Drążek zmiany biegów
Strona 1 z 1
Witam mam taki problem ciężko chodzi mi drążek zmiany biegów biegów da się przerzucać ale chodzi to ciężko czy można tam coś nasmarować albo coś?
-
Weber
Kolego była fotorelacja o wymianie tulejek od "wybieraków".Poszukaj
.Koszt tulejek+ewentualnie śrub około 100-120 zł.To powinno pomóc w 90%.Może być jeszcze stary olej w skrzyni.U mnie ( przepraszam za nie fachowe wyrażenie) "spuszcza się" odkręcając korek , wlewa przez drugi korek
.W starszych wersjach podobno wlewa się przez linkę prędkościomierza.Ostatecznie możesz odkręcić kanał gdzie jest gałka zmiany biegów (u mnie wystarczyło odkręcić 2 śrubki i zdejmowało się pierwszą część z podłokietnikiem,druga jest przykręcona na 2 albo 3 śrubki i zamocowana na zatrzaski).Po zdjęciu gałki ukaże Ci się taka kulka możesz tam wlać troszkę oleju bądź przesmarować tawotem i poruszać kilka razy drążkiem zmiany biegów.Dla mnie to też pomogło.
Więc podsumowując moje wypracowanie
znam tylko 3 sposoby na Twój problem.
Mam nadzieję że pomogłem
PS.Nie zapomnij zdjąć smaru z tej gałki

Więc podsumowując moje wypracowanie

Mam nadzieję że pomogłem
PS.Nie zapomnij zdjąć smaru z tej gałki
- Od: 29 lis 2012, 20:55
- Posty: 28
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 16V 1998r. Limited Edition:)
Kolego Weber – nie zauważyłeś, że od jakiegoś czasu dział BA/BH ma swój podział?
Proszę na przyszłość zakładać tematy w działach do tego przeznaczonych.
Temat przenoszę do "nadwozia".
Proszę na przyszłość zakładać tematy w działach do tego przeznaczonych.
Temat przenoszę do "nadwozia".
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wystarczy wysmarowac wybierak, na kanale to jest 5-10minut pracy. Co do oleju i wymiany w skrzyni w Z5 1,5 spuszcza sie przez dol i dolewa przez druga srube, az sie przeleje olej. Dla szpeca to jest jakies 15minut roboty. Razem pol godziny + pol godziny na wypicie browaru

- Od: 28 sie 2007, 22:34
- Posty: 271
- Skąd: Łapy
- Auto: 323f 96' :)
Proponuję zamiast bawić się w wymiany tulejek po prostu wymienić olej w skrzyni. Zrobiłem to około 2,5 roku temu (bo chodziło bardzo ciężko) i do dziś jest bardzo dobrze. Jak nie pomoże, to można się zastanowić co dalej. Koszt oleju, nawet jak na darmo wymieniony nie jest aż takim problemem.
- Od: 30 cze 2009, 22:30
- Posty: 30
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 96' (włożony silnik z 98')
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości