Co dokładnie wymienić gdy skradziono kluczyki?– pomóżcie
1, 2
Witam
Skradziono mi kluczyk (niestety jedyny) do mazdy 323C BA '96.
Chciałem zapytać, co dokładnie muszę wymienić?
Wkładki do zamków w drzwiach i klapie są oczywiste, ale nie wiem czy muszę zmieniać całą stacyjkę wraz z immobilizerem. Może istnieje jakiś sposób na to żeby zmienić samą wkładkę i przperogramować immobilizer w kluczykach, albo wyłączyć (obejść) całkowicie immobilizer.
Zastanawiam się także czy wszystkie części modeli BA będą pasować do mojego?
Mile widziane są wszystkie uwagi.
Z góry dzięki za pomoc
Skradziono mi kluczyk (niestety jedyny) do mazdy 323C BA '96.
Chciałem zapytać, co dokładnie muszę wymienić?
Wkładki do zamków w drzwiach i klapie są oczywiste, ale nie wiem czy muszę zmieniać całą stacyjkę wraz z immobilizerem. Może istnieje jakiś sposób na to żeby zmienić samą wkładkę i przperogramować immobilizer w kluczykach, albo wyłączyć (obejść) całkowicie immobilizer.
Zastanawiam się także czy wszystkie części modeli BA będą pasować do mojego?
Mile widziane są wszystkie uwagi.
Z góry dzięki za pomoc
- Od: 2 maja 2010, 22:11
- Posty: 8
hmm mleko się rozlało ale trzeba było zrobić kopię wcześniej, i dziwne z tym 1 kluczykiem, ja np. dostałem 3 oryg. mazdy przy kupnie a dwa to już standard moim zdadniem.
No i przyznaj się ,że go zgubiłeś a nie ci ukradli
A działał ci immo. ? I niby jak u mnie niby jest ale nic innego niż przekręcanie kluczyka nie robię. Świeci się kontrolka tylko od niego i tyle. Jeśli nie działał to zmień wkładki w zamkach bo bez klapy się obędziesz i sam wkład stacyjki i będzie ok.
ps. jeśli działał i załączał się pilota to musisz jechać do elektryka niech ci go wyłączy i ominie układ, sam tego nie zrobisz
No i przyznaj się ,że go zgubiłeś a nie ci ukradli
A działał ci immo. ? I niby jak u mnie niby jest ale nic innego niż przekręcanie kluczyka nie robię. Świeci się kontrolka tylko od niego i tyle. Jeśli nie działał to zmień wkładki w zamkach bo bez klapy się obędziesz i sam wkład stacyjki i będzie ok.
ps. jeśli działał i załączał się pilota to musisz jechać do elektryka niech ci go wyłączy i ominie układ, sam tego nie zrobisz
MOJA ZIELONA STRZAŁA I LEKKIE MODYFIKACJE
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
- Od: 19 paź 2010, 17:05
- Posty: 27
- Skąd: Zambrów
- Auto: MAZDA 323F BA 1.5 Z5 1998'
A działał ci immo. ? I niby jak u mnie niby jest ale nic innego niż przekręcanie kluczyka nie robię. Świeci się kontrolka tylko od niego i tyle. Jeśli nie działał to zmień wkładki w zamkach bo bez klapy się obędziesz i sam wkład stacyjki i będzie ok.
ps. jeśli działał i załączał się pilota to musisz jechać do elektryka niech ci go wyłączy i ominie układ, sam tego nie zrobisz
transponder od immo jest w kluczyku, a immobilaizer w stacyjce
- Od: 13 wrz 2010, 11:10
- Posty: 24
- Skąd: BSI
- Auto: 323F Z5 Sparkle Green metallic '95
w stacyjce jest petla do szczytywania imo. Imo jest kolo skrzynki z bezpiecz. w srodku. musisz kupic komp i imo z jednego auta (anglika itp) dokladny numer kompa masz na nim samym jest w kanale srodkowym po dradiem. pozdro. jak bedziesz mial wszystko daj znac to ci wygeneruje kod
- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
Ja bym chyba kupił stacyjkę z kluczem i ecu bez immo.
Wkładek w drzwiach nie wymieniaj, tylko kup alarm ze sterowaniem centralnym zamkiem i wszystkie cięgna z zamków pozdejmuj. Będziesz wtedy otwierał drzwi wyłącznie pilotem od alarmu. Nawet jak ktoś, co ma stary klucz podejdzie do drzwi, to nic nie wskóra poza wybiciem szyby. Tak naprawdę immo, to żadne zabezpieczenie i lepiej założyć własny pstryczek rozłączyk
Wkładek w drzwiach nie wymieniaj, tylko kup alarm ze sterowaniem centralnym zamkiem i wszystkie cięgna z zamków pozdejmuj. Będziesz wtedy otwierał drzwi wyłącznie pilotem od alarmu. Nawet jak ktoś, co ma stary klucz podejdzie do drzwi, to nic nie wskóra poza wybiciem szyby. Tak naprawdę immo, to żadne zabezpieczenie i lepiej założyć własny pstryczek rozłączyk
Pioteq25 napisał(a):kup alarm ze sterowaniem centralnym zamkiem i wszystkie cięgna z zamków pozdejmuj. Będziesz wtedy otwierał drzwi wyłącznie pilotem od alarmu.
Taaa, a jak padnie aku to będzie problem – jak otworzyć auto??
- Od: 7 sie 2010, 20:18
- Posty: 95
- Skąd: Lublin
- Auto: Była Mazda 323F BA KLZE
w stacyjce jest petla do szczytywania imo. Imo jest kolo skrzynki z bezpiecz. w srodku. musisz kupic komp i imo z jednego auta (anglika itp) dokladny numer kompa masz na nim samym jest w kanale srodkowym po dradiem. pozdro. jak bedziesz mial wszystko daj znac to ci wygeneruje kod
Ale mój immobilizer i komp są w porządku. A jeżeli bym kupił samą wkładkę do stacyjki i podał numer komputera, to dało by radę zaprogramować kluczyki do niej bez kluczyka "wzorcowego" przy pomocy samego kodu immobilizera?
Drugą opcją mogłoby być wyłączenie immobilizera
Ja bym chyba kupił stacyjkę z kluczem i ecu bez immo.
z tego co wiem to trudno znaleźć kompa bez immo.
- Od: 2 maja 2010, 22:11
- Posty: 8
Taaa, a jak padnie aku to będzie problem – jak otworzyć auto??Chociaż w jednym zamku ułóż wkładkę pod kluczyk, żeby mieć możliwość otwierania auta nie tylko pilotem
planuję zmienić i wkładki i założyć centralkę z pilota. Drzwiami się nie martwię za bardzo, bo koszt nowych wkładek to około 30 zł, sterowanie centralnego około 60 zł. Gorzej jest ze stacyjką
- Od: 2 maja 2010, 22:11
- Posty: 8
komp bez imo raczej nie dostaniesz. Musisz kupic Ecu i komp imo do tego kupic surowy klucz w ASO okolo 150zł pojechac do dorabiania kluczy dotnie ci klucz do zamka dajesz numer z centrali imo 8 cyfrowy a ja ci odpisze kod. Lub podaj numer nadwozia to powiem ci za ile ja ci sprzedam kluczyk surowy nowy ory
- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
komp bez imo raczej nie dostaniesz. Musisz kupic Ecu i komp imo do tego kupic surowy klucz w ASO okolo 150zł pojechac do dorabiania kluczy dotnie ci klucz do zamka dajesz numer z centrali imo 8 cyfrowy a ja ci odpisze kod. Lub podaj numer nadwozia to powiem ci za ile ja ci sprzedam kluczyk surowy nowy ory
nie bradzo rozumiem, jak dotną mi kluczyk bez wzoru?
numer mojego nadwozia: JMZBA135200314622
- Od: 2 maja 2010, 22:11
- Posty: 8
200zł czysty orginal z imo. Dotna kluczyk do zamka to proste i logiczneczego mazna nie rozumiec
czyli nie muszę niczego wymieniać, tylko kupić czysty klucz w ASO z moim immo i dotną mi go do zamka?
- Od: 2 maja 2010, 22:11
- Posty: 8
Surówka nie oryginalna ale praktycznie identyczna to koszt jakieś 30zl. do tego zaprogramowanie kluczyka jakieś 100 pln.
Jak sie ma 1 kluczyk dobrze to zrobić od razu zeby poźniej nie wyrzucać kapusty na lewo i prawo...
Jak sie ma 1 kluczyk dobrze to zrobić od razu zeby poźniej nie wyrzucać kapusty na lewo i prawo...
Problemu ciąg dalszy.
Dzwoniłem dzisiaj do ASO- 2 klucze to około 1000 zł. + transport auta do serwisu
W zakładzie dorabiania kluczy powiedzieli mi, że zrobią to za 500 tylko muszę im dostarczyć stacyjkę i komputer z immo.
Dowiadywałem się też ile za używany komplet: stacyjka, klucze, komp i immo. Powiedzieli mi, że chcą 600 zł.
Zostanę chyba przy drugiej opcji, bo wydaje się najbezpieczniejsza, bo jest pewność, że wszystko będzie działać.
Czy wie ktoś jak odblokować i wyjąć stacyjkę samodzielnie?
Dzwoniłem dzisiaj do ASO- 2 klucze to około 1000 zł. + transport auta do serwisu
W zakładzie dorabiania kluczy powiedzieli mi, że zrobią to za 500 tylko muszę im dostarczyć stacyjkę i komputer z immo.
Dowiadywałem się też ile za używany komplet: stacyjka, klucze, komp i immo. Powiedzieli mi, że chcą 600 zł.
Zostanę chyba przy drugiej opcji, bo wydaje się najbezpieczniejsza, bo jest pewność, że wszystko będzie działać.
Czy wie ktoś jak odblokować i wyjąć stacyjkę samodzielnie?
- Od: 2 maja 2010, 22:11
- Posty: 8
a może zrób obejście immo, do tego wymień tylko stacyjkę i jeden zamek i najtaniej wyjdzie 
- Od: 7 sie 2010, 20:18
- Posty: 95
- Skąd: Lublin
- Auto: Była Mazda 323F BA KLZE
za wyzerowanie immo biorą 450 zł, albo mówią, że nie da rady obejść (chyba, że do nieodpowiednich ludzi się odzywałem). Do tego nowa wkładka do stacyjki około 80 zł, to wychodzi na jedno jakbym dorobił klucz. A i tak planuję wymienić zamki w drzwiach i klapie, bo to raczej małe koszty.
W grę wchodzi jeszcze wymiana na używany komplet stacyjki z kompem i immo.
W grę wchodzi jeszcze wymiana na używany komplet stacyjki z kompem i immo.
- Od: 2 maja 2010, 22:11
- Posty: 8
bid_farewell napisał(a):za wyzerowanie immo biorą 450 zł, albo mówią, że nie da rady obejść (chyba, że do nieodpowiednich ludzi się odzywałem). Do tego nowa wkładka do stacyjki około 80 zł, to wychodzi na jedno jakbym dorobił klucz. A i tak planuję wymienić zamki w drzwiach i klapie, bo to raczej małe koszty.
W grę wchodzi jeszcze wymiana na używany komplet stacyjki z kompem i immo.
kolego sympatyczny rob jak chcesz nie chcesz pomocy to nie ja pracuje w ASO mazdy
Zrob tak jak ci mowie komp + imo ja kupilem za 100zł ale musisz najpierw wiedziec jaki masz komp zdejmij tunel srodkowy niestety tylko tak sie dowiesz wejdz na allegro sa dokladne zdjecia kup ECU i imo z jednego auta bo sa zgrane tylko ze soba jedz do dorabiania kluczy tam zrobia ci odle lub jak to sie nazywa kup czystyk klucz mazdy ory i gotowe. Czy to takie trudne
- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
na tej aukcji masz kluczy czysty do twojego auta
http://allegro.pl/mazda-mx-5-mx-3-323f- ... 85768.html zadzwon do ASO o indeks po nmerze nadwozia zebys na 100% byl przekonany ze to ten.

- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
Te klucze wyglądają tak, jakby były bez immobilizera.
Pytam tyle, bo nie chcę ładować kasy bez pewności, że wszystko będzie działać
Pytam tyle, bo nie chcę ładować kasy bez pewności, że wszystko będzie działać
- Od: 2 maja 2010, 22:11
- Posty: 8
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość