Demontaż deski rozdzielczej i zegarów
czejs – w bg kapturki też są. Po za tym zapraszam na nasze regionalne spotkania, więcej w dziale "Spotkania regionalne"
Co do BA, to myślałem wyjąć tarcze i wszystko zrobić na diodach SMD, a do tego jakiś malutki mikroprocesor, i bajery jak z Mazdy 3/6. Czyli płynne zapalanie się podświetlenia, podświetlenie prędkości zapalające się po kolei, niebieska poświata. Ach rozmarzyłem się
Jedyny problem jaki napotkałem, to jak poprawnie zdjąć wskazówki, i jak jeździć bez zegarów z tydzień 
Co do BA, to myślałem wyjąć tarcze i wszystko zrobić na diodach SMD, a do tego jakiś malutki mikroprocesor, i bajery jak z Mazdy 3/6. Czyli płynne zapalanie się podświetlenia, podświetlenie prędkości zapalające się po kolei, niebieska poświata. Ach rozmarzyłem się

Pierwsza moja fotka jest z zegarami przed skalibrowaniem (temp na czerwonym polu). Wskazówkę od obrotomierza wtykasz tak żeby opierała się o ogranicznik, wskazówka paliwa no trzeba zapamiętać położenie albo zaznaczyć jak było. Wskaźnik tempteratury-najlepiej rozgrzać silnik do normalnej tempertatury pracy i włożyć wskazówkę w odpowiednim położeniu. Prędkościomierz... mimo że włożyłem go opierając o ogranicznik przekłamywał mi ok 20 km/h, przejechałem się kawałek, zatrzymałem włozyłem wskazówkę opierając o ogranicznik i jest si
Tacho-Pro nieprecyzyjnie nawiercił miejsce na ogranicznik obrotomierza (potwierdzone w trzech różnych zegarach), jest za bardzo wysunięty, co powoduje przekłamanie na wskaźniku o +– 50 obr.Ograniczniki zrobiłem z wykałaczek pomalowanych czarnym markerem 
jakie dokładnie żarówki podświetlają deskę? Bo nie chce rozbierać zanim nie będę ich miał. Jak ktoś wie to byłbym wdzięczny za info. Oczywiście chodzi mi o te z tymi kapturkami
a tak z ciekawości, żarówki z kapturkami są zielone od tyłu, a do czego służą te 3 żarówki od tyłu czarne? znaczy chyba żarówki, bo nie wyciągałem ich![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
a tak z ciekawości, żarówki z kapturkami są zielone od tyłu, a do czego służą te 3 żarówki od tyłu czarne? znaczy chyba żarówki, bo nie wyciągałem ich
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 28 lis 2006, 16:06
- Posty: 165
- Skąd: Czosnów k.W-wy
- Auto: 3 II 1.6 2010r.
A ja mam pytanie co musze rozkrecic zeby wymienic zarowki podsietlajace deske rozdzelcza a dokladnie panel nadmuchow zaraz nad radiem gdyz spalone mam zarowki podkresle ze deska po liftingu. Tez musze zaczynac od rozkrecania obudowy hamulca recznego?? czy jest jakis patetn aby szybko te rarowki wymienic?
Lepiej coś zrobić i żałować, niż załować że się tego nie zrobiło!!
- Od: 28 mar 2007, 16:43
- Posty: 46
- Skąd: ŚWIETOKRZYSKIE
- Auto: BYŁA Mazda 3 1.6 MZ-CD ACTIVE 2oo5r.
No dobra, wczoraj katowałem zegary z anglika. Do samej zmiany koloru podświetlania zegarów, nie trzeba zdejmować wskazówek i tarcz. Z tyłu odkręca się śrubki i całe moduły pomiarowe się wyciąga. Chciałbym zostawić oryginalne tarcze, ale raz że mają zielony filtr, a dwa że w niektórych miejscach (nad żarówkami), są one przyciemnione, by jednakowo jasno świeciły. Czyli bez zdejmowania wskazówek chyba się nie obejdzie 
Witam tez sie zawiodlem jak zdjelem kapturki w mojej 323f BG i nadal bylo podswietlanie na zielono a chcialem biale. trudno teraz zegary mi sie nie podswietlaja bo jest przerwana sciezka od podswietlania. troche przeszkadza w nocy ale jak mi powiedzieli 140zl za licznik to postanowilem jezdzic bez podswietlania
doczekalem sie zlotow w radomiu.
- Od: 12 lut 2007, 23:32
- Posty: 33
- Skąd: Radom
- Auto: mazda 323f 1.6 16v 1992r 204ty
trawqa napisał(a):zegary mi sie nie podswietlaja bo jest przerwana sciezka (...) powiedzieli 140zl za licznik
Przecież takie uszkodzenia to jest minuta roboty? Lutownicą czy choćby farbą przewodzącą...
Jedyny zgryz że w BG trzeba okręcić linkę – ale więcej problemów nie ma.
Dzieki za podpowiedz. dzis kupilem klej na bazie srebra posmarowalemtrzy warstwy i dziala. niestety tylko 2 zegary sie swieca predkosciomierz i obrotomierz. kolo z paliwem i temp jakby ciemniejsze ale to moze cos z zarowka choc sprawdzalem jest dobra ale moze cos z drucikami. na razie nic nie bede robil uznam to za tuning. w koncu ladnie podswietla na jasnozielony.. kaptorki zdjelem i zalozylem na zaroweczki w dzwiach. jak otwierm to swieci sie na zielono. przy okazji uszczelnilem sciezki na tylnej szybie.
pozostaje wyciek z silnika naprawicczekam na kase.
pozostaje wyciek z silnika naprawicczekam na kase.
doczekalem sie zlotow w radomiu.
- Od: 12 lut 2007, 23:32
- Posty: 33
- Skąd: Radom
- Auto: mazda 323f 1.6 16v 1992r 204ty
Wie moze ktos jaka operacje trzeba wykonac w wersji po lifcie? Widzialem ze sa tam dwie srubki na gorze szybki i tak sie zastanawiam czy wystarczy je odkrecic i szybke bedzie sie dalo zdjac czy nie ... jesli tylko tyle to zamawiam aluramki 
- Od: 8 mar 2007, 15:32
- Posty: 95
- Skąd: Bochnia
- Auto: 323F BA 98'
Dzięki za fotorelację
dzięki niej przebrnąłem przez proces instalacji aluramek 
- Od: 21 sty 2008, 15:11
- Posty: 83
- Skąd: Warszawa - Goorce
- Auto: 323F BA 2.0 V6 DOHC 144KM
heh niezły tutor
kto mi pomoże w 323BG już pół autka rozebrałem ;o) ale co wieczór składam i zaczynam od nowa bo zimno sie robi
.
Lampki gasły po kolei najpierw pozycyjne,potem od podświetlania licznika jedna,druga a teraz już żadna nie świeci.Myślałem ze coś z ładowaniem,ale mam na poziomie 14,2V to chyba ok.
teraz już nie wiem jak bezboleśnie to rozebrać,od przodu czyli od kierownicy czy zdjąc ten pulpit spod szyby,który cholera wie gdzie jest przykręcony...

Lampki gasły po kolei najpierw pozycyjne,potem od podświetlania licznika jedna,druga a teraz już żadna nie świeci.Myślałem ze coś z ładowaniem,ale mam na poziomie 14,2V to chyba ok.
teraz już nie wiem jak bezboleśnie to rozebrać,od przodu czyli od kierownicy czy zdjąc ten pulpit spod szyby,który cholera wie gdzie jest przykręcony...
-
DoctorX
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości