Nie dawno kopiłem moją mazdę 323f i tak myślę nad zakonserwowaniem progów co wy na to ? Mada jest ładna zdrowa to by szkoda by zaczęło ją cos bać. Teraz jaki najlepiej środek do tego użyć i jak to po krotce zrobić ?
jak zakonserwować progi słyszałem coś o wlaniu do progu ale co i ile i wgl jest tam jakaś dziurka ?
kumpel mi coś mówi o jakimś baranku bym zrobił na progi co to jest ?
Konserwacja samochodu
Strona 1 z 1
- Od: 7 wrz 2011, 18:00
- Posty: 28
- Skąd: Gdańsk / Leźno
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 Benzyna/Gaz
baranek jest tylko do malowania zewnętrznego wykańczający a do jako takiej konstrwacja nie nadaje si ę najlepiej , trwalszym rozwiązaniem był by preparat z większą zawartością stładników ropo pochodnych np coś w rodzaju BITEX -u. gęsty dobrze przylegający środek konserwujący odpowiednio nałożony ochroni skutecznie przez jakiś czas podwożie
nie których środków nie można używać w niektórych samochodach nie ? tak wyczytałem . To jaki byście polecili taki co zrobię w domowych warunkach bo lubie grzebać przy mojej madzi ; )
- Od: 7 wrz 2011, 18:00
- Posty: 28
- Skąd: Gdańsk / Leźno
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 Benzyna/Gaz
Idź do sklepu z lakierami do aut itp.Tam dadzą Ci puszkę z wężykiem bodajże pojemności litra.To jest środek do konserwacji progów od środka.Wkładasz możliwe w każdą dziurę w progach(trzeba zdjąć zaślepki) jak najgłębiej się da.Potem naciskasz i w miarę płynnie wyciągasz,tak aby warstwa preparatu równomiernie osadziła się na zamkniętym profilu(progu).Tak samo możesz zabezpieczyć pozostałe elementy podwozia wszędzie tam gdzie nie dasz rady innymi środkami. 
Na pewno coś Ci doradzą.
To jaki byście polecili
Na pewno coś Ci doradzą.
Jeżeli coś się zacina użyj siły,gdy się złamie to znaczy,że i tak wymagało wymiany :]
- Od: 19 maja 2008, 21:06
- Posty: 248
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323f ''96 1.5 Z5 + LPG BRC
Sequent 24
Nie kupuj żadnego bitexu,nic gorszego nie ma.
Wszystko czarne i lepiące,tyle brudu Ci się przylepi że szok a czas schnięcia chyba ze dwa lata
Do sklepów też nie chodź bo mają wiedzę ale teoretyczną
Do profili zamkniętych proponuję Ci
http://moto.allegro.pl/valvoline-tectyl ... 94424.html
Świetny środek,bardzo jasnego kolory i super przyczepność do powierzchni a co najważniejsze wszędzie sie dostanie bo jest bardzo rzadki,polecam
Do konserwacji Podwozia oraz nadkoli proponuję kupić podkład NOVOL PROTECT 360
PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY,wcześniej rozebrać całe podwozie i wyczyścić np. kątówką
Kładziemy podkład a następnie
http://moto.allegro.pl/valvoline-tectyl ... 94006.html
Tyko kup sobie szary,efekt dużo lepszy niż wszystko na czarno
Pozdro
Wszystko czarne i lepiące,tyle brudu Ci się przylepi że szok a czas schnięcia chyba ze dwa lata
Do sklepów też nie chodź bo mają wiedzę ale teoretyczną
Do profili zamkniętych proponuję Ci

Świetny środek,bardzo jasnego kolory i super przyczepność do powierzchni a co najważniejsze wszędzie sie dostanie bo jest bardzo rzadki,polecam



Do konserwacji Podwozia oraz nadkoli proponuję kupić podkład NOVOL PROTECT 360
PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY,wcześniej rozebrać całe podwozie i wyczyścić np. kątówką
Kładziemy podkład a następnie

Tyko kup sobie szary,efekt dużo lepszy niż wszystko na czarno
Pozdro
-
Lantis 89
Dzięki
. Ja mam dylemat duzo osób twierdzi zeby nie robić bo to sie nie opłaca i nic nie da jedni ze tak nie wiem . przecież wielkie koszta to nie są a bynajmniej bd spokojniej spał ; p
- Od: 7 wrz 2011, 18:00
- Posty: 28
- Skąd: Gdańsk / Leźno
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 Benzyna/Gaz
Chyba jednak po coś te środki konserwujące wymyślili
Mój wujek też wychodzi z założenia że po co konserwować podwozie itp., po co walczyć z rdzą, przecież auto ma jeździć a nie wyglądać. Teraz ma takie dziury w progach, że można spokojnie flaszkę włożyć, i przyznał że musi jednak to zrobić
Tylko zanim wyszło mógł to zabezpieczyć i byłoby git, jak wychodziło mógł zrobić i byłoby git, a tak to calutkie progi ma do wymiany
Także wg mnie lepiej wcześniej zrobić i mieć spokój.

konserwacja jak najbardziej wskazana, auto dłużej będzie opierać się chorubsko jaką jest rdza także zabezpieczenie jak najbardziej. i nie brać przykładu z wujka luki_92_92. chyba że ktoś chce dodatkowe schowki na szczeniaczki
każdy sposób zabezpieczenia karoserji uchroni blachy przed przedwczesnym pojawieniem się rdz czy to bitex czy jakięs inne badziewie
POZDRO


POZDRO
ja osobiście polecam
wariat czyszczenie starej powłoki poprzez piaskowanie lub kątówka z druciakiem
po czym najlepszym elementem do odtłuszczenie jest NITRO przed jakim kol wiek zabiegiem malowania
najlepszym wyjściem i kosztownym ale skutecznym jest zainwestowanie w Podkład Wytrawiający czyt. Reaktywny , po wyschnięciu kilku nanoszonych warstw dajemy kilka warstw izolacyjnych poprzez Podkład Akrylowy, po wyschnięciu tego wszystkiego czyli ok 30min-1h
zaczynamy kładzenie warstwy konserwacyjnej najlepszym moim zdaniem jak i moich znajomych lakierników jest Baranek
konserwacja kosztowna
Reaktywny ok 50,–
Akrylowy ok 25,–
NITRO 5l ok 24,–
Branek 1sz 1kg ok 13,– ja zużyłem 6kg na konserwacje
do tego wiadomo potrzebny pistolet do malowania ,pistolet do konserwacji UBS i najważniejsze Kompresor
wariat czyszczenie starej powłoki poprzez piaskowanie lub kątówka z druciakiem
po czym najlepszym elementem do odtłuszczenie jest NITRO przed jakim kol wiek zabiegiem malowania
najlepszym wyjściem i kosztownym ale skutecznym jest zainwestowanie w Podkład Wytrawiający czyt. Reaktywny , po wyschnięciu kilku nanoszonych warstw dajemy kilka warstw izolacyjnych poprzez Podkład Akrylowy, po wyschnięciu tego wszystkiego czyli ok 30min-1h
konserwacja kosztowna
Reaktywny ok 50,–
Akrylowy ok 25,–
NITRO 5l ok 24,–
Branek 1sz 1kg ok 13,– ja zużyłem 6kg na konserwacje
do tego wiadomo potrzebny pistolet do malowania ,pistolet do konserwacji UBS i najważniejsze Kompresor
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości