Strona 1 z 1
Polerka lakieru

Napisane:
24 kwi 2011, 15:34
przez skoroszyt
Czy wykonywał ktoś z Was polerkę swojego auta?
Chciałbym to zrobić sam, bo nie jest to trudna rzecz. Mam szlifierkę z regulowanymi obrotami, muszę jedynie kupić nakładkę na szlifierkę i pastę polerską.
I właśnie tu leży problem, jaką kupić?
Za spolerowanie auta znajomi lakiernicy wołają 100zł ale po co wydawać jak można samemu zrobić. Więc pomóżcie jeśli wiecie co i jak:)
Re: Polerka lakieru

Napisane:
24 kwi 2011, 16:02
przez Borys
Odpowiednie pasty i gąbki wyniosą cię drożej.
Re: Polerka lakieru

Napisane:
24 kwi 2011, 18:24
przez @tomek@
skoroszyt napisał(a):Czy wykonywał ktoś z Was polerkę swojego auta?
Ja
skoroszyt napisał(a):Chciałbym to zrobić sam, bo nie jest to trudna rzecz.
Jeśli to robiłeś kiedykolwiek i masz jakiekolwiek pojęcie o tym to nie,ale jeśli nie to tą twoją szlifierką narobisz pewnie więcej złego niż dobrego
skoroszyt napisał(a):Za spolerowanie auta znajomi lakiernicy wołają 100zł
Ja bym im nie oddał nawet za 50zł.Dlaczego?dlatego że idą na łatwiznę biorą najmocniejszy pad i pastę i dawaj,zedrą ci tyle lakieru że mało co zostanie

I a hologramów to będzie tyle że jak byś zobaczył pod słońce to byś zawału dostał

Re: Polerka lakieru

Napisane:
24 kwi 2011, 21:58
przez marcin323f
witam tak jak koledzy mówią jak wcześniej tego nie robiłeś to nie próbuj bo pogorszysz, a słyszałem że pasta do polerki,, Farekla,, jest dobra, tylko jeszcze musisz wodą polewać żeby ni przypalić lakieru.
Re: Polerka lakieru

Napisane:
25 kwi 2011, 09:29
przez skoroszyt
Więc właśnie waham się.
Bo widziałem jak niektórzy lakiernicy pędzą szlifierką z maxymalnymi obrotami i zdzierają lakier.
Z drugiej strony wszystko do tej pory w aucie robiłem sam...
Zawsze jak mi nie wyjdzie to mogą lakiernicy poprawić po mnie:)
Re: Polerka lakieru

Napisane:
25 kwi 2011, 12:06
przez Borys
Żeby to porządnie zrobić potrzebujesz minimum:
2 pady z gąbki (twardszy i miękki do wykończenia) – koszt ok 15-20zł/szt;
pastę Farecla G3;
mleczko Farecla G10;
sprzęt, który pozwoli ci na płynne zmiany obrotów między 1000-2000rpm.
Przed tym sporo poczytaj bo można narobić sobie sporo szkód, gdzie hologramy to najmniejszy problem.
Każdą polerkę powinno zacząć się od dokładnych oględzin lakieru, a najlepiej od pomiaru jego grubości. Nigdy nie wiadomo czy już wcześniej ktoś nie robił polerki. Jeśli lakier nie jest dwuwarstwowy, to jeszcze łatwiej go zniszczyć i przetrzeć się do podkładu.