Mazda 323F BA, centralny zamek z pilota. Różne pytania i problemy
Witam, mam taki problem, otóż po otworzeniu wszystkich drzwi kluczykiem nie chcą się otworzyć jedne tylne drzwi. Dopiero po zablokowaniu wszystkich i ponownym odblokowaniu przyciskiem wewnątrz idzie ich otworzyć. Z zamykaniem z zewnątrz nie ma problemu. Cóż to może być?
Edit:
Już sobie poradziłem.
Edit:
Już sobie poradziłem.
- Od: 17 gru 2012, 22:01
- Posty: 11
- Skąd: podkarpacie
- Auto: Mazda 323F BA
Silnik: 1,5 16V
Rok produkcji: 1995
Witam panowie, ja mam takie pytanie. Gdzie wpiąć się w światła awaryjne ewentualnie postojowe z centalnym. Pilota podłączyłem już jakiś czas i działa fajnie a chce podłączyć go do świateł. Wytłumaczcie mi to dokładnie jak małemu dziecku.
Pozdrawiam
- Od: 1 sie 2012, 21:04
- Posty: 31
- Auto: Mazda 323F BA Z5 94 i Mazda 323C BA Z5 96
była Mazda 323 BG sedan 91
szyszak997 napisał(a):Witam panowie, ja mam takie pytanie. Gdzie wpiąć się w światła awaryjne ewentualnie postojowe z centalnym. Pilota podłączyłem już jakiś czas i działa fajnie a chce podłączyć go do świateł. Wytłumaczcie mi to dokładnie jak małemu dziecku.Pozdrawiam
Och lenistwo ...
Na str. nr 9 masz opisane jak podłączyć kierunkowskazy i nawet są zdjęcia
Ups
sory za nieuwagę ;p
A próbował ktoś podpiąć taki sterownik pod postojówki? bo jestem ciekaw czy to możliwe bez kombinacji alpejskich
A próbował ktoś podpiąć taki sterownik pod postojówki? bo jestem ciekaw czy to możliwe bez kombinacji alpejskich
- Od: 1 sie 2012, 21:04
- Posty: 31
- Auto: Mazda 323F BA Z5 94 i Mazda 323C BA Z5 96
była Mazda 323 BG sedan 91
szyszak997 napisał(a):A próbował ktoś podpiąć taki sterownik pod postojówki? bo jestem ciekaw czy to możliwe bez kombinacji alpejskich
Ja bym próbował podłączyć się pod przełącznik zespolony, ale pewnie więcej jest zabawy niż przy podłączaniu pod kierunkowskazy
No i podpiąłem centralny pod kierunki, 15 minut roboty i smiga aż miło. Dzięki wielkie za pomoc. Co byśmy zrobili bez tego forum
Pozdro 
- Od: 1 sie 2012, 21:04
- Posty: 31
- Auto: Mazda 323F BA Z5 94 i Mazda 323C BA Z5 96
była Mazda 323 BG sedan 91
szyszak997 napisał(a):No i podpiąłem centralny pod kierunki, 15 minut roboty i smiga aż miło. Dzięki wielkie za pomoc. Co byśmy zrobili bez tego forumPozdro
A ja myślałem, że jednak będziesz próbował podłączyć się pod postojówki, zrobisz kilka fotek i opis co, gdzie i jak
NO wiesz co spróbuje z tym powalczyć jak się zrobi cieplej bo garaż nieogrzewany:) narazie mam problem bo pilot nie zamyka mi tylnych lewych drzwi ;/ z kluczyka jest ok/ jakiś pomysł?
- Od: 1 sie 2012, 21:04
- Posty: 31
- Auto: Mazda 323F BA Z5 94 i Mazda 323C BA Z5 96
była Mazda 323 BG sedan 91
Witam jestem nowy na tym forum. Posiadam od 3 lat mazdę 323f ba 95 rok i cały czas coś udoskonalam, w miarę jak ma czas;) posiadam w niej centralny zamek zamykany z kluczyka. Chciał bym mieć z pilota wygoda;p Więc zakupiłem sterownik centralnego zamka tylko że nie mam pojęcia jak to podłączyć. myślałem że mi to przyjdzie łatwiej ale raczej nie wiec proszę o pomoc.
zakupiona centralka posiada 8 kabli w tym co jest napisane na opisie to czarny kabel i czerwony ma być podłączony do akumulatora a pomarańczowy dzielony na 2 do kierunkowskazów zdjęcie 1
a o to moja centralka obok niej są jeszcze jakieś inne kostki zdjęcie 2 i3. Jeżeli by móg mi koś podpowiedzieć gdzie ja mam podłączyć te wszystkie kable z centralki łącznie gdzie jest kostka od akumulatora i od kierunków bym był wdzięczny
zakupiona centralka posiada 8 kabli w tym co jest napisane na opisie to czarny kabel i czerwony ma być podłączony do akumulatora a pomarańczowy dzielony na 2 do kierunkowskazów zdjęcie 1
a o to moja centralka obok niej są jeszcze jakieś inne kostki zdjęcie 2 i3. Jeżeli by móg mi koś podpowiedzieć gdzie ja mam podłączyć te wszystkie kable z centralki łącznie gdzie jest kostka od akumulatora i od kierunków bym był wdzięczny
- Od: 19 lut 2013, 00:40
- Posty: 4
- Auto: Mazda 323f ba 1.8 1995r
- Od: 19 lut 2013, 00:40
- Posty: 4
- Auto: Mazda 323f ba 1.8 1995r
Poszukaj w schematach które dostałeś z centralka gdzie masz sygnały ze sterownika ,które robią,,zamknij'' i ,,otwórz''sterownik od centralnego widzę ze już wiesz gdzie jest z prawej strony na słupku przy prawej nodze pasażera z przodu. przekaźnik od kierunków jest po przeciwnej stronie chyba w brązowej obudowie. aby centralny działał to kwestia podłączenia 4 kabli 2 x sygnał i 2 x zasilanie.
zresztą cały dokładny opis jest tutaj na 8 stronie są rysunki co gdzie i jak.
viewtopic.php?f=456&t=102838&start=140
zresztą cały dokładny opis jest tutaj na 8 stronie są rysunki co gdzie i jak.
viewtopic.php?f=456&t=102838&start=140
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
witam zamontowałem jak w opisie tylko bez kierunkowskazów i coś mi pyka ale nic sie niezamyka co to może oznaczać. podłączyłem 4 kable do centralki door lock i nie wiem co dalej
- Od: 19 lut 2013, 00:40
- Posty: 4
- Auto: Mazda 323f ba 1.8 1995r
z tego co widzę to do centrali powinieneś podłączyć niebieski biały <zamykanie otwieranie > czerwony + czarny masa i brązowy jako masa do przekaźników które słyszysz jak wciskasz pilota wychodzi 5 przewodów
właśnie podłączyłem bo byłem u znajomego jeszcze brązowy do masy i gitara wszystko dobrze. z góry dzięki. tylko teraz szukam gdzie jest centralka od kierunków. z góry dzięki za pomoc 
- Od: 19 lut 2013, 00:40
- Posty: 4
- Auto: Mazda 323f ba 1.8 1995r
jak zajrzysz pod kierownice to blizej błotnika jest przekaźnik najlepiej go zlokalizować w sposób taki ze włanczasz awaryjne i dotykasz przekaźniki ,ten który pyka to ten chyba taki brązowy 
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
Witam, proszę was o pomoc w rozgryzieniu autoalarmu z pilotem a mianowicie chodzi mi o podpięcie sterowania centralnego zamka z pilota. Próbowałem to podłączyć do kostki opisanej kilka postów wyżej ale za żadne skarby nie ma żadnej reakcji , to znaczy autoalarm słychać że coś w nim cyka po naciśnięciu otwierania lub zamukania ale siłowniki w drzwiech nie reagują. Podejżewam że jeszcze czegoś nie połaczyłem a mianowicie na moim schemacie nie rozróżniam opisu STEROWANIE MASĄ (niemam takiego opisu). Proszę was o pomoc w podłaczeniu tego dziadostwa.
Mój schemat:

Mój schemat:

Nie rozmawiaj z idiotą najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem zabije doświadczeniem !
- Od: 22 maja 2008, 14:03
- Posty: 77
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: 323F BA 1.5
Łączę z tematem głównym i tam proszę prowadzić dalszą dyskusję.
Zainteresowanym polecam lekturę całego tematu
Zainteresowanym polecam lekturę całego tematu
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
voodoo ten alarm ma stałe wyjścia sterujące nie ma przekaźników i na schemacie jest żeby wykorzystać dodatkowy sterownik centralnego zamka ale ty w samochodzie juz masz . przewody z alarmu to zielony i niebieski musisz je podłączyć do kostki twojego sterownika w aucie
to chyba był zielono biały i zielono czarny
to chyba był zielono biały i zielono czarny
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości