Świst podczas jazdy przy lusterku zewnętrznym
Strona 1 z 1
Panowie czy we wszystkich 323f przy predkosci ponad 110km/h strasznie świszczy w okolicach lusterek/drzwi?Czytałem niby o tym ale nikt nie mogl nic na to poradzic,to juz taka wada fabryczna?
"Pal gumę a nie dusze.."
- Od: 10 lip 2012, 00:02
- Posty: 91
- Skąd: Leżajsk,woj. podkarpackie
- Auto: Mazda 323f BA,Z5,95r
Dociśnij gumowy trójkąt to szyby i się wyciszy 
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Ja wymieniłem trójkąty lecz przy większych prędkościach i tak gdzieś gwiżdże.tym bardziej ze po wymiania trójkąta trzeba sporo opuścić ograniczniki przez co szyba już nie wchodzi tak głęboko pod listwę 
-
Lantis 89
Aaa no to pewnie ze tak bd, wtedy trzeba uszczelki powymieniac, ewentualnie mozecie sobie poprzesuwac te mocowanie na ktorym zatrzaskuje sie zamek drzwi:) To nie nowka sztuka zebu nie swistalo, bajer jest dobry bez ramek na lato
ja troche posiedzialem i mi nie swista przynajmniej nie tyle zeby mnie to denerwowalo, tylko ze wlasnie jak jade szybciej tak 140-150 to nie mam tak glosno jak przy 100-110, dziwne to troche.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Jak podniosę ucho od zamka to linia drzwi sie spier.... a nie było to jeszcze nigdy ruszane wiec wolał bym aby tak zostało bo ruszanie nigdy na dobre nie wychodzi
Dla mnie to dziwna jest trochę konstrukcja tego trójkąta,ponieważ jest on zbyt "niski" już fabrycznie szyba była tak ustawiona ze naciągał sie przy podniesieniu szyby co w krótkim czasie powodowało jego rozerwanie...
Jest jeszcze sposób,można wykorzystać proces wulkanizacji i nałożyć jakiś cienki pasek gumy,wypuszczony troszkę wyżej.
Widziałem kiedyś na forum,właśnie tak gościu zrobił i to jest najlepsze rozwiązanie
Dla mnie to dziwna jest trochę konstrukcja tego trójkąta,ponieważ jest on zbyt "niski" już fabrycznie szyba była tak ustawiona ze naciągał sie przy podniesieniu szyby co w krótkim czasie powodowało jego rozerwanie...
Jest jeszcze sposób,można wykorzystać proces wulkanizacji i nałożyć jakiś cienki pasek gumy,wypuszczony troszkę wyżej.
Widziałem kiedyś na forum,właśnie tak gościu zrobił i to jest najlepsze rozwiązanie
-
Lantis 89
No ja musialem przestawi od kierowcy bo juz z deka sie to obrobilo
Ale fakt jest to zle zaprojektowane ale po to ludzie brali klime zeby pewnie nie otwieraz szyb (rysowanie sie i wlasnie ten nieszczescny trojkat). Hmmm na ta wulkanizacja tez mylalem ale kurna tak sie wydaje rozje..ac drzwi a pozniej do czego wsiade?? Ojciec nie za ochoczo chce mi dac swoja mazde
(troche za bardzo mnie ponioslo przez rze
)
Ale wracajac do tematu, nie pasuja te trojakty z innego auta?? subarak mial podobne i to bardzo te trojkaciki ciekaw jest czy by tego nie spasowal.
Ale wracajac do tematu, nie pasuja te trojakty z innego auta?? subarak mial podobne i to bardzo te trojkaciki ciekaw jest czy by tego nie spasowal.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości