Tempomat w 323F BA
1, 2
Przydać się może do odczytu błędów, a jest tam gdzie w każdej BA koło skrzynki bezpieczników pod maską
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Znowu ciepło jest to można coś pogrzebać
Kupiłem inny czujnik hamulca, pasuje i podłączyłem drugą wtyczkę. Teraz mam podłączone wszystko prócz wyżej wspomnianych dwóch przewodów – R/W (do automatycznej skrzyni biegów) i O (do kostki diagnostycznej). Podświetlanie przycisku na konsoli działa, ale po wciśnięciu go nie zapala się zielony napis na konsoli Curise. Żarówka w liczniku jest i działa (sprawdziłem zamieniając ją z inną). W czym może być problem?
- Od: 18 maja 2014, 16:43
- Posty: 19
- Auto: Mazda 626 GE, benzyna 1840cm3 FP 90KM, 1997r.
Moze cos zle robisz?
U mnie w X9 na początku załączam "CRUISE MAIN".
Następnie jadąc min. chyba te 40km/h wciskamy "SET" i kontrolka "CRUISE" się zapala a uklad w tym momencie zaczyna sam pilnować szybkości.
Jeśli prędkość układ miał wcześniej zapamietaną to można wcisnąć "RESUME" a układ wróci do "pilnowania" szybkości.
Wyłączenie układu można zrobić poprzez nacisniecie przycisk "CANCEL" (o ile występuje) lub naciśnięcie pedału hamulca lub sprzęgła (w automacie kontrolowane jest wybranie N).
Gdzieś kiedyś tutaj na Forum wkleiłem opis diagnostyki tempomatu na podstawie odczytu migania kontrolki. Znajdziesz to zapewne w dziale TA
U mnie w X9 na początku załączam "CRUISE MAIN".
Następnie jadąc min. chyba te 40km/h wciskamy "SET" i kontrolka "CRUISE" się zapala a uklad w tym momencie zaczyna sam pilnować szybkości.
Jeśli prędkość układ miał wcześniej zapamietaną to można wcisnąć "RESUME" a układ wróci do "pilnowania" szybkości.
Wyłączenie układu można zrobić poprzez nacisniecie przycisk "CANCEL" (o ile występuje) lub naciśnięcie pedału hamulca lub sprzęgła (w automacie kontrolowane jest wybranie N).
Gdzieś kiedyś tutaj na Forum wkleiłem opis diagnostyki tempomatu na podstawie odczytu migania kontrolki. Znajdziesz to zapewne w dziale TA
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Problemem była kostka do przycisku na konsoli. A mianowicie pasowała i uznałem że jest dobra, okazało się że jest ona do czegoś innego a obok troche inna jest kostka do tempomatu. Zmieniłem ją tak żeby pasowała do przycisku i działa
Gdyby ktoś potrzebował to tutaj temat gdzie wszystko co robiłem opisane
Dziękuję za pomoc 
- Od: 18 maja 2014, 16:43
- Posty: 19
- Auto: Mazda 626 GE, benzyna 1840cm3 FP 90KM, 1997r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości