Antena elektryczna w Maździe 323 BA – wątek wspólny

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez ART » 10 lip 2004, 10:51

Przeszukałem przeszukałem ale i tak nie dowiedziałem się jak to połączyć :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez ART » 10 lip 2004, 11:03

Przy okazji mam Jaksa pytanko do Ciebie jako fachowca z branży :D, haczy mi skrzynia biegów ale tylko przy zmianie z 1 na 2 chociaż nie zawsze. Nie ma jakichś strasznych odgłosów zgrzytania ale czuje i słysze coś w rodzaju tarcia metal o metal które nie pojawia się przy zmianie innych biegów. Problem znika jeżeli zmienie na 2 przy około 4000 obr. przy niższych obrotach haczy, z 2 na 1 i na innych biegach nie ma takich problemów. Pada jakiś synchronizator ?? :|

ufffffffff ale się zmęczyłem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez Jaksa » 10 lip 2004, 11:21

Pada jakiś synchronizator
Praktycznie skrzynki manualne w mazdach są długowieczne przez tyle lat pracy bardzo mało było takich przypadkow ( w Vanach E 2200 padały 5 ale to inna konstrukcja skrzyni ) chyba że ktoś jezdzil na 1/2 sprzęgła to mogł ją zniszczyc. Heh .... wczoraj rozebrałem skrzynię od Hondy Civic 98 rok po przebiegu 150 tyś zaznaczam ze auto było kupione u dealaera jako nowe i jezdzila tylko jedna osoba , w tej skrzyni padły wszystkie łozyska ( podobno to standard tak twierdzą chłopaki z ASO ) koszt takiego łożyska to 250-330 zl za sztukę ( zamienników brak ) dolicz jeszcze moją pracę + uszczelniacze ,olej ogólnie kupa kasy zaznaczam iż uzywana taka skrzynia kosztuje ok 1400 zl.Reasumując SKRZYN NIE MA SENSU REMONTOWAC no ....ale jak klient sobie zyczy to inna sprawa.Używana skrzynia do 323 Ba kosztuje ok 1200-1400 zeta ( w Warszawie zakupiona w "legalnej" firmie ) Jak masz blisko do nas to zapraszam na weryfikację !
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez xXx » 10 lip 2004, 15:35

ART.....ta część w antenie jest nienaprawialna...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Paweł » 10 lip 2004, 19:31

ART napisał(a):nie dowiedziałem się jak to połączyć :(

ta część w antenie jest nienaprawialna

Uff.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/946)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez xXx » 10 lip 2004, 22:46

He He...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ART » 11 lip 2004, 11:41

tco_tm napisał(a):Uff.


??????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez ART » 11 lip 2004, 11:48

Jaksa napisał(a): SKRZYN NIE MA SENSU REMONTOWAC


Więc niech sobie haczy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez xXx » 11 lip 2004, 19:19

Kup używaną...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Krasnal » 11 lip 2004, 21:47

ja kupie używaną – a co do "ta część w antenie jest nienaprawialna" to jak to nie???? jak złożyli to i rozłożyć się da ;P

ART jak bat nie jest skrzywiony to może ja ją wezmę od Ciebie – chętnie się pobawię ;)
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez xXx » 12 lip 2004, 10:36

Krasnal......składaj składaj :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Paweł » 12 lip 2004, 10:43

Przerabialem temat osobiscie. Problem polega na tym, ze ten "bat" urywa sie na samym koncu. Nie jest niemozliwe to jakos przerobic, ale zdecydowanie mniej nerwow bedzie, jesli kupic jakas antene w supermarkecie (hehe, pierwszy egzemplarz padl mi po tygodniu, ale i tak sie oplacalo), albo antene (maszt z batem) w ASO – jesli tylko czesc mocowania przy silniku jest cala.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/946)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez ART » 12 lip 2004, 19:13

Krasnal jak dorwę gdzieś używany teleskop z batem albo dopasuję z czegoś innego to ci wysle stary w prezencie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez Krasnal » 12 lip 2004, 20:02

OKi THX ;) A jak już znajdziesz taki używany albo dopasujesz to też daj znać skąd – jak nie naprawie tego zprezentowanego to też będę potrzebował hihihi ;)
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez ART » 12 lip 2004, 21:31

Zamiast myśleć o antence skup się lepiej na pomiarach :) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez Krasnal » 13 lip 2004, 00:57

;P
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Matik » 13 lip 2004, 15:36

ART napisał(a):Przy okazji mam Jaksa pytanko do Ciebie jako fachowca z branży :D, haczy mi skrzynia biegów ale tylko przy zmianie z 1 na 2 chociaż nie zawsze. Nie ma jakichś strasznych odgłosów zgrzytania ale czuje i słysze coś w rodzaju tarcia metal o metal które nie pojawia się przy zmianie innych biegów. Problem znika jeżeli zmienie na 2 przy około 4000 obr. przy niższych obrotach haczy, z 2 na 1 i na innych biegach nie ma takich problemów. Pada jakiś synchronizator ?? :|

ufffffffff ale się zmęczyłem :)


ART, ty sluchaj .... haczy ci przy wkleszczaniu czy przy wykleszczaniu? Mialem dokladnie to samo w 626, ale miedzy biegami 2-3, i 3-4, najciekawsze jednak bylo to, ze dzialo sie to dokaldnie miedzy okreslonym zakresem obrotow (2500 – 4500), i mialem problem z WYKLESZCZENIEM biegu ...
Po wizycie w warsztacie (i moich podejzeniach) jasne sie stalo: sprzeglo bylo zmielone z jednej strony (tarcza). Wymienilem na mocniejsze:–)
------------------------------------------
Matik
Mazda 626 2.5V6 1994 (niestety sprzedana :( )
Nissan Murano 2003 3.5 V6 SE AWD
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 cze 2004, 04:18
Posty: 9
Skąd: Trzebinia
Auto: Nissan Murano 2003 SE AWD

Postprzez ART » 13 lip 2004, 18:22

U mnie ten bajer pojawia się tylko i wyłącznie przy wbijaniu 2 i to tylko z jedynki, przy w miarę niskich obrotach (chociaż nie zawsze) poza tym skrzynia chodzi miodzio, biegi wchodzą jak w masełko :) :)
A przy wykleszczaniu haczyło, zgrzytało czy po prostu nie dało się wybić biegu???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez lamare » 13 lip 2004, 18:46

Przerabiałem ten temat wielokrotnie.
Zaczałem pól roku temu od pewnego wydawałoby się zamocowania w górnym segmencie. Ale to nie wina tej zabkowanej żyłki, tylko utraty właściwości przez mosiądz z któerego wykonane są segmenty. Po latach koroduje. Tak, koroduje. Zacieka tam przecież woda, kurz jest wciągany z antenką.
Fabrycznie jest po prostu mocowanie przez zaciski i już. W starej choćby zaciskac w imadle nie ma już tej pewności zamocowania. rurka znteny jest krucha i nie trzyma żyłki.
Proponuję kupić, ale nie w hipermarkecie.
Był gostek z Olsztyna co na Allegro sprzedawał hirshmanny po 130-150 zeta. Pewnie kradzione, bo oryginał 6-8 razy droższy.
Ewentualnie można kupić cały nowy bat z Żyłką w ASo. Podobno jest jako część zamienna.
Kocham Kobiety, szczególnie o imieniu MADZIA

Lamare
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2003, 15:49
Posty: 50
Skąd: Warszawa
Auto: 626 Cronos 2,0

Postprzez Matik » 26 lip 2004, 01:02

ART: No wlasnie przy wykleszczaniu. I haczylo ... tak ze nie dalo sie biegu wyjac. Potem, jak w koncu na sile wyszarplnelem, to nie moglem wkleszczyc nastepnego .... do momentu, jak obroty nie spadly niemal do 1000 – 1500 ....
------------------------------------------
Matik
Mazda 626 2.5V6 1994 (niestety sprzedana :( )
Nissan Murano 2003 3.5 V6 SE AWD
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 cze 2004, 04:18
Posty: 9
Skąd: Trzebinia
Auto: Nissan Murano 2003 SE AWD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323