Słabe ogrzewanie 323F
Bez rozbierania to nic nie da rady zobaczyć może masz zakamienioną nagrzewniczkę przelot płynu jest ale kanień sie osadził możektos kiedys jeżdził na wodzie zamiast na płynie . a tak samo ci dmucha dmuchawa na zimno jak i na ciepło. chodzi mi o siłe nadmuchu a nie o temperaturę. mmoże wyjmij sobie jeśli masz filtr przeciwpyłkowy i zobacz na ;;sucho''
scrabi
mialem podobnie jak ty kolego..teraz tylko powiedz czy ci wskazowka od temp nie podnosi sie niebiezpiecznie ponad polowe. ja tak mialem i tez dolny wąż od chlodnicy byl zimny a gorny prawy goracy...wiec tak wyjmujesz chlodnice nie jest to trudne...czyscisz ja porzadnie woda pod cisnieniem...zatykasz dwa wyloty po wezach i zalewasz wrzatek z kwaskiem cytrynowym. powtórz to pare razy i powinien wyleciec syf..mi pomoglo z podnoszaca sie temp ale grzanie dalej mam slabe jak mialem..czuje ze nagrzewnica do wymiany
- Od: 10 sie 2011, 23:11
- Posty: 5
no wiesz ale jak jezdziłem nia w tamtym tygodniu to wszystko było ok i grzało nawet dobrze po tych mrozach to sie zrobiło dobrze ze stała w garazu bo inaczej by ja złapało bo lipny był płyn jak woda a tak w sobote spuscilem wszystko wydmuchałem i czekam na termostat
- Od: 4 lut 2012, 14:44
- Posty: 20
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 BA 1995r.
bardzo mozliwe jak mowisz bo jak kupilem auto to byla zalana woda ;/ dopiero ja kupilem plyn...hmm sila nadmuchu bede musial sprawdzic ale wydaje mi sie ze chyba taka sama ale sprawdze jutro i napisze...a co do filtra to niestety nie mam bo sprawdzalem bo chcialem go wymienic ... ;[ czyli zeby sprawdzic te linki itp to musze pewnie caly kokpit sciagac czy cos? nie ma sposobu tak o mniej wiecej na sprawdzenie czy to te linki ?
- Od: 10 sie 2011, 23:11
- Posty: 5
aha no chyba ze ;p boze to gdzie ty zamowiles ten termostat ze czekasz tyle ;o ja u siebie w sklepie jak zamowie do godz. 12 to o 15 juz mam
ile zaplaciles za termostat ? pamietaj zeby sprawdzic czy przyslali ci uszczelke
- Od: 10 sie 2011, 23:11
- Posty: 5
Kiedyś zrobiłem próby z Kamixem odkamieniaczem do czjników elektrycznych. Efekt znakomity czajnik wewnątrz jak nowy. Chyba ten sam produkt jest sprzedawany do pralek pod nazwą Calgon ale cena z 10X wyższa, ktoś musi płacić za reklamę TV. Latem miałem problem z uszkodzonym termostatem który się nie otwierał, przez co nie mogłem jezdzić szybciej niż 100km/godz bo temp. szybko się podnosiła. Przed wymianą termostatu gdy jeszcze nie znałem przyczyny przegrzewania się silnika przy szybszej jezdzie trochę pojezdziłem z Kamixem. Teraz gdy temp. jest – 20st to moja Mazda 323BG 1,3 grzeje dobrze ale dopiero po 20min jazdy. Po 5min od uruchomienia temp w układzie zatrzymuje się na stałym poziomie 90st. Przy wymianie termostatu należy go poprawnie zamontować tz. mały otwór w nim do odpowietrzania układu ma być u góry. Jedynie zastanawia mnie to że grzanie zaczyna działać z takim opóznieniem, bo poprzednio miałem Peugot 405 i ogrzewanie zaczynało działać b. szybko ale tam chyba inna konstrukcja, nagrzewnica zawsze była włączona w krótkim obiegu płynu a szczelne klapy obiegu ogrzewania tym sterowały. Chciałem się zapytać czy w Mazdzie jest taka sama konstrukcja bez zaworu obiegu płynu przez nagrzewnicę.
- Od: 11 mar 2011, 06:46
- Posty: 14
Skoro grzeje a chłodnica zimna to ją wyciągnij, zabierz do domu i zalej wodą, zobacz czy ma dobry przepływ. Może jest zapchana czymś, tak naprawdę może chłodnica była dziurawa lecz ktoś zalał uszczelniacz i zatkał/przytkał przelot.
Na razie ją tylko wyciągnij i obejrzyj, nic nie kupuj.
Na razie ją tylko wyciągnij i obejrzyj, nic nie kupuj.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Czytałeś to co napisałem 
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Odkręć korek przy króćcu, odpal silnik i zobacz czy pompuje.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Dokładnie.
Najlepiej jest to sprawdzić przy wlewaniu płynu, dolewasz pod korek, zakręcasz, odpalasz na chwilę, jak płynu ubyło, pompa pompuje
Najlepiej jest to sprawdzić przy wlewaniu płynu, dolewasz pod korek, zakręcasz, odpalasz na chwilę, jak płynu ubyło, pompa pompuje
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Czyli pompuje 
A powiedz mi, czy odpalasz auto na dłużej
Czekasz np ok 10-15 minut
Ja zauważyłem u siebie, że zanim wskazówka się w ogóle podniesie to mija sporo czasu i tak samo mam z grzaniem. Może masz wszytko już w porządku a troszkę się peszysz
V-ki trochę potrzebują zanim się nagrzeją.
A powiedz mi, czy odpalasz auto na dłużej
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Rafal123 napisał(a):tak jest jak mówisz ale po przejechaniu 12 km rzeby dolny waż był zimny to coś jest nie tak napewno
Jutro, będę jeździł trochę autem, i zobaczę co i jak, ja będę miał coś koło 6-7 km w jedną stron, zobaczę jak reaguje dolny przewód.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości