Strona 1 z 1

Przekaźnik pompy paliwa

PostNapisane: 12 maja 2005, 00:00
przez dzik86
Cześć , chcę podłączyć odcięcie pompy paliwa do autoalarmu- gdzie idzie przewód przekaźnika pompy? jaki kolorek?
Dzięki za pomoc.

PostNapisane: 12 maja 2005, 16:22
przez Anade
było już na forum troche poszukaj jest ponoć kostka koło radia :)

PostNapisane: 12 maja 2005, 19:39
przez Sste
cze,, sam to przerabiałem :)

najprosciej to pod [jakim?] siedzeniem, jest wejscie do pompy paliwa, i mozesz tam podlaczyc, jest to jeden z grubszych kabelków, jeden jest do masy (chyba czarny) drugi czarny chyba z pamaranczowym albo rozowym paskiem – i to ten

mozesz tez podlaczyc w progu po stronie kierowcy, tez tamtedy ten kabelek idzie, sprawdz go najlepiej miernikiem, – i to jest chyba najlepsze miejsce...:)

pozdrawiam
jakby cos, to jeszcze pytaj

sste

PostNapisane: 15 maja 2005, 17:11
przez dzik86
Czytałem o kostce pod radiem, ale wyciągnąłem radio i kostki nie ma :( – może jest w obudowie drążka zmiany biegów??

PostNapisane: 15 maja 2005, 19:33
przez Sste
to jak proponuje jest najszybszym i najprostrzym sposobem,
lewa strona auta, wiazka przewodów lecącą progiem, kabelek kolor --- taki jak pod siedzeniem [jakim?], wychodzacy od pompy.

sste

PostNapisane: 28 sie 2007, 11:08
przez Tasior
Mam ten sam problem, tez szukalem tego kabelka. Ale zastanawialem sie czy nie lepiej wpiac sie w odciecie zaplonu??? A moze to to samo?? A jak sie niby czyms takim steruje??? Bo przyznam ze przymierzam sie do zamontowania alarmu i jestem ciekawy jak cos takiego zrobic?? jesli ktos juz mial podobne doswiadczenia albo zrobil juz prosze o jakas podpowiedz??

PostNapisane: 28 sie 2007, 11:59
przez dziubek
Mozesz wpiac sie pod bezpiecznik opisany jako engine (mowie tu o 323 F BA z Z5 ale inne pewnie maja podobnie) do konca nie wiem za co on odpowiada ale napewno silnika nie odpalisz tzn tylko rozrusznik chechla. Bezpiecznik jest wsrod tych przy nogach kierowcy po lewej stronie . Koloru kabla nie pamietam . Powodzenia.

Pozdrowka

dziubek

PostNapisane: 28 sie 2007, 12:07
przez Tasior
W sumie to dobry pomysl!! A mam jeszcze pytanie, czy odciecie pompy paliwa i zaplonu to to samo czy nie ??? A jak wziac +12v wprost z aku, mozna jakos bezpiecznie sie do tego dostac??? dzis patrzylem i szukalem i nie moglem znalesc dziuru zeby wykonac przejscie kabla z kabiny do przedzialu silnika, do podlaczenia wylacznika krancowego i sterowania syrena, jak to zrobic???

PostNapisane: 28 sie 2007, 15:24
przez Winetou
przekaźnik pompy paliwa znajduje się koło ecu w tunelu środkowym po prawej stronie (w nogach pasażera) – koloru przewodu nie pamiętam – trzbeba pomierzyć

PostNapisane: 28 sie 2007, 15:33
przez Tasior
Ale w sumie jesli ktos ma gaz, to odciecie pompy paliwa niewiele chyba da??? A odciecie bezpiecznika ENGINE chyba wylaczy caly silnik???
A jak zrobic odciecie rozrusznika??? Bo po co mialby mi ktos zarznać aku jak by probowal odpalic???

PostNapisane: 28 sie 2007, 16:50
przez dziubek
Raczej nie spotkano złodzieja który dłużej niż 30 by probował auto odpalić chyba ze jakiś desperat ;) słyszałem ze ta opcje z chodzącym rozrusznikiem niektórzy łączą z wskaźnikiem paliwa który "symuluje" świecącą rezerwę i zerowe wskazanie ;)

Pozdrowka

dziubek

PostNapisane: 28 sie 2007, 17:04
przez Tasior
ciekawa sytuacja...bo w sumie jak ma ktos gaz to spokojnie ozna odpalic auto na wymuszonym gazie i nawet brak benzynie nie przeszkadza w odjechaniu autem. Wiec nadal mnie zastanawia czy odlaczenie pompy paliwa cos da??

PostNapisane: 28 sie 2007, 17:33
przez dziubek
Jak masz gaz sproboj z tym bezpiecznikiem engine mozliwe ze to nie daje zasilania na komputer od silniki poprostu najlepiej wyjmij go i proboj odpalic i na benzynie i na gazie jak w obu opcjach nie odpali masz wsio zalatwione.

Pozdrowka

dziubek

PostNapisane: 29 sie 2007, 08:36
przez Tasior
wlasnie o to mi chodzilo :) A jak sie dobrac do tego kabelka dochodzacego do tego bezpiecznika??? Mozna to jakos latwo rozebrac??? No i ciagle mam problem...jak przeciagnac kabel do czujnika maski z kabiny do silnika, jak ja tam nie widze zadnego przejscia???

PostNapisane: 29 sie 2007, 09:49
przez Winetou
w przypadku SGI chyba nie da się tak łatwo wymusić odpalenia na gazie ? :) Nie wiem – nie znam się na elpidżi

PostNapisane: 29 sie 2007, 10:17
przez Tasior
Wlasnie sie da, jest opcja wymuszonego rozruchu na wylacznie na gazie. Wiec jak mam rozumiec odpada mozliwosc odciecie pompy paliwa??
A zna ktos moze kolory przewodów od zaplonu, blokady rozrusznika, gdzie one sie znajduja itp??? Gdzies widzialem cos takiego ale nie moge teego teraz nigdzie znalesc.

PostNapisane: 29 sie 2007, 10:29
przez Winetou
na pewno możesz też się wpiąć w okolicach stacyjki – tylko trzeba by bylo pomierzyć i sprawdzić pod który przewód bo tam wiązka jest całkiem spora...

PostNapisane: 29 sie 2007, 10:38
przez Tasior
No wlasnie. Gdzies ktos napisal jaki kolor jest do blokady rozrusznika ale juz zapomniielm gdzie to bylo i teraz nie moge tego znalesc. No ale dobrze...to jakaos sie wymysli ze stacyjki...moze.
trudniej z przeciegnieciem babla do silnika, do czujnika, bo za cholere nie moge tego zrobic.

Re: Przekaźnik pompy paliwa

PostNapisane: 26 sty 2011, 12:25
przez myshouek
Witam Panowie, mam problem z przekaźnikiem pompy paliwa w BJ 323f 1.6 benzyna. Jak temperatura spada poniżej 2 st.C bądź 1 st.C to nie chce już odpalić. Kupiłem nowy akumulator, świece, przewody WN. Sprawdziłem samą pompę paliwa, działa prawidłowo. Kiedy temperatura jest wyższa pali wzorowo. Nie wiem już sam <co?> . Proszę o sugestie jak pozbyć się problemu i gdzie dokładnie znajdę przekaźnik pompy paliwa. Jak on wygląda? Z góry serdeczne dzięki. Pozdrawiam Adrian.