FOTORELACJA – montaż klimy od podstaw
Piotrze – pompuje się kilkanaście barów w instalację (najlepiej azotem) i szuka się źródeł wycieków bo innej opcji nie ma.
Jak całość wyciągniesz to też nie będziesz wiedział czy przypadkiem na którymś z połączeń, które rozłączyłeś nie miałeś wycieku.
My niestety na odległość niewiele więcej możemy ci doradzić.
Jak całość wyciągniesz to też nie będziesz wiedział czy przypadkiem na którymś z połączeń, które rozłączyłeś nie miałeś wycieku.
My niestety na odległość niewiele więcej możemy ci doradzić.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
W instalacje miałem napompowane 11 bar azotu. Po trzech dniach spadło do 8 barów, spryskaliśmy wszytskie połączenia a nic. Nadmuchał mi jeszcze raz. Po trzech dniach przyjechałem i znowu 8 barów na połączenia dobre...
- Od: 29 kwi 2011, 18:15
- Posty: 272
- Skąd: Legnica
- Auto: Mazda 323f 97r 1.5
Bez kontrastu UV trochę trudno będzie znaleźć nieszczelność przy w takim wycieku.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
A kontrast można podać z tym azotem czy musze klime w ciemno nabić?
- Od: 29 kwi 2011, 18:15
- Posty: 272
- Skąd: Legnica
- Auto: Mazda 323f 97r 1.5
trzydziech napisał(a):Rafcio.s napisał(a):Oringi – 100zl
co to za oringi? wzmacniane? czy z ASO?
ja dzisiaj kupiłem oringi komplet 12 sztuk i na pewniaka do kasy a gość do mnie 120 zł

aż mi się nogi ugieły

- Od: 8 lis 2010, 10:37
- Posty: 166
- Skąd: Kraśnik/Lublin
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 '96r
mam pytanie odnośnie tych przekaźników, dostałem je w komplecie i tak te przy mocowaniu amorka są ok ale zastanawiają mnie te przy zbiorniczku wyrównawczym, nawet nie wiedziałem że trzeba coś z nimi robić i tu jest problem bo ja tam mam jeden duży, a przy klimie dostałem dwa mniejsze tak jak przy kolumnie tylko że układ pinów jest całkiem inny. z tąd pytanie czy ten przekaźnik przy zbiorniczku muszę zmieniać czy będzie hulało na starym?
- Od: 8 lis 2010, 10:37
- Posty: 166
- Skąd: Kraśnik/Lublin
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 '96r
Te przy zbiorniczku nie są od klimy.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
tez mi sie wydawało że tylko te przy kolumnie i zdziwiło mnie że gość mi przysłał jeszcze te przy zbiorniczku, a swoja droga od czego one są 

- Od: 8 lis 2010, 10:37
- Posty: 166
- Skąd: Kraśnik/Lublin
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 '96r
Witam,
dla wszystkich zainteresowanych, wyszukane w sieci:
Dokument producenta:
Air conditioner installation manual (Europe and general) for LHD 323F/323Astina
Rok wydania: 1994
Format: JGP (duża rozdzielczość)
Ilość stron: 29
Waga: 20MB (nazwa pliku aircon.rar)
Link bezpośredni: http://www.project-l.com/how2/aircon.rar
Hasło: http://www.project-l.com
Źródło strona: http://www.club323f.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=20642
dla wszystkich zainteresowanych, wyszukane w sieci:
Dokument producenta:
Air conditioner installation manual (Europe and general) for LHD 323F/323Astina
Rok wydania: 1994
Format: JGP (duża rozdzielczość)
Ilość stron: 29
Waga: 20MB (nazwa pliku aircon.rar)
Link bezpośredni: http://www.project-l.com/how2/aircon.rar
Hasło: http://www.project-l.com
Źródło strona: http://www.club323f.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=20642
-
RvK
panowie pytanie odnośnie chłodnicy, czy podejdzie do mnie ta od 1,5 i 1,8 gdzies czytałem że ktoś zakładał taką. Mam nieszczelność i nie wiem czy bawić się w lepienie czy kupować nową, ale ta od 2,0 (ta mniejsza) to koszta duże i jak coś to bym ta tańszą kupił
http://moto.allegro.pl/mazda-323f-ba-skraplacz-chlodnica-klimatyzacji-i2590645573.html
taka niby od 1,5 i 1,8 a króćce wydaje mi się że takie same i w tej samej pozycji tylko wielkością radiatora się różni

taka niby od 1,5 i 1,8 a króćce wydaje mi się że takie same i w tej samej pozycji tylko wielkością radiatora się różni
- Od: 8 lis 2010, 10:37
- Posty: 166
- Skąd: Kraśnik/Lublin
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 '96r
Mam pytanie dotyczące przekaźników, czy ktoś posiada dokładniejsze zdjęcia tych elementów ?
Mogę kupić od kolegi takie przekaźniki ale on nie jest w stanie rozpoznać które to były ma wszystkie które zdemontował z mazdy, ja też tego raczej nie odnajdę jeżeli nie będe wiedział jak wyglądają z bliska
Mogę kupić od kolegi takie przekaźniki ale on nie jest w stanie rozpoznać które to były ma wszystkie które zdemontował z mazdy, ja też tego raczej nie odnajdę jeżeli nie będe wiedział jak wyglądają z bliska
- Od: 7 kwi 2012, 22:37
- Posty: 51
- Skąd: Białystok
- Auto: 323F BA 1.5
Dobra przepraszam za post pod postem ale kwestię przekaźników załatwiłem, jest opcja taka że nie wiem czy mam wszystkie przewody. Mianowicie tak zaznaczyłem kolorami na schemacie połączenia i odpowiednio:
kolor czerwony Te połączenie mam przerwane na 100% muszę nabyć nowe, jedna część jest przy chłodnicy druga część przy sprężarce w połowie przecięte zostało
kolor zielony Te połączenie na schemacie jest złożone z dwóch elementów. Ja mam jedno wychodzi ze sprężarki i pasuje do parownika. Jest długie, w większej części gumowe. Czyli jest dobrze ?
kolor niebieski Ten przewód widać chyba zaraz po otworzeniu pokrywy silnika biegnie równolegle do ściany grodziowej tak ? Mam to całe połączenie i składa się z dwóch elementów. Połączenia pasuję do parownika i do osuszacza jest jedno ale. Przy łączeniu z parownikiem jest kołek centrujący / prowadzący. Przy łączeniu z osuszaczem nie widzę tego.
Zostaje jedno połączenie nie zaznaczone kolorem. Mam dwa elementy tego połączenia jedno przy chłodnicy a drugie krótkie przy osuszaczu.
Schemat tutaj:

Czy ktoś mógł by być tak dobry i poświęcić chwilę czasu na podpowiedź czy brakuje mi czegoś ?
kolor czerwony Te połączenie mam przerwane na 100% muszę nabyć nowe, jedna część jest przy chłodnicy druga część przy sprężarce w połowie przecięte zostało
kolor zielony Te połączenie na schemacie jest złożone z dwóch elementów. Ja mam jedno wychodzi ze sprężarki i pasuje do parownika. Jest długie, w większej części gumowe. Czyli jest dobrze ?
kolor niebieski Ten przewód widać chyba zaraz po otworzeniu pokrywy silnika biegnie równolegle do ściany grodziowej tak ? Mam to całe połączenie i składa się z dwóch elementów. Połączenia pasuję do parownika i do osuszacza jest jedno ale. Przy łączeniu z parownikiem jest kołek centrujący / prowadzący. Przy łączeniu z osuszaczem nie widzę tego.
Zostaje jedno połączenie nie zaznaczone kolorem. Mam dwa elementy tego połączenia jedno przy chłodnicy a drugie krótkie przy osuszaczu.
Schemat tutaj:

Czy ktoś mógł by być tak dobry i poświęcić chwilę czasu na podpowiedź czy brakuje mi czegoś ?
- Od: 7 kwi 2012, 22:37
- Posty: 51
- Skąd: Białystok
- Auto: 323F BA 1.5
10fanta napisał(a):Czy ktoś mógł by być tak dobry i poświęcić chwilę czasu na podpowiedź czy brakuje mi czegoś ?
siema jak chcesz mozemy sie gdzies styknac w Bialym to Ci pokaze jak u mnie to jest ... wlasnie koncze wstawianie klimy ... troche roboty bylo bo to pourywane sróby a to trudne dojscia ... zostalo tylko chlodnice i wentylator wstawic i bedzie
-
Lorne
a macie może wykaz wszystkich uszczelnień ,o ringów do klimy w ba?
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
Witam
Proszę o pomoc. Zdiagnozowano w mojej Mazdzie BA z 1998r. uszkodzony zawór rozprężny. Fachowiec stwierdził, że żeby wymienić ten zawór należy zdemontować całą deskę co generuje koszty w wysokości 600zł (Robocizna). Czy to prawda, że trzeba zdemontować deskę? Nie ma innej metody? Fotorelacja zamieszczona na stronie nie mówi nic na ten temat. Może znacie zakład w Warszawie, który możecie polecić do tej pracy?
Proszę o pomoc. Zdiagnozowano w mojej Mazdzie BA z 1998r. uszkodzony zawór rozprężny. Fachowiec stwierdził, że żeby wymienić ten zawór należy zdemontować całą deskę co generuje koszty w wysokości 600zł (Robocizna). Czy to prawda, że trzeba zdemontować deskę? Nie ma innej metody? Fotorelacja zamieszczona na stronie nie mówi nic na ten temat. Może znacie zakład w Warszawie, który możecie polecić do tej pracy?
- Od: 30 sty 2012, 20:40
- Posty: 16
- Auto: mazda 323f BA 1998r.
O ile mi wiadomo to jest jeden tylko modul ktory znajdoje sie wewnatrz auta i jest on zamontowany za schowkiem. Niczego wiec nie trzeba demontowac. Reszta siedzi pod maską.
A może kolega jednak by podał więcej informacji? Należało się spytać gdzie ten zawór dokładnie sie znajdował. Wątpie żeby sciągali deskę do tego ustrojstwa.
Andrzej414 napisał(a):Należało się spytać gdzie ten zawór dokładnie sie znajdował.
Zawór ten jest w wymienniku, w którym gaz się rozpręża i powoduje jego schłodzenie.
Andrzej414 napisał(a):Wątpie żeby sciągali deskę do tego ustrojstwa.
Raczej nie wydaje mi się aby było konieczne zdemontowanie całego kokpitu w celu demontażu wymiennika – wystarczy wyjąć sam schowek.
Zresztą popatrz na fotki w pierwszym poście w tym temacie.
PS. ciekawe czy faktycznie zawór rozprężny wymieniali czy też udało im się "odetkać" go?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości