Zdemontuj przeplywomierz i ten łącznik, nalać czegoś do nagrzewnicy go łączy z przepustnicą. Ze ściany grodziowej tak po środku wychodzą dwa krocce z nagrzewnicy do ktorych są przyłączone węże gumowe.
Trzeba to połączenie rozpiac i w ten sposób możesz nalać czegoś do odkamieniania.
Swoją drogą to poczytaj o wymianie nagrzewnicy.
Słabe ogrzewanie 323F
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
nie moge rozkminić o co chodzi dokładnie z ta przepustnicą tam
, wiec może bezpiecznie poszukam czegos o wymianie tej nagrzewnicy. bo pytań mam wiele – rozpinam i leje do obydwu przewodów? po czym gdy wleje to czy ten srodek , czy on dotrze wszędzie ? pewnie jakieś cisnienie by się zdało.. kurde z mechanicznych rzeczy to sobie radze ale jesli chodzi o inne układy to zwyczajnie nie umiem sprostać 
Proste – łącznik między przepustnicą a przepływomierzem MUSISZ zdemontować bo ręki tam nie wcadzisz aby przewody wodne porozpinać.
Coś czuję, że nawet pod maskę nie zaglądałeś.
Coś czuję, że nawet pod maskę nie zaglądałeś.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
tak tak to zrozumiałe ale hmm, przekonany byłem ,ze zrobie to od dołu na kanale
Tymczasem jeszcze raz przeprowadze te o"ględziny" i prosze wybaczyć mi te niewiedze w skrajnych przypadkach ale po to m. in. jest to forum aby pytać
jeszcze raz dziekuje
jesli bede miał jakieś zapytania to napewno zapytam.
Od dołu będzie duuużo trudniej 
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
hmm może i racja
a wlanie octu jako lekkiego odkamieniacza do układu jest jakiś wyjsciem ? :d Kolega dał mi taka podpowiedź, po czym przepłukać i zalac na nowo płynem
kurde wydaje się być jakimś rozwiązaniem ale znając zycie doraźnym 
Całkiem sensowne rozwiązanie.
A jak nie spróbujesz to się nie dowiesz czy to był dobry pomysł.
A jak nie spróbujesz to się nie dowiesz czy to był dobry pomysł.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
w sumie nie ma nic do stracenia jak to mówią
i nawet bym zaryzykował lecz nie wiem w jaki sposób: czy spuścić troche płynu , dolać octu i pojedzić czy raczej pozbyć się całego , zalać octem po czym obserwować i płukac na postoju ? 
Czytaj proszę ze zrozumieniem!
Rozłączasz gumowe węże między nagrzewnicą a resztą układu chłodzenia i wlewasz do nagrzewnicy (przez te wystające kroćce) ocet, cillit czy kamix lub jeszcze coś innego.
Zostawiasz to na 20-30 min i doprowadź pouczać czystą wodą.
Ew. zabieg powtarzasz wg uznania.
Po wypłukaniu spinasz węże jak były oryginalnie, uzupełniasz układ chłodzenia płynem, składasz wszystko do kupy i odpalasz auto.
Układ chłodzenia sam się powinien odpowietrzyć.
Takie to trudne w zrozumieniu?
Zapewne nadal jesteś PRZED popatrzeniem pod maskę
Rozłączasz gumowe węże między nagrzewnicą a resztą układu chłodzenia i wlewasz do nagrzewnicy (przez te wystające kroćce) ocet, cillit czy kamix lub jeszcze coś innego.
Zostawiasz to na 20-30 min i doprowadź pouczać czystą wodą.
Ew. zabieg powtarzasz wg uznania.
Po wypłukaniu spinasz węże jak były oryginalnie, uzupełniasz układ chłodzenia płynem, składasz wszystko do kupy i odpalasz auto.
Układ chłodzenia sam się powinien odpowietrzyć.
Takie to trudne w zrozumieniu?
Zapewne nadal jesteś PRZED popatrzeniem pod maskę
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wczoraj trochę działałem przy autku i ci pstryknąłem fotkę.
Żółte strzałki wskazują, które przewody musisz odłączyć aby można było nalać czegoś do nagrzewnicy.
Najwygodniej będzie oczywiście odłączyć przewodu od króćców przy silniku wcześniej demontując część dolotu.
Żółte strzałki wskazują, które przewody musisz odłączyć aby można było nalać czegoś do nagrzewnicy.
Najwygodniej będzie oczywiście odłączyć przewodu od króćców przy silniku wcześniej demontując część dolotu.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
dzieki za rade Marek 161BD081 , troche mnie nie było za co musze przeprosić ale duzo się działo w konsekwencji czego nagrzewnica została wymieniona. Jej żywot zwyczajnie się zakonczył
Nie było sensu ( w ocenie innych i mojej potem także) ratować jej.
Podziekować należy za wszelką pomoc !
Połączyłem tematy razem.
Niestety – z nagrzewnicą to czysta loteria, albo się uda czyszczenie i będzie jeszcze dłuuugo działać albo .... rozszczelni się po jakimś czasie.
W obu przypadkach jest konieczność demontażu kokpitu ale tak jak wspominałem wcześniej to nic nie stoi na przeszkodzie zacząć od czyszczenia jej. Zawsze w razie czego można ją wymienić a znacznie lepiej jest to robić jak jest cieplej na dworze.
Niestety – z nagrzewnicą to czysta loteria, albo się uda czyszczenie i będzie jeszcze dłuuugo działać albo .... rozszczelni się po jakimś czasie.
W obu przypadkach jest konieczność demontażu kokpitu ale tak jak wspominałem wcześniej to nic nie stoi na przeszkodzie zacząć od czyszczenia jej. Zawsze w razie czego można ją wymienić a znacznie lepiej jest to robić jak jest cieplej na dworze.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości