Mazda 323F BA, centralny zamek z pilota. Różne pytania i problemy
dominn704 – na przyszłość proszę używać "szukajki" bo tego typu tematy przewijały się już na Forum.
Proszę także zaznajomić się z Podziałem Forum aby na przyszłość posty pisać w odpowiednich działach.
Polecam też lekturę FAQ Działu BA/BH.
Temat łączę z istniejącym.
Proszę też o uzupełnienie profilu o lokalizację.
Proszę także zaznajomić się z Podziałem Forum aby na przyszłość posty pisać w odpowiednich działach.
Polecam też lekturę FAQ Działu BA/BH.
Temat łączę z istniejącym.
Proszę też o uzupełnienie profilu o lokalizację.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Mam pewien problem, mój seryjny centralny zamek można powiedzieć posiada swój świat, działa jak mu się zachcę i jakie ma chęci, z pilota głównie otwiera i zamyka [jakie?] drzwi, zdarzy mu się otworzyć czy zamknąć przednie, centralka z kluczyka działa podobnie tzn otwierały się boki, jak się otwierało kluczykiem drzwi kierowcy to otwierały się i lewe boczne, jak od pasażera to i prawe boczne, dzisiaj próbowałem programować na nowo pilot tak jak podawanę były instrukcje tutaj na forum to tylko poprawiło się to ze jak się otwiera czy zamyka kluczykiem drzwi kierowcy to i otwierają się i zamykają lewe i prawe drzwi, co to może być?
- Od: 9 sie 2013, 22:37
- Posty: 6
- Skąd: Skierniewice
- Auto: Mazda 323F BA 1,5 B+G 1996r.
600V – ciekawe czy czytałeś to co napisałeś?
Bo po 3. lekturze tego postu już nie chciało mi się czytać więcej i myśleć jaki masz w końcu problem z autem.
Bo po 3. lekturze tego postu już nie chciało mi się czytać więcej i myśleć jaki masz w końcu problem z autem.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Pokusiłem się o podłączenie centralki do postojówek
Centralka wysyła na światła +12v więc zastosowałem dodatkowy przekaźnik typu NO (normal open) koszt 9zł i 4 wsuwki po 20gr
i teraz tak: centralka wysterowuje cewkę nowego przekaźnika jeden pin cewki do centralki drugi do masy, jeden pin otwarty z przekaźnika do masy a drugi do oryginalnego IMASEN podpisany bodajże TAIL pod kolumną kierownicy tam są 4 piny łatwo znaleźć który to sterujący najcieńszy z nich. Pozdrawiam
-
kolczan07
kolczan07 napisał(a):jeden pin otwarty z przekaźnika do masy a drugi do oryginalnego IMASEN podpisany bodajże TAIL pod kolumną kierownicy tam są 4 piny łatwo znaleźć który to sterujący najcieńszy z nich.
Z tego co napisałeś to można zrozumieć, że podajesz "masę" na bezpiecznik TAIL
W takim razie jak to miałoby zaświecać żarówki?
PS. Uzupełnij profil o lokalizację.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzięki, już uzupełniłem. Nie bezpiecznik tylko przekaźnik podpisany jako TAIL znajdujący się nad pedałami z lewej strony. Na jednym pinie cewki jest cały czas +12V a na drugim jest sterowana masa pod którą podpiąlłem swój dodatkowy przekaźnik teraz przy zamykaniu centralnego świeca 2 przednie postojówki, 2 tylne, podświetlenie tablicy, zegary, zapalniczka i światełko w schowku jak jest otwarty 
Dopisano 8 lis 2013, 20:50:
Drobne sprostowanie
: przekaźnik nie był podpisany TAIL tylko H270 poniżej dorzucam zdjęcie łatwo go poczuć, wystarczy włączać i wyłączać postojówki i drugą dłonią wyczuć który pracuje
Dopisano 8 lis 2013, 20:50:
Drobne sprostowanie
-
kolczan07
Witam. Mam problem taki że zamykanie/otwieranie z pilota raz zadziała a raz nie. Bateria wymieniona. Centralny zamek na klucz działa prawidłowo. Nie ma też żadnej reakcji ze strony samochodu, żadnego piknięcia, migających świateł itp. przy otwieraniu/zamykaniu z pilota. Słychać tylko trzaski takie typowe kiedy zamek pracuje, nic więcej. Nie wiem czy to jakaś starsza wersja sterownika. Czy tak ma być. Od czego zacząć?
- Od: 24 cze 2012, 18:55
- Posty: 82
- Skąd: Konin
- Auto: MAZDA 323F 1.5 BA 1996
george9999 napisał(a):Słychać tylko trzaski takie typowe kiedy zamek pracuje, nic więcej.
Możesz to rozwinąć bardziej?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Trzaski typowe dla prawidłowej pracy zamków. Takie jak zamykam z kluczyka drzwi. Myślę że to jest ok. Chodzi o to że nie ma żadnych innych oznak działania centralnego z pilota to znaczy brak światełek czy dźwięków. I nie zawsze łapie z pilota. Raz zadziała otwieranie/zamykanie a raz nie. Czy można zrobić żeby były światełka kierunkowskazy ?
- Od: 24 cze 2012, 18:55
- Posty: 82
- Skąd: Konin
- Auto: MAZDA 323F 1.5 BA 1996
A nie masz przypadkiem pilota na podczerwień?
Odbiornik masz przy lampce oświetlenia wnętrza i należy go tam skierować a nie tak jak to jest w przypadku pilotów radiowych.
Czy oryginalny centralny zamek z pilota steruje światłami/kierunkowskazami to teraz nie jestem pewien. Niech się wypowie ktoś posiadający takowy w "efce".
Ja u siebie w "efce" zrezygnowałem z poszukiwań oryginalnych pilotów bo korzystniej było mi kupić uniwersalny alarm z wyjściem na centralny zamek. Montaż zajął mi niecałe popołudnie więc nie jest to coś trudnego – trzeba TYLKO umieć czytać schematy ze zrozumieniem.
Odbiornik masz przy lampce oświetlenia wnętrza i należy go tam skierować a nie tak jak to jest w przypadku pilotów radiowych.
Czy oryginalny centralny zamek z pilota steruje światłami/kierunkowskazami to teraz nie jestem pewien. Niech się wypowie ktoś posiadający takowy w "efce".
Ja u siebie w "efce" zrezygnowałem z poszukiwań oryginalnych pilotów bo korzystniej było mi kupić uniwersalny alarm z wyjściem na centralny zamek. Montaż zajął mi niecałe popołudnie więc nie jest to coś trudnego – trzeba TYLKO umieć czytać schematy ze zrozumieniem.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jest to chyba pilot na podczerwień. Ale ten odbiornik umiejscowiony jest przy kierownicy na wysokości kolan. Jakby ktoś jeszcze wiedział jak podłączyć kierunkowskazy do zamka.
- Od: 24 cze 2012, 18:55
- Posty: 82
- Skąd: Konin
- Auto: MAZDA 323F 1.5 BA 1996
Oryginalny odbiornik masz w lampce oświetlenia wnętrza więc co tam masz przy kierownicy to nie mamy pojęcia.
Co do podłączenia sygnalizacji świetlnej to poczytaj parę postów wstecz.
PS. Polecam lekturę tego całego wątku.
Co do podłączenia sygnalizacji świetlnej to poczytaj parę postów wstecz.
PS. Polecam lekturę tego całego wątku.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Chciałbym dokładnie wyjaśnić jak zamontować to w Mazda Xedos 6 1997r.
Sam szukałem tu informacji i wiele rzeczy sie różni i dlatego chciałbym pomoc tym ktorzy beda zakladac sterownik centralnego zamka
!
INSTRUKCJA MONTAZU CENTRALKI DO ORYGINALNEGO CENTALNEGO ZAMKA " MAZDA XEDOS 6"
Narzedzia:
-lutownica
-koszulki termokurczliwe
-1m przewodu byle jakiego (aby byl wmaire cienki)
-obcinaczka/kombinerki
-srobokret plaski i gwiazdkowy
-tasma izolacyjna
no i oczywiscie centralka moze byc najtanszna ja kupilem carprotect bx50s za 50 zł
!!
1. Zjedmujemy obudowe nad nogami pasarzera i slupka także, nastepnie odszukujemy przekaznik pisze na nim Lock door wiec kazdy bedzie wiedzial to to ten
!!
2. Odłączamy akumulator (tylka jedna kleme "–") w glebi tam w nogach pasarzera bedzie w nim podpieta 6 pinowa wtyczka
!! dwa srodkowe przewody (sa ciensze od pozostalych) odpowiadaja na otwieranie i zamykanie (szary-otwieranie, brazowy-zamykanie), nastepnie Biało-Zielony to staly plus, podpinamy odpowiednie kable wychodzace z naszej kupionej centalki ( w moim przypadku to bialy-otwieranie i bialo-czarny-zamykanie, czerowny-plus)
3. Jezeli mamy juz centralke kupiona to w instrukcji ustawiamy tak aby bylo " STEROWANIE MINUSEM " czyli "masa", (w moim przypadku zolty i zolto-czarny do masy )
4. Szukamy masy jest bardzo bilsko centalki ( bez problemu mozna sie podpiac) ja podpialem do karoserii
! (czarny przewod w moejj centralce)
5. Wszytko porzadkujemy zeby nic nie drgalo czy nie trzeszczalo, skladamy wszystkie oslony
6. cieszymy sie zdalnym celntalnym zamkiem
mi zajeło to 30 minut,
Jakies pytania to prosze PW
pozdro
Sam szukałem tu informacji i wiele rzeczy sie różni i dlatego chciałbym pomoc tym ktorzy beda zakladac sterownik centralnego zamka

INSTRUKCJA MONTAZU CENTRALKI DO ORYGINALNEGO CENTALNEGO ZAMKA " MAZDA XEDOS 6"
Narzedzia:
-lutownica
-koszulki termokurczliwe
-1m przewodu byle jakiego (aby byl wmaire cienki)
-obcinaczka/kombinerki
-srobokret plaski i gwiazdkowy
-tasma izolacyjna
no i oczywiscie centralka moze byc najtanszna ja kupilem carprotect bx50s za 50 zł

1. Zjedmujemy obudowe nad nogami pasarzera i slupka także, nastepnie odszukujemy przekaznik pisze na nim Lock door wiec kazdy bedzie wiedzial to to ten

2. Odłączamy akumulator (tylka jedna kleme "–") w glebi tam w nogach pasarzera bedzie w nim podpieta 6 pinowa wtyczka

3. Jezeli mamy juz centralke kupiona to w instrukcji ustawiamy tak aby bylo " STEROWANIE MINUSEM " czyli "masa", (w moim przypadku zolty i zolto-czarny do masy )
4. Szukamy masy jest bardzo bilsko centalki ( bez problemu mozna sie podpiac) ja podpialem do karoserii

5. Wszytko porzadkujemy zeby nic nie drgalo czy nie trzeszczalo, skladamy wszystkie oslony
6. cieszymy sie zdalnym celntalnym zamkiem

mi zajeło to 30 minut,
Jakies pytania to prosze PW
pozdro
" Mazda is my dream "
witam panowie i panie. Mam problem z zatrzaskującym się bagażnikiem. Moja efka zamykana jest pilotem a od czasu do czasu zatrzaskuje się bagażnik i jest zamknięty przez dzień dwa czasem tydzień po czym przechodzi mu samo. Czyściłem i smarowałem tam wszystko dodatkowo dodam że trzymając palec na przycisku w bagażniku czuć że sygnał docieka do klapy, (czuć takie cyknięcie w środku) jednak zamek się nie otwiera. Gdzie szukać rozwiązania? 

- Od: 1 sie 2012, 21:04
- Posty: 31
- Auto: Mazda 323F BA Z5 94 i Mazda 323C BA Z5 96
była Mazda 323 BG sedan 91
Podnieś klapę, zdejmij osłony aby dobrać się do zamka i zobacz czy faktycznie siłownik porusza cięgnem.
Moze ma gdzieś zbyt ciężko?
Moze ma gdzieś zbyt ciężko?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
z tą klapą mam podobnie, a mianowicie gdy przyjdą dni z niskimi temperaturami to sie nie otwiera, gdy jest ciepło chodzi jak powinno, smarowałem smarem być może jest za gęsty i siłownik nie ma siły pchnąć heh, ale jak klikne na pilocie z dwa lub więcej razy otwarcie to w końcu go otworzy.. czasami jak jest naprawdę zimno tylko kluczyk pomaga..
tak z innej beczki jest to wątek o centralnym wiec pytam:D ma ktoś tak ze po otwarciu z pilota zaświeca się podświetlanie stacyjki??
tak z innej beczki jest to wątek o centralnym wiec pytam:D ma ktoś tak ze po otwarciu z pilota zaświeca się podświetlanie stacyjki??
- Od: 20 wrz 2013, 11:10
- Posty: 68
- Skąd: Trzciana
- Auto: Mazda 323 f BA
1.5 16v
Pb/LPG
rok 1995
W mojej centralce są 2 przewody NC, 2 przewody NO i 2 przewody COM. Podpowiedziałby ktoś jak to wpiąć w kostke centralnego?
323f BA po lifcie ;p
Edit: Nieaktualne
Edit: Nieaktualne
-
Honsharion
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości