Mazda 323s Pomocy. stacyjka odpalanie na krotko
Strona 1 z 1
Witam, jakis czas temu zaciela mi sie stacyjka w mojej mazdzie 323S wiec na chlopski rozum zaczalem rozkrecac kostke, szczescie chcialo ze cala jej zawartosc rozsypala mi sie zanim zobaczylem jak ona jest zeobiona. Teraz zostalo mi jedynie odpalic ja z kabli :/ dlatego umieszczam zdj kabelkow i kolorow i prosze pomozcie mi ktore kabelki ze soba polaczyc bym mogl ja odpalic i jechac gdzie kolwiek na szrot znalezc cala stacyjke i tu kolejna prosba – jesli ktos z was forumowiczow ma na stanie taka stacyjke do owej mazdy to chetnie kupie . pozdrawiam i prosze o pomoc – najlepiej szybka bo juz 2 tygodnie sie mecze z tym :/ teraz zauwazylem ze nie moge wgrav zdj :/ wiec dla zainteresowanych wysle na pw kolory kabli jakie ida do stacyjki
-
dreamek4
W FAQ znajdziesz link do strony ze schematami – będziesz miał tam rozrysowane kolory kabelków.
P.S. Uzupełnij profil o lokalizację i wersje silnikową auta.
P.S. Uzupełnij profil o lokalizację i wersje silnikową auta.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Problem w tym ze mam dostep jedynie do szukania na tel. A w tym wypadku naprawde ciezko jest znalezc to czego szukam. Moge Cie prosic zebys wyslal mi link do FAQ? z gory dziekuje. A ja zaczynam szukac w google tych schematow jesli znajdne cos to uaktualnie watek. Pozdrawiam
Dopisano 12 sie 2015, 16:27:
No wiec sprawa wyglada tak udalo mi sie bez instalacji i tego typu sciąg polaczyc odpowiednie kabelki co mnie nie zmiernie cieszy, natomiast pojawil sie kolejny problem – blokada kierownicy. Da sie ją jakos odblokowac bez wiekszych kombinacji?
Dopisano 12 sie 2015, 16:27:
No wiec sprawa wyglada tak udalo mi sie bez instalacji i tego typu sciąg polaczyc odpowiednie kabelki co mnie nie zmiernie cieszy, natomiast pojawil sie kolejny problem – blokada kierownicy. Da sie ją jakos odblokowac bez wiekszych kombinacji?
-
dreamek4
Rozwierc zmywalne śruby w celu demontażu stacyjki i masz kłopot z głowy 
Ale czasem prościej jest wymienić całą kompletną kolumnę na używkę w dobrym stanie, która można kupić za niezbyt wielkie pieniążki.
Ale czasem prościej jest wymienić całą kompletną kolumnę na używkę w dobrym stanie, która można kupić za niezbyt wielkie pieniążki.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Panowie. Odpalanie na przycisk. Stacyjka rozwiercona, blokada kierownicy puscila, natomiast pojawil sie niespodziewany problem, immobilaizer prawdopodobnie to immobilaizer mruga – kluczyk w obwodve auta kolor ikonki pomaranczowy. Samochod odpala elegancko od strzala – buta lekkiego dam – i gasnie. Jest jakis zabieg dzieki ktoremu bede mogl normalnie wziasc samochod? Czy lipa
-
dreamek4
Musisz umieści mieścić na stałe kluczyk w pobliżu tej pętli co zczytuje kluczyk.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości