Podłączenie sterownika zamka centralnego 323 s (V) ba

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez realgs » 2 lut 2014, 01:29

Jako, że sporo się natrudziłem i wydałem bez sensu o 80zł za dużo specjalnie, by sterownik był "dopasowany" do mojego modelu, postanowiłem przestrzec Was przed tym i napisać instrukcję.
Słowo wstępu- nie kupujcie sterowników "dopasowanych"– są to zwykłe sterowniki dostępne ponad 2x taniej z załączoną instrukcją, która nawet nie pasowała do mojego modelu.
Sterownik montowałem pod kierownicą. Główne rzeczy, które trzeba zrobić:
-podpiąć masę i zasilanie
-podpiąć kierunkowskazy
-podpiąć otwieranie/zamykanie

Masa i zasilanie:
Masa- jakakolwiek śrubka przykręcona do karoserii na stałe. Polecam zakupić 'oczko' za 30gr, wtedy podpięcie pod śrubkę jest stabilne.
Zasilanie- jakikolwiek przewód zasilania 12v (zazwyczaj czerwone i grube) którejkolwiek kostki, na którym zawsze (niezależnie od tego czy jest kluczyk czy nie, czy drzwi zamknięte czy nie) jest zasilanie.
Kierunkowskazy:
Zaraz pod kierownicą po prawej stronie widzimy to co na pierwszym zdjęciu. Kierunkowskazy są w przewodach kostki białej rząd drugi od góry (zielono żółty i ten obok).
Otwieranie/zamykanie:
Jest w kostce widocznej na zdjęciu czwartym. Żeby sprawdzić które przewody odpowiadają otwieraniu a które zamykaniu to przy zamkniętych wszystkich drzwiach przytykamy po kolei do każdego próbnik samochodowy (podpięty do też masy). Jeżeli po dotknięciu pinu zamek się zamknie lub otworzy to już wiemy które to które.
Powodzenia!
Załączniki
2014-02-01 15.54.39.jpg
2014-02-01 15.51.16.jpg
2014-02-01 15.51.07.jpg
2014-02-01 15.50.44.jpg
2014-02-01 12.35.29.jpg
2014-02-01 12.35.09.jpg
Początkujący
 
Od: 20 wrz 2012, 18:44
Posty: 25 (3/1)
Skąd: Wrocław, Śródmieście
Auto: 323S BA 1.5 LPG 97'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323