szukam kabla do diagnostyki

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez draco_11 » 16 mar 2008, 19:12

szukam kabla do diagnostyki z oprogramowaniem do mazdy 323f 1.8 dohc 16v 95r. gdyz założyłem diodowe żarówki i kierunki mi strasznie szybko mijają a słyszałem że można to zmienićna komputerze ustawiajc inna dawke pradu.Prosze o linki. Mam dopiero 17 lat i niebardzo orientuje sie gdzie moga cos takiego dostać.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sty 2008, 13:51
Posty: 26
Skąd: Żary
Auto: Mazda 323F BA 1.8 16V DoHC 95r

Postprzez miziek » 16 mar 2008, 19:16

przylaczam sie ... :) jakies info ?

EDIT: tu cos jest ;p CLICK chyba bez kabla a raczej napewno (cena) i tez nie wiadomo co to jest ... moglby sie ktos kto zna temat wypowiedziec ? dzieki :)
Ostatnio edytowano 16 mar 2008, 19:27 przez miziek, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 17 lut 2008, 17:59
Posty: 21
Skąd: Galway
Auto: Galant 2.0 GLS 98

Postprzez draco_11 » 16 mar 2008, 19:23

pisaćprosze albo na e-maila draco_11@o2.pl lub pw nie wiem gdzie kupić taki kabel a wiem że jest to wejście obok silnika i można tam zmieniać obroty nateżenie prądu pytałem w niemczech ale nic szczegolnego nie powiedzieli.a taki kabel to dobra rzecz :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sty 2008, 13:51
Posty: 26
Skąd: Żary
Auto: Mazda 323F BA 1.8 16V DoHC 95r

Postprzez waldii » 16 mar 2008, 21:41

miziekdraco_11 <głaszcze>
poczytajcie najpierw jaka jest zasada dzialania przerywacza kierunkowskazow .Czas mrygania ustalony jest przez sume rezystancji zarowek w danym obiegu.Czyli np.masz zwykle zarowki a jedna jest przepalona to juz mryga szybciej.W diodach jest zupelnie inna rezystancja i aby dzialaly poprawnie w tym ukladzie musisz wstawic rezystor.Nie ma mozliwosci zmiany przerywacza przez kompa.A jesli kabel dorwiesz to oprogramowania i tak nie dorwiesz
waldii
 

Postprzez miziek » 17 mar 2008, 09:51

mi akurat nie chodzi o te swiatla :P ogolnie bo kabel mi potrzebny :D do sprawdzenia bledow silnika
Początkujący
 
Od: 17 lut 2008, 17:59
Posty: 21
Skąd: Galway
Auto: Galant 2.0 GLS 98

Postprzez Docent D » 17 mar 2008, 09:54

Do sprawdzenia błędów to wystarczy Ci kabelek dwużyłowy + dioda i rezystor :P
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2007, 16:48
Posty: 428

Postprzez Pioteq25 » 17 mar 2008, 11:37

Kiedyś chciałem sobie zrobić elegancki kabelek żeby nie bawić się w wtykanie każdego przewodu. Są dostępne wtyczki pod te gniazdo i można zrobić elegancki kabelek jak się chcę. Z drugiej strony kabla dwu cyfrowy wyświetlacz plus przycisk do trybu serwisowego.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez soul » 17 mar 2008, 14:10

mnie tez wkurza juz za kazdym razem wtykanie spinacza do TEN GND, kiedys przez przypadek zwarlem pin po prawej stronie od TEN'a z GND i poleciala ladna iskierka.. na szczescie ECU przezylo... gdzie mozna kupic taka wtyczke pod te gniazdko ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323