padniety aku a silownik drzwi
Strona 1 z 1
witam. Mam taki problem mianowicie przy mrozie od -5 w dol madzia nie chciala palic ale podpiecie aku pod kable dzialalo. I tu moje pytanie czy to ze mi pada aku to moze byc wina rozwalonego silownika w drzwiach kierowcy? Wiem glupio to brzmi ale moze centralka caly czas probuje zamknac zamkniete drzwi i przez to aku pada? Miernikiem wyszlo mi 10V na aku jbc. A i drugie pytanko czy to ze zamek w drzwiach kierowcy zaje***cie ciezko chodzi i nie zawsze centralny go otwiera/zamyka to w takim wypadku kwalifikuje silownik do wymiany?
- Od: 29 paź 2010, 19:32
- Posty: 20
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 '97r.
psiknij jakims smarowidlem albo nawet odmrazaczem do zamkow, bedzie chodzil jak nowy ;–)Perczyn napisał(a):A i drugie pytanko czy to ze zamek w drzwiach kierowcy zaje***cie ciezko chodzi i nie zawsze centralny go otwiera/zamyka to w takim wypadku kwalifikuje silownik do wymiany?
- Od: 8 lut 2010, 13:01
- Posty: 62
- Auto: 323f BA 1.5 16V 96r
jak masz leciwy aku to nie ma się co dziwić. do centrala idzie tylko impuls więc cały czas go raczej nie próbuje domykać. naładuj aku prostownikiem i jak dalej będzie tak niskie napięcie to do wymiany bo pewnie ma jakieś zwarcie na celach. zamek naturalnie do przesmarowania.
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
ok do przesmarowania tylko chodzi ciezko nie tylko z klucza ale i ze srodka tym prztyczkiem ledwo da sie je zamknac/otworzyc. A co do przesmarowania to co dokladnie i jak przesmarowac? Rozumiem ze trzeba wtedy caly boczek zdjac i co dalej?
- Od: 29 paź 2010, 19:32
- Posty: 20
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 '97r.
....witaj kolego z mazur:) mozliwe ze masz troszke zamarznięte zamki znaczy sie masz gdzies lód i dlatego ciezko sie zamyka,,,ja mam podobny problem jak jest zimno wiec psikam odmrażaczem czekam pare min i otwieram::) jesli masz garaz wstaw go niech sie ogrzeja zamki wtedy bedzie wiadomo czy to silownik poszedl w diabli jak piszesz czy tylko masz po prostu przymarzniety gdzies w zamku albo na cięgnach....pozdr
- Od: 2 sty 2010, 14:04
- Posty: 123
- Skąd: Pisz
- Auto: Mazda 323 f ba 97 1.5 16v
na pewno nie jest zamarzniety bo to samo bylo jeszcze jesienia. No coz bede szukal mechanika który to zrobi :p a wlasnie jeszcze jedno pytanko czy da rade nie fabryczna centralke na pilota podpiac tak zeby efka mrugala swiatelkami przy zamykaniu/otwieraniu?
Ostatnio edytowano 28 cze 2011, 23:17 przez Perczyn, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 29 paź 2010, 19:32
- Posty: 20
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 '97r.
Perczyn napisał(a):na pewno nie jest zamarzniety bo to samo bylo jeszcze jesienia. No coz bede szukal mechanika ktory to zrobi :p a wlasnie jeszcze jedno pytanko czy da rade nie fabryczna centralke na pilota podpiac tak zeby efka mrugala swiatelkami przy zamykaniu/otwieraniu?
Tak
to zdjemij boczek i zobacz czy ciegno z plastiku prowadzacego nie wyskoczylo, a moze ktorys sie zlamalPerczyn napisał(a):na pewno nie jest zamarzniety
co od zamka to psikasz smarowidlem tam gdzie wkladasz kluczyk, nie trzeba nic rozbierac
- Od: 8 lut 2010, 13:01
- Posty: 62
- Auto: 323f BA 1.5 16V 96r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości