Strona 1 z 1

Jak dostać się do podświetlenia sterowania ogrzewaniem??

PostNapisane: 11 kwi 2005, 10:13
przez Rascal
Witam :)

Padło mi podświetlenie suwaków ogrzewania i wentylacji.
Pytanko jak się tam dostać??

323C BA

PostNapisane: 11 kwi 2005, 14:29
przez Hvil
mnie w mx3 od kupna niedziała niedziała i nawet niewiem czy w 93 roczniku montowano podswietlenie sywaków? :( Jeśli tak to tesh proszę o pomoc w tym samym temacie co Rascal. :D

PostNapisane: 12 kwi 2005, 07:55
przez Rascal
na bank było :)

nawet wartburg miał coś takiego
a to jest Madzia :)

PostNapisane: 12 kwi 2005, 08:11
przez Rascal
Wiem, że muszę zdjąć tą czarną nakładkę.
Trzyma mi się jednak w miejscu gdzie jest radio – boję się że coś połamię.
Czy są tam jakieś śrubki a może tylko zaczepy??

Obrazek

PostNapisane: 12 kwi 2005, 08:26
przez Anade
podłączam się do tematu :) planuje wymiane zegarów i zmianę kolorów podświetlania i chętnie się dowiem jak się zdejmuje deske :)

PostNapisane: 12 kwi 2005, 14:21
przez Arek_323_C
To chyba typowy problem w 323C u mnie tez dziala tylko podswietlenie zapalniczki i deski:(. Wiec jak ktos lopatologicznie by to wytlumaczyl to chetnie tez przeczytam.

PostNapisane: 12 kwi 2005, 19:49
przez Hvil
podświetlenie zapalniczki??:O Hmmm a u mnie zwykła jest niepodświetlana :( I czy wy tesh macie te przyciski?

Obrazek

PostNapisane: 13 kwi 2005, 07:48
przez Rascal
Ja nie mam tych "guziczków" hehe w tym miejscu jest u mnie mały schowek. Twój poprzednik zamontował tam sobie jekieś dodatkowe wyposażonko :)

PostNapisane: 13 kwi 2005, 13:49
przez jarek_323C
W jakimś wątku kiedyś czytałem że należy rozpocząć demontaż od popielniczki. Nie wiem też czy nie chodziło o tą z tyłu... :|

PostNapisane: 13 kwi 2005, 13:59
przez Anade
napeno na poczatek demontujemy obudowe z hamulca recznego a pozniej po kolei obudowę właśnie z popielniczką i ... na niestety dalej juz nie zdejmowałem ale z tego co już zauwarzyłem to wszystkie się zazębiają i trzeba zdejmować od pierwszego wtedy idzie w miare prosto :)

PostNapisane: 15 kwi 2005, 12:09
przez Rascal
Dzięki chłopaki :)

W sobotę się biorę za to :)

PostNapisane: 15 kwi 2005, 12:14
przez jarek_323C
Napisz jak Ci poszło. Jak pójdzie gładko i bez problemów to może sam się zabiorę za to.

PostNapisane: 15 kwi 2005, 12:21
przez Rascal
hehe będę królikiem doświadczalnym hahaha

Nie lubie jak w moim aucie coś nie działa. Bedziesz 1 maja na Bemowie??

PostNapisane: 15 kwi 2005, 12:23
przez Dethar
Anade napisał(a):napeno na poczatek demontujemy obudowe z hamulca recznego a pozniej po kolei obudowę właśnie z popielniczką

dokladnie tylko przed zdjeciem tego plastiku trzeba wyjac popielniczke i wykrecic srube ktora tam jest coby nie wyrwac tego <lol>
tak przynajmniej jest w mx3

PostNapisane: 15 kwi 2005, 12:24
przez jarek_323C
Nic jeszcze nie wiem. :|

PostNapisane: 15 kwi 2005, 12:56
przez Rascal
OWAD napisał:
Ja zaczalem od popielniczki ale dla pasazerow na tylniej kanapie:) Po bokach sa 2 sruby. Potem odpina sie jedna czesc zaraz przed drazkiem zmiany biegow – jeden kawalek z glowy. Pozniej 2 sruby wkrecane tak jakby do podlogi, dalej wypada poppielniczka tam jest 1. Dalej chyba trzeba wypiac te plastikwe gwozdzie na dole tam gdzie nogi kierowcy po prawej i nogi pasazera po lewej stronie.
Nie wiem czy w miedzy czasie nie wyjalem galki zmiany biegow razem z oslona drazka – wtedy chyba schodzi 2 czesc tego plastikowego po prawej od kierowcy prawie do radia. Kolejne 2 sruby trzymaja mniej wiecej przy 3maczach na napoje. Idac za ciosem po opuszczeniu kierownicy 2 sryby sa pod zegarami znaczy w tej przerwie zakrytej kawalkiem miekkiego plastiku miedzy kierownica a zegarami. Teraz (o ile o czyms nie zapomnialem) mozesz zdjac kawalek kokpitu od nawiewu po prawej stronie poprzez zegary, zegarek nawiew radio i ten dziwny plastikowy schowek. Po tym krotkim zabiegu mozesz dobrac sie do 2 srub trzymajacych sterowanie do nawiewu. W nagrode wypadnie Ci prawie do polowy napiety przez linki panel sterowania nawiewami i tam gdzies nawet bez odpinania linek:) bedziesz mogl dobrac sie zaroweczki ktora to wku..ia jak miga ! Jak dobrze zapamietalem to chyba tak sie tam dostaniesz – no chyba ze ja robilem przy okazji jeszcze co innego juz nie pamietam.

PostNapisane: 15 kwi 2005, 13:30
przez jarek_323C
A jakie żarówki trzeba kupic na wymiankę?

PostNapisane: 15 kwi 2005, 15:52
przez Rascal
Jak będę wiedział to dam znać

PostNapisane: 2 maja 2005, 12:11
przez Rascal
Już sobie zrobiłem wszystko. Świeci się teraz pięknie hehe :)
Ten opis jest ok. idzie się po kolei i nie ma problemów. Zeby wymienić żarówkę nie trzeba nawet wyjmować modułu sterowania ogrzewaniem. Wystarczy zdjąć taką białą przykrywkę i wykręcić żaróweczkę (można je kupić w każdym sklepie motoryzacyjnym).