Witam
Kontrolka mruga 6 razy, trzeba wymienić taśmę w kierownicy.
Jak to bezpiecznie zrobić, wiadomo ostrożnie trzeba, co po kolei odłączyć aby nie wystrzeliło?
Dzięki pozdrawiam
Jak bezpiecznie wymienić tasmę airbag 323f 95'
Strona 1 z 1
Kompleksowe usługi informatyczne dla firm i klientów indywidualnych http://www.pc-express.pl
Naprawa nawigacji GPS, naprawa laptopów, serwis sprzętu elektronicznego, obsługa informatyczna firm Lublin
Naprawa nawigacji GPS, naprawa laptopów, serwis sprzętu elektronicznego, obsługa informatyczna firm Lublin
- Od: 13 kwi 2010, 21:22
- Posty: 25
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f BA 1.5
Ja wymieniałem tak: odpiołem klemy z akumulatora poczekałem jakieś 30 sek (tak mi sugerował elektryk) potem do środka i odkręcamy śruby z tyłu na kierownicy ( chyba klucz 10 ) i wyjmujemy ładnie wszystko ale przy wypinaniu wtyczek trzeba je pokolei wypinać czyli patrzymy która wychodzi pierwsza to znaczy jedna jest zabezpieczona drugą, odkręcamy kierownicę, zamieniamy taśmę na nową i składamy wszystko w odwrotnej kolejności
Czas pracy 15-20 minut + 10 minut na fajkę i piwo , powodzenia.
Nie rozmawiaj z idiotą najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem zabije doświadczeniem !
- Od: 22 maja 2008, 14:03
- Posty: 77
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: 323F BA 1.5
"patrzymy która wychodzi pierwsza to znaczy jedna jest zabezpieczona drugą"
Czyli najpierw odpinać tą od "strony silnika" czy od "siebie"
Dzięki za odpowiedź pozdrawiam
Czyli najpierw odpinać tą od "strony silnika" czy od "siebie"
Dzięki za odpowiedź pozdrawiam
Kompleksowe usługi informatyczne dla firm i klientów indywidualnych http://www.pc-express.pl
Naprawa nawigacji GPS, naprawa laptopów, serwis sprzętu elektronicznego, obsługa informatyczna firm Lublin
Naprawa nawigacji GPS, naprawa laptopów, serwis sprzętu elektronicznego, obsługa informatyczna firm Lublin
- Od: 13 kwi 2010, 21:22
- Posty: 25
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f BA 1.5
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale tam od silnika nic sie nie odpina , wszystko jest pod kierownicą. Te kostki wyglądają mniej więcej tak: jest jedno gniazdo do którego wpina się dwie wtyczki, jedna jest jak gdyby "normalna" a druga ma taki kołnierz albo taką wypustkę zabezpieczającą wypięcie tej pierwszej czyli niema możliwości rozpięcia tego w odwrotnej kolejności a przy składaniu tez jest ustalona kolejność czyli wtyczkę którą wyjmujemy jako drugą przy składaniu wszystkiego do kupy wpinamy jako pierwszą, jest to wszystko bardzo proste tylko dokładnie to obejrzyj bo nie da sie tego poskładać inaczej.
Jeszcze raz po kolei jak to mamy odłączać:
Akumulator
4 śruby na klucz 10 i wyjmujemy poduchę z kierownicy
odłączamy kostki
odkręcamy kierownicę
zdejmujemy taśmę i wszystko składamy w odwrotnej kolejności
Tylko że jak ja wymieniłem taśmę to objawy miałem takie że ciągle mi świeciła kontrolka poduszki i nie działał mi klakson ( jest podłączony właśnie przez taśmę )
Jeszcze raz po kolei jak to mamy odłączać:
Akumulator
4 śruby na klucz 10 i wyjmujemy poduchę z kierownicy
odłączamy kostki
odkręcamy kierownicę
zdejmujemy taśmę i wszystko składamy w odwrotnej kolejności
Tylko że jak ja wymieniłem taśmę to objawy miałem takie że ciągle mi świeciła kontrolka poduszki i nie działał mi klakson ( jest podłączony właśnie przez taśmę )
Nie rozmawiaj z idiotą najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem zabije doświadczeniem !
- Od: 22 maja 2008, 14:03
- Posty: 77
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: 323F BA 1.5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości