najprawdopodobniej zawieszające się szczotki lub brak szczotek, zanieczyszczony/przegrzany komutator
bartekdw napisał(a):silnik przykręcony jest trzema śrubami, dodatkowo prowadnica szyby dwiema
całość prowadnica i silnik połączone są linką która unosi szybę a całość wygląda tak

można odkręcić stojan od silnika i wyjąć wirnik już w tej chwili ale nie wyobrażam sobie złożenia tego do kupy bez demontażu

skitmen napisał(a):BTW2. rozebrałem ten panel z wyłącznikami i wypadła mi sprężynka i kulka od wyłącznika ON/OFF do szyby pasażera – da się to jakos włożyć z powrotem?
da się ale trzeba trochę cierpliwości i chirurgicznej precyzji, robiłem to ale nie pamiętam dokładnie jaka kolejność

skitmen napisał(a):chyba dużo kłopotu jest z wymianą silnika, nie?
ja bym to zrobił tak:
1. odkręcasz boczek drzwi
2. demontujesz szybę
3. odkręcasz prowadnice szyby
4. odkręcasz silnik i rozpinasz kostkę zasilania silnika
5. wydłubujesz to co na fotce wyżej i do dzieła

reanimacja
jeśli chodzi o wymianę silnika to sprawa w sumie prosta tylko że ja np nie mogłem takowego nigdzie zdobyć, jedynie kompletny mechanizm podnoszenia szyb za ok. 100zł używka
pozdro