Elektryczna regulacja wysokości świateł
Mam problem!!!
Zrobilem sobie w weekend nocną trasę i ku mojemu zdziwieniu zaobsrwowałe bardzo nisko świecące długie światła:–( Podjechałem na stacje otwieram maskę i widzę 3 śrubki?!?! Czy może ktoś wie która z nich jest od regulacji długich? Podrawiaki 8)
Zrobilem sobie w weekend nocną trasę i ku mojemu zdziwieniu zaobsrwowałe bardzo nisko świecące długie światła:–( Podjechałem na stacje otwieram maskę i widzę 3 śrubki?!?! Czy może ktoś wie która z nich jest od regulacji długich? Podrawiaki 8)
Mazda to je to!
- Od: 13 lis 2003, 21:34
- Posty: 77
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 2000
jedna śruba – lewo prawo, druga śruba – góra dół, trzecia śruba – sam nie wiem pokręć to zobaczysz :lol:
ja bym na Twoim miejscu podniósł snop światła a żeby krótkie były krótkie regulował elektrycznie z kabiny. 8)
ja bym na Twoim miejscu podniósł snop światła a żeby krótkie były krótkie regulował elektrycznie z kabiny. 8)
Pozatym tak kręcąc tymi śróbami w prawo i w lewo można uszkodzić regulacją a wtedy tylko pozostaje nowe lampki kupić 
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Ja mam to samo, jeżeli chcesz rzeczywiście sam sie pobawić to zobacz tu http://www.maz323f.co.uk/tuning/lightse ... tsetup.php, jeżeli byłeś w warsztacie to napisz czy jest lepiej, a tak przy okazji to jak tam fele hehehehehehhee
Pozdrawiam
Art
Pozdrawiam
Art
- Od: 24 mar 2004, 22:00
- Posty: 254
- Skąd: Nysa
- Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE
Witam
Ja mam problem z kłapiącym reflektorem.
Lewy zamyka się cichutko a po zamknięciu zostaje jakieś 0,5 cm przerwy.
Prawy zamykając sie uderza w metalową listwę pod światłem.
Jak wyregulować mechanizm aby zamykanie światła kończyło się wcześniej??
Ja mam problem z kłapiącym reflektorem.
Lewy zamyka się cichutko a po zamknięciu zostaje jakieś 0,5 cm przerwy.
Prawy zamykając sie uderza w metalową listwę pod światłem.
Jak wyregulować mechanizm aby zamykanie światła kończyło się wcześniej??
- Od: 12 wrz 2005, 09:15
- Posty: 12
- Skąd: Będzin
- Auto: 323f 1.8 16V + LPG '92
to ja odkopie stary temat aby nietworzyc nowego, co prawda niedotyczy on swiatel drogowych, ale tych standardowych mijania.
Sprawa jest taka, ze w prawej lampie mam uszkodzony silniczek sterujacy soczewka gora dol (ulamany zaczep, i wogule wszystko lata razem w przedluzeniem w lampie) przez to niemoge ustawic tych swiatel i teraz moje pyt, czy istnieje mozliwosc aby usunac ten silniczek i bez niego jakos to ustawic, czy musze kupic nowy? A jesli musze kupic nowy to jak to zdemontowac??
Z gory dzieki za info
Sprawa jest taka, ze w prawej lampie mam uszkodzony silniczek sterujacy soczewka gora dol (ulamany zaczep, i wogule wszystko lata razem w przedluzeniem w lampie) przez to niemoge ustawic tych swiatel i teraz moje pyt, czy istnieje mozliwosc aby usunac ten silniczek i bez niego jakos to ustawic, czy musze kupic nowy? A jesli musze kupic nowy to jak to zdemontowac??
Z gory dzieki za info
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Witam, mam pytanie do użytkowników 323F BA. Mam problem z elektryczną regulacja świateł. Po prostu kable sa poodłączane. Napięcie w kablach jest, bo zostało sprawdzone, ale nie wiem jak podłączyć kable. Który gdzie. Boje się żeby nie zrobić jakiegoś zwarcia. Z tego co pamiętam to z jednej strony kostka do podłączenie kabelków jest pionowo, a z drugiej poziomo. Kolory kabli jakie u mnie występują to: czarny, zielony i czarno – żółty. Jakby ktoś coś wiedział na ten temat to proszę o odpowiedź.
- Od: 14 lut 2007, 23:09
- Posty: 110
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda6 GH LF-VD
były:
Mazda 323F BA Z5
Seat Toledo II 1.9 TDI
ART napisał(a):Ja mam to samo, jeżeli chcesz rzeczywiście sam sie pobawić to zobacz tu http://www.maz323f.co.uk/tuning/lightse ... tsetup.php, jeżeli byłeś w warsztacie to napisz czy jest lepiej, a tak przy okazji to jak tam fele hehehehehehhee
Pozdrawiam
Art
Poprawny link i wszystko jasne
Jak widać regulować można światłami krótkimi/długimi w pionie i poziomie.
Miałem śmieszną przygodę ze światłami długimi – w nocy zmieniałem szybko żarówki z długich na krótkie i źle wsadziłem żarówki w długich. Myślicie że się nie da, a jednak w długich jest możliwość odwrotnego wciśnięcia żarówek i zamknięcie zawleczki, tyle że żarówka będzie przechylona względem gniazda. Długie świecą wtedy pięknie w niebo i regulacja nic nie daje. Zdolny jestem

baad napisał(a):To po co są 3 śruby? i dlaczego mijania świecą ok, a długie świecą "pod nogi" bardzo nisko? Coś jest nie tak z tymi światłami
Sa cztery sruby dokladnie. Nie pamietam dokladnie ale chyba te dwie u gory sruby sa lewo/prawo kolejno dla mijania i dlugich a te dwie na dole gora/dol. Tam w sumie nie ma sie co zepsuc, ost. sciagalem reflektory przednie ( trzy sruby dwie wtyczki i po problemie) i rozkrecalem regulacje. Sruba z plaska koncowka wchodzi w plastik ktory sie kreci na zebatkach i porusza odblysnikami. Mozna smialo krecic! Ja ustawialem sobie sam stojac przed sciana garazu.
-
Gość
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości