc i we wegłebieniu znajduje się t śrubka :D

PostNapisane: 15 lut 2012, 01:30
przez Michał88
A no widzisz, u mnie nie ma popielniczki. Aż przy najbliższym demontażu sprawdzę czy za zaślepką z tyłu nie mam jakiś wolnych mocowań na śrubkę :)

PostNapisane: 15 lut 2012, 13:49
przez scrabi
nie masz z tyłu za ręcznym popielniczki? myslałem ze to standard? :D (ale jak to sie mówi-KOZA TEŻ MYŚLAŁA I ZDECHŁA.) hahaha

PostNapisane: 15 lut 2012, 22:23
przez Michał88
scrabi napisał(a):myslałem ze to standard?

No jak widać nie. Rzadko widuje w eFkach popielniczkę z tyłu. Ciekawe w jakim przypadku były montowane. :)

PostNapisane: 15 lut 2012, 22:41
przez scrabi
Michał88 napisał(a):
scrabi napisał(a):myslałem ze to standard?

No jak widać nie. Rzadko widuje w eFkach popielniczkę z tyłu. Ciekawe w jakim przypadku były montowane. :)

jeśli nie zapomne postaram sie zrobic fotkę jak to u mnie wygląda.a wyposazenie mam tak ja w wiekszoości ,a nawet ubozsze bo tylko elektrka poduchy szyber klima alu central zamek i chyba tyle....
NO i ta popielniczka z tyłu..... :D