wadliwe działanie układu ładowania akumulatora?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez hydrant23 » 14 lip 2005, 09:52

wlasnie tak jak w temacie mam nowy aku ale ciagle problem ,jazda bez wlaczonych urzadzen elektrycznych i ciagle aku jakby sie nie ladowal , a bylo kiedys tak pieknie....elektryk stwierdzil ze jest ok (ladowanie) no ale ciagle cos nie gra a jazda do elektryka co 2gi dzien to zadna przyjemnosc ,czym standartowo moze to byc spowodowane? bo jesli sie dobrze doczytalem jest to jedna z bolaczek takich jak moja mazdeczek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2004, 23:24
Posty: 39
Skąd: zamosc - aktualnie Poznań
Auto: 323s'95 1.5 16v LPG

Postprzez tomekrvf » 14 lip 2005, 10:00

Jakie jest napiecie ladowania z obcizeniem i bez?
Czy byl robiony obciazeniowy test akumulatora?
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez tadziol » 18 lip 2005, 22:12

a czujnik temperatury powietrza zasysanego? IAT sensor ;od niego też zależy napięcie ładowania
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez blackgreg1980 » 3 gru 2006, 01:25

Witam!!
Czy moglbys rozwinac temat czujnika IAT i napiecia ladowania. Czyli dokladnie jak reguluje to napiecie..
dziekuje
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 lis 2006, 02:23
Posty: 7
Skąd: Londyn
Auto: Mazda 323F 1.5 16V 1998

Postprzez organo » 3 gru 2006, 10:07

tadziol napisał(a):a czujnik temperatury powietrza zasysanego? IAT sensor ;od niego też zależy napięcie ładowania

a tego to jeszcze nie słyszalem :) doputy nie usłysze jakiejs konkretnej teori w tym tamcie to bede uwazal to za Żart :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2006, 11:19
Posty: 359
Skąd: Nasielsk
Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)

Postprzez tadziol » 4 gru 2006, 21:40

organo napisał(a):a tego to jeszcze nie słyszalem doputy nie usłysze jakiejs konkretnej teori w tym tamcie to bede uwazal to za Żart


to weź sobie boroku,przy zapalonym silniku odłącz wtyczkę z IAT sensora i zobacz co się stanie(lampka kontrolna akku)....wątpie,że odpiszesz...
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Mumin » 4 gru 2006, 22:44

tadziol napisał(a):
organo napisał(a):a tego to jeszcze nie słyszalem doputy nie usłysze jakiejs konkretnej teori w tym tamcie to bede uwazal to za Żart


to weź sobie boroku,przy zapalonym silniku odłącz wtyczkę z IAT sensora i zobacz co się stanie(lampka kontrolna akku)....wątpie,że odpiszesz...

Hmm, to by była jakaś podpowiedź w temacie opadających obrotów przy załączonych odbiornikach prądu.
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 18:09
Posty: 290
Skąd: Biała Podlaska
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99

Postprzez kufajman » 5 gru 2006, 12:00

Witam, ja miałem cos podobnego, rano cieżko kręcił (diesel), az pewnego dnia wogole nie chcial gadac, oprócz tego nie zapalała sie jak był zimny silnik kontrolka ładowania aku. i obecności wody w filtrze paliwowym. Po rozgrzaniu silnika niby wszystko było ok. Sprawdziłem pol instalacji łacznie z uzwojeniem altka i pewnie gdyby nie ksiazka z parametrami alt. nie wpadl bym na to co sie dzieje. Poprostu jeśli szczoty są w okolicach minimalnej długości podanej przez producenta – przy wilgoci (i zimnym silniku) wytwarza sie cos w rodzaju filmu wodnego na pierscieniach i kaplica (ta niby woda przewodzi prad ale tylko jak nie trzeba). Najlepiej rano zmierzyc dokladnie parametry na nim po odpaleniu – jakie daje napiecie, czy pasek sie slizga, i jak sobie radzi z obciazeniem.
Mazda na Isuzu...to musi być ciekawe :P
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2006, 21:28
Posty: 35
Skąd: Biała Podlaska,Katowice,Rybnik
Auto: Mazda 323S BA 1,7 TDI

Postprzez kufajman » 5 gru 2006, 12:14

ps. :P tutaj bardziej chodzi o rozszerzalność cieplna metali kol (miedz, aluminium) w których jest oszadzony regulator i szczoty <faja>
Mazda na Isuzu...to musi być ciekawe :P
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2006, 21:28
Posty: 35
Skąd: Biała Podlaska,Katowice,Rybnik
Auto: Mazda 323S BA 1,7 TDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323