Słabe i nisko świecące światła...

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Pioteq25 » 12 sty 2011, 19:42

drzwifrontowe napisał(a):u mnie regulacja jets nie mozliwa : ( nie dzialaja srubki regulacyjne, gosc na stacji powiedzial ze musily sie wytrzec ze starosci i nie da sie ustawic swiatel:|

Osram Silverstar czyli +50% W5W ??!


Regulacja lamp w BA jest dość delikatna. Bardzo łatwo można wykręcić lustro w długich lub ułamać uchwyt. Śruby na pewno się nie wyrobią!
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Leszek » 12 sty 2011, 22:35

drzwifrontowe napisał(a):W5W

To sa postojówki w przednich kierunkach. Kolega miał na myśli H1
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Postprzez maniaco » 13 sty 2011, 13:02

U mnie problem jest taki,ze tak swiatla mijania, jak drogowe swieca na dosyc krotki dystans.
Myslalem,ze to kwestia zarowek, wiec wymianilem wszystkie 4 szt na OSRAM Night Breaker H1, co niestety nie dalo prawie zadnego efektu. Tyle co mijania lepiej doswiatlaja pobocze.
Problem jest tez taki, ze moja Mazda nie posiada regulatora wysokosci swiatel w kabinie.

Czy mozna cos z tym zrobic "mechanicznie" ? Jezeli tak, to jak?
Prosilbym o wytlumaczenie krok po kroku, co zrobic :).
Najlepiej jakas fotke, gdzie trzeba pokrecic :D
MAZDA 6 (GH) 2.0D MZR-CD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2010, 22:11
Posty: 67
Auto: Mazda 6 GH (2009), 2.0 MZR-CD

Postprzez drzwifrontowe » 13 sty 2011, 13:56

ok, tylko wlasnie sie zdziwilem bo ja pytlem o W5W :P i poradzil mi te hehe dlatego zapytałem czy sa tez takie ale W5W :D

Co do dlugich to swieca mi extra, tylko mijania to koszmar : ( a teraz wlozylem wlasnie zarowki z bialym siwatlem i jest poprawa ale troche za wysoko prawy reflektor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2009, 10:17
Posty: 168
Auto: 323c BA 1.3

Postprzez wilu86 » 13 sty 2011, 14:16

Właśnie jak to jest z tymi światłami mijania czemu one tak krótko świecą?czasem jak jade w nocy i jest wilgotne powietrze to zastanawiam sie czy mam włączone światła.klosze są czyste żarówki dobre,ktoś tam pisał że trzeba poregulować jakąś śróbka na krzyżaka ale czy jest sens samemu sie w to bawić?jakie polecacie żarówki do naszych mazd żeby były w miare tanie a dobre?
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 13:25
Posty: 67
Skąd: Krosno
Auto: Mazda 323F ba 1.5 16V 96r,sekwencja Lpg

Postprzez dgolf » 13 sty 2011, 14:43

Rozbierz reflektor, to zobaczysz. W najlepszym wypadku mycie, inaczej napylenie odbłyśnika soczewki. Odbłyśnik jest przegrzany od jazdy w dzień na światłach. Wyciągnij sobie żarówkę świecącą choćby 10 minut i połóż na akumulatorze :) Wtopi się.

Pytałem się o koszty napylenia na jeden osbłyśnik- koszt 75zł + przesyłka. Ale auto na kilka dni nieruchome.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez Leszek » 13 sty 2011, 16:24

drzwifrontowe napisał(a):ok, tylko wlasnie sie zdziwilem bo ja pytlem o W5W :P i poradzil mi te hehe dlatego zapytałem czy sa tez takie ale W5W :D


Jak donosi ten viewtopic.php?p=1882648#p1882648 temat są takie:

luk-kk napisał(a):No i faktycznie ładnie komponują się z w5w bluevision od philphsa.
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Postprzez dgolf » 16 sty 2011, 15:51

Obrazek

Za mała przestrzeń-zbyt duża temp Przedało by się jakieś odprowadzenie ciepła, ale problem w tym, że musi to być hermetyczne wszystko. Najlepiej w dekielku wkleić wentylatorek wyciągający gorące powietrze :)

Jeszcze nie dawałem do regeneracji, tylko wymyłem, co mogłem i nakleiłem folię w miejsce wypalonego. Auto co dzień potrzebne. Wczoraj zrobiłem 600km w deszczu i większości po ciemku na żarówkach Night Braaker II (białe światło 10% mocniejsze)i powiem Wam, że dużo nowszych aut nie mających ksenonów ma gorsze światła. TIRy i ciężarówki, to już w ogóle porażka – b. dużo godzin świecenia wychodzi. Długie mam idealne po wymyciu. Po regeneracji odbłyśników świateł mijania nie będą potrzebne żadne wiejskie pseudoksenony.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez drzwifrontowe » 1 sie 2011, 12:30

Czy ktoś z forumowiczów zna jakiś zakład w pobliżu Wodzisławia, Rybnika, w którym zajmują się czyszczeniem (polerowaniem) tych lamp itd ?! w tym roku moje jak pada deszcz w ogóle nie są widoczne. Gdyby nie to że na znakach odbija się światło to bym nie wiedział że mam włączone światła gdy jadą przez miasto nocą. TRAGEDIA!

swoją drogą dziwne że do Fki są lampy a do Cetki nie ma. Przecież nie zmienię auta ze względu na bardzo złe lampy :/ Widzę na drogach że nie tylko moja Cetka tak słabo świeci. Ostatnio zauważyłem że Matiz.... dawał więcej światła niż mazda moja. Porażka. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2009, 10:17
Posty: 168
Auto: 323c BA 1.3

Postprzez karol1251 » 28 sie 2011, 18:54

Czy halogeny świecą po włączeniu świateł tak jak masz na zdjęciu? Bo u mnie jak włącze pozycje to i halogeny się lekko świecą.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2010, 21:50
Posty: 38
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 323f Ba 1.8 16v Bp 1995r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323