Nie działa wskaźnik paliwa
Strona 1 z 1
Witam, mam problem, jestem tu nowy wiec moge cos pomotać, ale licze na wyrozumiałość. Mam problem ze wskaźnikiem palwa w mojej Mazdzie, nie działa. Wczesniej miałem problemy z gasnięciem auta, myślałem że to pompa paliwa i coś tam grzebałem, może cos poprzestawiałem, okazało się że to rozrzat, teraz zapala, jezdzi, ale nie pokazuje stanu paliwa. Czy ktos ma jakies wskazówki jak to naprawić? Może masy gdzies nie podpiąłem, tylko gdzie, bezpieczniki dobre, sprawdzałem i juz zgłupiałem. Serdecznie prosze o pomoc 
-
Teo82
Witam.mam ten sam problem.wskaźnik raz działa raz nie.fakt mam malo wachy w baku ale to chyba nie ma nic do rzeczy.Bezpieczniki sprawdzilem, zajrzalem pod tylna kanape, wydaje sie ze jest wszystko ok a w skażnik dalej lezy i nawet rezerwa sie nie pali.
Kolego Teo82 o jakiej ty plytce mowisz?gdzie ja znajde?
Kolego Teo82 o jakiej ty plytce mowisz?gdzie ja znajde?
Pozdro, szacun, respect 
M@ster u mnie też dziś wstąpił ten problem – miałem 1/2 baku i nagle wskazówka opadła, pompa pracuje, silnik normalnie odpala a wskazówka opadła na sam dół...
Pozdrowienia
<center>
</center>
zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
<center>

zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
- Od: 2 paź 2007, 11:32
- Posty: 252
- Skąd: okolice Lubartowa ->Wólka Rokicka / Coventry
- Auto: 323F BG 1990 1,8 16V SOHC
no u mnie wskaźnik działał jeden dzień i znowu padł
akurat troche wcześniej grzebalem pod tylna kanapa bo chciałem dostać sie do zbiornika żeby go wyczyścić ale poległem na śrubach które są bardzo skorodowane, bym musiał je rozwiercac.wiec pomyslalem ze kostka mogła sie wypiac ale wszystko tam jest ok.bede musial chyba rozwiercic te sruby bo nie widze innego wyjscia chyba ze gdzies sie przetarl przewód.mam jeszcze nadzieje ze jak doleje pb to moze wskażnik ożyje ale niestety biedny student ma zawsze pod górke
juwenalia sie zbliżaja, trzeba oszczędzac 
Pozdro, szacun, respect 
ostatnio u siebie też zauważyłem problem ze wskaźnikiem paliwa.
okazało się że pływak się topi, po zatankowaniu do pełna wskazówka nie dochodzi nawet do połowy.
prawdopodobnie macie podobny problem.
można to sprawdzić przez pomiar rezystancji na wyściu potencjometra od pływaka(bez rozkręcania dekla), jest to jeden ze styków w 4-ro pinowej wtyczce+masa (u mnie od 3ohm-pełny bak do 55ohm-pusty)
dla pocieszenia podam że wskaźnik rezerwy jest niezależny, czyli można jeździc spokojnie.
okazało się że pływak się topi, po zatankowaniu do pełna wskazówka nie dochodzi nawet do połowy.
prawdopodobnie macie podobny problem.
można to sprawdzić przez pomiar rezystancji na wyściu potencjometra od pływaka(bez rozkręcania dekla), jest to jeden ze styków w 4-ro pinowej wtyczce+masa (u mnie od 3ohm-pełny bak do 55ohm-pusty)
dla pocieszenia podam że wskaźnik rezerwy jest niezależny, czyli można jeździc spokojnie.
- Od: 11 kwi 2007, 13:58
- Posty: 51
kwak napisał(a):dla pocieszenia podam że wskaźnik rezerwy jest niezależny, czyli można jeździc spokojnie.
no chyba nie bardzo. paliwa mam mało w baku bo ciagle smigam na lpg ale jak jeszcze wskaźnik działał to na zakretach lub przy dochamowaniu zapalała się rezerwa a teraz nic. więc chyba rezerwa nie jest niezależna, przynajmniej u mnie
Pozdro, szacun, respect 
Bolek63d napisał(a):U mnie znowu wskazówka pokazuje odpowiedni poziom ale po zgaszeniu auta wskazówka nie opada i non stop wskazuje poziom benzynki w zbiorniku. Co może być nie tak?? smutny
to normalnie w mazdach i nie masz się czym przejmować :–)
Pozdrowienia
<center>
</center>
zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
<center>

zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
- Od: 2 paź 2007, 11:32
- Posty: 252
- Skąd: okolice Lubartowa ->Wólka Rokicka / Coventry
- Auto: 323F BG 1990 1,8 16V SOHC
Bolek63d napisał(a):tz. że tak jest fabrycznie?? bo wydaje mi sie, że jak kupiłem Mazde to tak nie było ale dokładnie nie pamietam
tak tak jest fabrycznie – jeszcze za czasów gdy działał miałem tak samo w innych mazdach tez tak jest
PS. zwróć też uwagę ze stop też działa bez kluczyka:P
Pozdrowienia
<center>
</center>
zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
<center>

zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
- Od: 2 paź 2007, 11:32
- Posty: 252
- Skąd: okolice Lubartowa ->Wólka Rokicka / Coventry
- Auto: 323F BG 1990 1,8 16V SOHC
M@ster napisał(a):dla pocieszenia podam że wskaźnik rezerwy jest niezależny, czyli można jeździc spokojnie.
no chyba nie bardzo. paliwa mam mało w baku bo ciagle smigam na lpg ale jak jeszcze wskaźnik działał to na zakretach lub przy dochamowaniu zapalała się rezerwa a teraz nic. więc chyba rezerwa nie jest niezależna,
jak widzę masz inny model mazdy, u mnie po rozkręceniu pompy(wyjęciu) widać ewidentnie osobny obwód pływaka i czujnika rezerwy (taki mały walec w pobliżu filtra siatkowego pompy)
- Od: 11 kwi 2007, 13:58
- Posty: 51
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości