padniety aku a silownik drzwi

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Perczyn » 10 sty 2011, 02:01

witam. Mam taki problem mianowicie przy mrozie od -5 w dol madzia nie chciala palic ale podpiecie aku pod kable dzialalo. I tu moje pytanie czy to ze mi pada aku to moze byc wina rozwalonego silownika w drzwiach kierowcy? Wiem glupio to brzmi ale moze centralka caly czas probuje zamknac zamkniete drzwi i przez to aku pada? Miernikiem wyszlo mi 10V na aku jbc. A i drugie pytanko czy to ze zamek w drzwiach kierowcy zaje***cie ciezko chodzi i nie zawsze centralny go otwiera/zamyka to w takim wypadku kwalifikuje silownik do wymiany?
Początkujący
 
Od: 29 paź 2010, 19:32
Posty: 20
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '97r.

Postprzez skrzaty » 10 sty 2011, 11:28

Perczyn napisał(a):A i drugie pytanko czy to ze zamek w drzwiach kierowcy zaje***cie ciezko chodzi i nie zawsze centralny go otwiera/zamyka to w takim wypadku kwalifikuje silownik do wymiany?
psiknij jakims smarowidlem albo nawet odmrazaczem do zamkow, bedzie chodzil jak nowy ;–)
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 13:01
Posty: 62
Auto: 323f BA 1.5 16V 96r

Postprzez lesiux » 10 sty 2011, 15:17

jak masz leciwy aku to nie ma się co dziwić. do centrala idzie tylko impuls więc cały czas go raczej nie próbuje domykać. naładuj aku prostownikiem i jak dalej będzie tak niskie napięcie to do wymiany bo pewnie ma jakieś zwarcie na celach. zamek naturalnie do przesmarowania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez Perczyn » 10 sty 2011, 17:34

ok do przesmarowania tylko chodzi ciezko nie tylko z klucza ale i ze srodka tym prztyczkiem ledwo da sie je zamknac/otworzyc. A co do przesmarowania to co dokladnie i jak przesmarowac? Rozumiem ze trzeba wtedy caly boczek zdjac i co dalej?
Początkujący
 
Od: 29 paź 2010, 19:32
Posty: 20
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '97r.

Postprzez levis119 » 10 sty 2011, 20:55

....witaj kolego z mazur:) mozliwe ze masz troszke zamarznięte zamki znaczy sie masz gdzies lód i dlatego ciezko sie zamyka,,,ja mam podobny problem jak jest zimno wiec psikam odmrażaczem czekam pare min i otwieram::) jesli masz garaz wstaw go niech sie ogrzeja zamki wtedy bedzie wiadomo czy to silownik poszedl w diabli jak piszesz czy tylko masz po prostu przymarzniety gdzies w zamku albo na cięgnach....pozdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2010, 14:04
Posty: 123
Skąd: Pisz
Auto: Mazda 323 f ba 97 1.5 16v

Postprzez Perczyn » 11 sty 2011, 00:25

na pewno nie jest zamarzniety bo to samo bylo jeszcze jesienia. No coz bede szukal mechanika który to zrobi :p a wlasnie jeszcze jedno pytanko czy da rade nie fabryczna centralke na pilota podpiac tak zeby efka mrugala swiatelkami przy zamykaniu/otwieraniu?
Ostatnio edytowano 28 cze 2011, 23:17 przez Perczyn, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 29 paź 2010, 19:32
Posty: 20
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '97r.

Postprzez Pioteq25 » 11 sty 2011, 00:28

Perczyn napisał(a):na pewno nie jest zamarzniety bo to samo bylo jeszcze jesienia. No coz bede szukal mechanika ktory to zrobi :p a wlasnie jeszcze jedno pytanko czy da rade nie fabryczna centralke na pilota podpiac tak zeby efka mrugala swiatelkami przy zamykaniu/otwieraniu?


Tak
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez skrzaty » 13 sty 2011, 16:26

Perczyn napisał(a):na pewno nie jest zamarzniety
to zdjemij boczek i zobacz czy ciegno z plastiku prowadzacego nie wyskoczylo, a moze ktorys sie zlamal

co od zamka to psikasz smarowidlem tam gdzie wkladasz kluczyk, nie trzeba nic rozbierac
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 13:01
Posty: 62
Auto: 323f BA 1.5 16V 96r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323