Wymiana zegarów w 323C na wersję z obrotomierzem

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez troxer » 14 sty 2007, 13:31

W mojej Madzi są zegary bez obrotościomierza. Czy można przełożyć z tego samego modelu ten sam rok itd. zegary z obrotościomierzem? Czy bedzie trzeba coś tam przerabiać czy tylko wystarczy podłączyć pod jakąś kostkę?
Ostatnio edytowano 19 wrz 2013, 10:20 przez Marek 161BD081, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Początkujący
 
Od: 26 paź 2006, 21:19
Posty: 4
Auto: Mazda 323 C BA

Postprzez MvG » 18 sty 2007, 19:25

Czesc
Ja rowniez niedawno przekladalem w swoim autku zegary. Wystarczylo wlozyc tylko nowe w miejsce starych, nie trzeba bylo ingerowac w kostki, wszystko dziala poprawnie.
Czy takie zegary chcesz wlozyc? (ja wlasnie takie teraz posiadam)
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2006, 15:26
Posty: 99 (1/1)
Skąd: mazowsze
Auto: 323S BA Z5 96r. nobble green

Postprzez troxer » 21 sty 2007, 16:15

No dokładnie takie. Skoro nie trzeba nic przerabiać to musze poszukać tych zegarów i je założyć dzięki
Początkujący
 
Od: 26 paź 2006, 21:19
Posty: 4
Auto: Mazda 323 C BA

Postprzez ANBON » 21 sty 2007, 17:48

Troxter mozesz mi powiedzieć gdzie trzeba odkręcić sruby aby wyjąć zegary. Chcę wstawić diody niebieskie i zrobić zegary na biało. nie chce nic wyłamac.
Początkujący
 
Od: 7 sty 2007, 22:19
Posty: 15
Skąd: Zamość
Auto: mazda 323C 1,5 16V 1996r.

Postprzez ANBON » 21 sty 2007, 17:55

ANBON napisał(a):Troxter mozesz mi powiedzieć gdzie trzeba odkręcić sruby aby wyjąć zegary. Chcę wstawić diody niebieskie i zrobić zegary na biało. nie chce nic wyłamac.

Sorki -TROXER.nie troxter
Początkujący
 
Od: 7 sty 2007, 22:19
Posty: 15
Skąd: Zamość
Auto: mazda 323C 1,5 16V 1996r.

Postprzez MvG » 22 sty 2007, 01:30

ANBON napisał(a):Troxter mozesz mi powiedzieć gdzie trzeba odkręcić sruby aby wyjąć zegary. Chcę wstawić diody niebieskie i zrobić zegary na biało. nie chce nic wyłamac.

Śrubki znajdziesz łatwo, są 2 chyba. Potem wyjmujesz cały panel ten przy kierownicy, naokoło zegarów łącznie ze środkowymi nawiewami. Ja nie mam regulacji kierownicy góra-dół ale i tak było łatwo to wymontować. Ten plastik jest na zatrzaski, wystarczy podwadzić w odpowiednich miejscach [to wyczujesz gdzie są] i nic nie uszkodzisz. Zegary też się odkręca. Dokładnego opisu, co jak i pokolei nie napiszę, bo nie pamietam, ale "złotą rączką" nie jestem a bez problemów z tym sobie poradziłem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2006, 15:26
Posty: 99 (1/1)
Skąd: mazowsze
Auto: 323S BA Z5 96r. nobble green

Postprzez ANBON » 24 sty 2007, 21:48

DZIĘKI
Początkujący
 
Od: 7 sty 2007, 22:19
Posty: 15
Skąd: Zamość
Auto: mazda 323C 1,5 16V 1996r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323