Strona 1 z 1
wadliwe działanie układu ładowania akumulatora?

Napisane:
14 lip 2005, 09:52
przez hydrant23
wlasnie tak jak w temacie mam nowy aku ale ciagle problem ,jazda bez wlaczonych urzadzen elektrycznych i ciagle aku jakby sie nie ladowal , a bylo kiedys tak pieknie....elektryk stwierdzil ze jest ok (ladowanie) no ale ciagle cos nie gra a jazda do elektryka co 2gi dzien to zadna przyjemnosc ,czym standartowo moze to byc spowodowane? bo jesli sie dobrze doczytalem jest to jedna z bolaczek takich jak moja mazdeczek

Napisane:
14 lip 2005, 10:00
przez tomekrvf
Jakie jest napiecie ladowania z obcizeniem i bez?
Czy byl robiony obciazeniowy test akumulatora?

Napisane:
18 lip 2005, 22:12
przez tadziol
a czujnik temperatury powietrza zasysanego? IAT sensor ;od niego też zależy napięcie ładowania

Napisane:
3 gru 2006, 01:25
przez blackgreg1980
Witam!!
Czy moglbys rozwinac temat czujnika IAT i napiecia ladowania. Czyli dokladnie jak reguluje to napiecie..
dziekuje

Napisane:
3 gru 2006, 10:07
przez organo
tadziol napisał(a):a czujnik temperatury powietrza zasysanego? IAT sensor ;od niego też zależy napięcie ładowania
a tego to jeszcze nie słyszalem

doputy nie usłysze jakiejs konkretnej teori w tym tamcie to bede uwazal to za Żart


Napisane:
4 gru 2006, 21:40
przez tadziol
organo napisał(a):a tego to jeszcze nie słyszalem doputy nie usłysze jakiejs konkretnej teori w tym tamcie to bede uwazal to za Żart
to weź sobie boroku,przy zapalonym silniku odłącz wtyczkę z IAT sensora i zobacz co się stanie(lampka kontrolna akku)....wątpie,że odpiszesz...

Napisane:
4 gru 2006, 22:44
przez Mumin
tadziol napisał(a):organo napisał(a):a tego to jeszcze nie słyszalem doputy nie usłysze jakiejs konkretnej teori w tym tamcie to bede uwazal to za Żart
to weź sobie boroku,przy zapalonym silniku odłącz wtyczkę z IAT sensora i zobacz co się stanie(lampka kontrolna akku)....wątpie,że odpiszesz...
Hmm, to by była jakaś podpowiedź w temacie opadających obrotów przy załączonych odbiornikach prądu.
Ładowanie aku

Napisane:
5 gru 2006, 12:00
przez kufajman
Witam, ja miałem cos podobnego, rano cieżko kręcił (diesel), az pewnego dnia wogole nie chcial gadac, oprócz tego nie zapalała sie jak był zimny silnik kontrolka ładowania aku. i obecności wody w filtrze paliwowym. Po rozgrzaniu silnika niby wszystko było ok. Sprawdziłem pol instalacji łacznie z uzwojeniem altka i pewnie gdyby nie ksiazka z parametrami alt. nie wpadl bym na to co sie dzieje. Poprostu jeśli szczoty są w okolicach minimalnej długości podanej przez producenta – przy wilgoci (i zimnym silniku) wytwarza sie cos w rodzaju filmu wodnego na pierscieniach i kaplica (ta niby woda przewodzi prad ale tylko jak nie trzeba). Najlepiej rano zmierzyc dokladnie parametry na nim po odpaleniu – jakie daje napiecie, czy pasek sie slizga, i jak sobie radzi z obciazeniem.

Napisane:
5 gru 2006, 12:14
przez kufajman
ps.

tutaj bardziej chodzi o rozszerzalność cieplna metali kol (miedz, aluminium) w których jest oszadzony regulator i szczoty
