wadliwe działanie układu ładowania akumulatora?
Strona 1 z 1
wlasnie tak jak w temacie mam nowy aku ale ciagle problem ,jazda bez wlaczonych urzadzen elektrycznych i ciagle aku jakby sie nie ladowal , a bylo kiedys tak pieknie....elektryk stwierdzil ze jest ok (ladowanie) no ale ciagle cos nie gra a jazda do elektryka co 2gi dzien to zadna przyjemnosc ,czym standartowo moze to byc spowodowane? bo jesli sie dobrze doczytalem jest to jedna z bolaczek takich jak moja mazdeczek
- Od: 13 sty 2004, 23:24
- Posty: 39
- Skąd: zamosc - aktualnie Poznań
- Auto: 323s'95 1.5 16v LPG
Witam!!
Czy moglbys rozwinac temat czujnika IAT i napiecia ladowania. Czyli dokladnie jak reguluje to napiecie..
dziekuje
Czy moglbys rozwinac temat czujnika IAT i napiecia ladowania. Czyli dokladnie jak reguluje to napiecie..
dziekuje
- Od: 16 lis 2006, 02:23
- Posty: 7
- Skąd: Londyn
- Auto: Mazda 323F 1.5 16V 1998
tadziol napisał(a):a czujnik temperatury powietrza zasysanego? IAT sensor ;od niego też zależy napięcie ładowania
a tego to jeszcze nie słyszalem doputy nie usłysze jakiejs konkretnej teori w tym tamcie to bede uwazal to za Żart
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
organo napisał(a):a tego to jeszcze nie słyszalem doputy nie usłysze jakiejs konkretnej teori w tym tamcie to bede uwazal to za Żart
to weź sobie boroku,przy zapalonym silniku odłącz wtyczkę z IAT sensora i zobacz co się stanie(lampka kontrolna akku)....wątpie,że odpiszesz...
tadziol napisał(a):organo napisał(a):a tego to jeszcze nie słyszalem doputy nie usłysze jakiejs konkretnej teori w tym tamcie to bede uwazal to za Żart
to weź sobie boroku,przy zapalonym silniku odłącz wtyczkę z IAT sensora i zobacz co się stanie(lampka kontrolna akku)....wątpie,że odpiszesz...
Hmm, to by była jakaś podpowiedź w temacie opadających obrotów przy załączonych odbiornikach prądu.
- Od: 24 kwi 2005, 18:09
- Posty: 290
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99
Witam, ja miałem cos podobnego, rano cieżko kręcił (diesel), az pewnego dnia wogole nie chcial gadac, oprócz tego nie zapalała sie jak był zimny silnik kontrolka ładowania aku. i obecności wody w filtrze paliwowym. Po rozgrzaniu silnika niby wszystko było ok. Sprawdziłem pol instalacji łacznie z uzwojeniem altka i pewnie gdyby nie ksiazka z parametrami alt. nie wpadl bym na to co sie dzieje. Poprostu jeśli szczoty są w okolicach minimalnej długości podanej przez producenta – przy wilgoci (i zimnym silniku) wytwarza sie cos w rodzaju filmu wodnego na pierscieniach i kaplica (ta niby woda przewodzi prad ale tylko jak nie trzeba). Najlepiej rano zmierzyc dokladnie parametry na nim po odpaleniu – jakie daje napiecie, czy pasek sie slizga, i jak sobie radzi z obciazeniem.
Mazda na Isuzu...to musi być ciekawe
- Od: 13 sie 2006, 21:28
- Posty: 35
- Skąd: Biała Podlaska,Katowice,Rybnik
- Auto: Mazda 323S BA 1,7 TDI
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości