Please help
Podświetlanie tablicy wskaźników
Strona 1 z 1
Chodzi konkretnie o podświetlanie suwaków od ogrzewania, nawiewu itd. na konsoli środkowej. Podświetlanie raz jest, a raz go nie ma... Gdzie szukać przyczyny? Bezpiecznik nie styka (jeśli tak to który to gad)? A może dokopać się do żarówek?
Please help
Please help
Ostatnio edytowano 2 sie 2013, 11:44 przez Marek 161BD081, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Powód: Poprawa tematu
- Od: 17 cze 2004, 16:15
- Posty: 16
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323C BA
hahah, mam to samo
U mnie jest prawdopodobnie problem z zarowka.
W pewnym momencie przestalo calkowicie swiecic, mowie rozbiore i sprawdze i tak zrobilem.
Faktycznie zarowa sie przepalila, wymontowalem z popielniczki bo i tak nie uzywam podmienilem a ze leser jestem wsadzilem na odpier... sie i zmontowalem wszystko spowrotem zadowolony ze dziala.
Wlaczam dziala okej
jade wertepy te sprawy nie dzila, puk puk i dziala:) – nie chce mi sie znowu rozbierac ale to napewno zarowa.
U mnie jest prawdopodobnie problem z zarowka.
W pewnym momencie przestalo calkowicie swiecic, mowie rozbiore i sprawdze i tak zrobilem.
Faktycznie zarowa sie przepalila, wymontowalem z popielniczki bo i tak nie uzywam podmienilem a ze leser jestem wsadzilem na odpier... sie i zmontowalem wszystko spowrotem zadowolony ze dziala.
Wlaczam dziala okej
- Od: 20 paź 2003, 17:27
- Posty: 70
Ciekawe, ze w wiekszosci modeli sa te same problemy
A duzo zabawy jest z tym demontarzem deski? Nie lubie robierac tych plastilkow bo zawsze sie siakis zacisk upier... li i potem kałacze podczas jazdy
Od kogos tu z forum slyszalem , ze najlepiej demontarz zaczac od popielniczki (sa tam podobno pierwsze srubki) a dalej jak domino
A duzo zabawy jest z tym demontarzem deski? Nie lubie robierac tych plastilkow bo zawsze sie siakis zacisk upier... li i potem kałacze podczas jazdy
Od kogos tu z forum slyszalem , ze najlepiej demontarz zaczac od popielniczki (sa tam podobno pierwsze srubki) a dalej jak domino
- Od: 17 cze 2004, 16:15
- Posty: 16
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323C BA
Ja zaczalem od popielniczki ale dla pasazerow na tylniej kanapie:) Po bokach sa 2 sruby. Potem odpina sie jedna czesc zaraz przed drazkiem zmiany biegow – jeden kawalek z glowy. Pozniej 2 sruby wkrecane tak jakby do podlogi, dalej wypada poppielniczka tam jest 1. Dalej chyba trzeba wypiac te plastikwe gwozdzie na dole tam gdzie nogi kierowcy po prawej i nogi pasazera po lewej stronie.
Nie wiem czy w miedzy czasie nie wyjalem galki zmiany biegow razem z oslona drazka – wtedy chyba schodzi 2 czesc tego plastikowego po prawej od kierowcy prawie do radia. Kolejne 2 sruby trzymaja mniej wiecej przy 3maczach na napoje. Idac za ciosem po opuszczeniu kierownicy 2 sryby sa pod zegarami znaczy w tej przerwie zakrytej kawalkiem miekkiego plastiku miedzy kierownica a zegarami. Teraz (o ile o czyms nie zapomnialem) mozesz zdjac kawalek kokpitu od nawiewu po prawej stronie poprzez zegary, zegarek nawiew radio i ten dziwny plastikowy schowek. Po tym krotkim zabiegu mozesz dobrac sie do 2 srub trzymajacych sterowanie do nawiewu. W nagrode wypadnie Ci prawie do polowy napiety przez linki panel sterowania nawiewami i tam gdzies nawet bez odpinania linek:) bedziesz mogl dobrac sie zaroweczki ktora to wku..ia jak miga ! Jak dobrze zapamietalem to chyba tak sie tam dostaniesz – no chyba ze ja robilem przy okazji jeszcze co innego juz nie pamietam
jak znajdziesz krotsza droge to sie pochwal.
Nie wiem czy w miedzy czasie nie wyjalem galki zmiany biegow razem z oslona drazka – wtedy chyba schodzi 2 czesc tego plastikowego po prawej od kierowcy prawie do radia. Kolejne 2 sruby trzymaja mniej wiecej przy 3maczach na napoje. Idac za ciosem po opuszczeniu kierownicy 2 sryby sa pod zegarami znaczy w tej przerwie zakrytej kawalkiem miekkiego plastiku miedzy kierownica a zegarami. Teraz (o ile o czyms nie zapomnialem) mozesz zdjac kawalek kokpitu od nawiewu po prawej stronie poprzez zegary, zegarek nawiew radio i ten dziwny plastikowy schowek. Po tym krotkim zabiegu mozesz dobrac sie do 2 srub trzymajacych sterowanie do nawiewu. W nagrode wypadnie Ci prawie do polowy napiety przez linki panel sterowania nawiewami i tam gdzies nawet bez odpinania linek:) bedziesz mogl dobrac sie zaroweczki ktora to wku..ia jak miga ! Jak dobrze zapamietalem to chyba tak sie tam dostaniesz – no chyba ze ja robilem przy okazji jeszcze co innego juz nie pamietam
- Od: 20 paź 2003, 17:27
- Posty: 70
I jak? Dobrałeś się do tego i czy może jakąś krutszą drogą?
Jarek
- Od: 19 sie 2004, 13:25
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323C BA
siemka jestem tu nowy-ale taki sam problem mam kupilem niedawno mazde 323 c i tez nie miala podswietlenia i sam si eglowilem jak si etam dostac-dzieki waszym wskazowkom bedzie prosciej-dzieki z gory
- Od: 13 mar 2008, 00:27
- Posty: 13
- Skąd: swidnik
- Auto: mazda323c 1.5 16v 94 r
Coż widać ten typ tak ma. Ja u siebie podświetlenie sówaków robiłem już 2 razy i niestety znowu padło. Wada fabryczna albo wpływ naszych gładkich asfaltów hehehe. Pozdrawiam

powiem wam ze probowalem sie tam dostacdo tych sowakow-i zeczywiscie latwo nie jest ale wiem ze mozna si etam dostac od schowka nad nogami pasazera-trzeba wymontowac schowek(latwo sie odczepia)potem ramke plastikowa schowka jest przykrecon ana trzy sruby-i dalej powinno pojsc-ale nie dalem rady
bo jest ciasno i malo miejsca-ale pomysl kolegi wyprobuje jutro od popielniczki tylnej-bede walczyl-pozdro dla was
- Od: 13 mar 2008, 00:27
- Posty: 13
- Skąd: swidnik
- Auto: mazda323c 1.5 16v 94 r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości