Zamiennik lampy przedniej 323f BA
Miał ktoś jakieś doświadczenie z użytkowaniem zamienników przednich lamp proponowanych na przykład na allegro po cenie około 130 PLN?? Jakiej jakości to są wyroby czy lepiej poszukać oryginalnego
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
Poszukaj lepiej oryginału, bo zamienniki typu Depo mizernie świecą.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
właśnie możne to wina żarówek, a ta depo jak się sprawuje,jak wygląda wizualnie dużo odstaje od oryginału??no i mam nadzieje ze jest szklana. h1+h1 takiej potrzebuje
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
u siebie ogólnie mam koito i jedną zamienik TYC i jest ok. regulacje zrobiłem, wystarczyło założyć silniczek normalny od koito. wizualnie nie widze różnicy
żarówki H1+H1
żarówki H1+H1
mazda 323s 1.5 `95 --> mazda 323f 1.5 `95
- Od: 7 gru 2008, 17:52
- Posty: 146
- Skąd: Biskupiec/Gdańsk
- Auto: Mazda 323f 1.5 BA
Porządne Koito i nie trzeba będzie nawet dobrych zarówek,no chyba,ze ktoś już popsuł regulacje srubkami nawet w tym Koito ( ja tak miałem) i nawet Koito nie pociągnie. Depo to szajc,tak jak Tyc itd
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Może masz farta
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
kupiłem ten zamiennik TYC ogólnie nie wygląda źle.wszystko praktycznie jak w seryjnym.ale jak świeci jeszcze nie wiem bo nie mam wszystkich gratów do poskładania i zimno jak będę miał to poskładam na raz i napisze o ewentualnych różnicach.
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
ja natomiast nie mam dobrego zdania na temat lamp deppo ,wymieniałem jakies 3-lata temu po kolizji obydwie lampy ,kupiłem zamienniki deppo H1 bo były dwa razy tańsze od używanych koito ,po paru miesiącach trybiki od regulacji pozycjonowania lamp zdechły jaki rok temu wymieniłem na koito i jest ok. ,ale ogólnie jak wiadomo swiatła w tym modelu mazdy sa poprostu kiepskie.
- Od: 20 mar 2005, 22:49
- Posty: 10
- Skąd: Myszków
- Auto: mazda 323f BA 1.5 '96
Tikavi napisał(a):Lampa TYC, wygląda podobnie (klosz ma mocniej profilowany odbłyśnik), nie da sie załorzyć elektrycznej regulacji, odstaje 2mm bardziej od nadkola, świeci lepiej niż oryginał.
nie zgodze sie, własnoręcznie zakładałem regulacje elektryczną i wszystko działa na TYC.
dino napisał(a):ja natomiast nie mam dobrego zdania na temat lamp deppo
też nie mam dobrego zdania ogólnie, widziałem depo w vw i na nowej lampie nie dało sie ustawić strumienia światła, jak wygląda zamiennik to f-ki nie wiem wiec sie nie wypowiadam
mazda 323s 1.5 `95 --> mazda 323f 1.5 `95
- Od: 7 gru 2008, 17:52
- Posty: 146
- Skąd: Biskupiec/Gdańsk
- Auto: Mazda 323f 1.5 BA
dino napisał(a):ale ogólnie jak wiadomo swiatła w tym modelu mazdy sa poprostu kiepskie.
chyba z Korą jarałes.Skad masz takie info??Kupowales kiedys drozsze zarowki niz 8zł za sztuke?
-
waldii
Dokładnie Waldi BA ma naprawde dobre światła trzeba po prostu w żarówki zainwestować
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Witam. Ostatnio niestety musiałem wymienić lampę przednią i pierw zamówiłem firmy Depo – na drugi dzień musiałem oddać bo okazało się że pod światła mijania jest H3 a pod drogowe H1 a właściwych nie mają. Kupiłem lampę z firmy TYC, po założeniu włączyłem światła(ksenony o barwie 4300) okazało się że ten zamiennik daje dużo lepsze światło co oryginalny Koito co było raczej do przewidzenia biorąc pod uwagę że stara lampa jest nieco zabrudzona. Wniosek jest taki że lampa powinna dać takie samo światło co oryginał.
Mój problem jest za to całkiem inny i mam nadzieję że sie nie obrazisz za to że się podpinam i odświeżam temat.
Przy podłączaniu lampy zauważyłem że nie posiada ona tego "bolca" do manualnej regulacji świateł przez co cała soczewka latała w góre i w dół jak chciała. W swojej starej lampie miałem normalnie silniczek który niestety ucierpiał i nie da się go spowrotem założyć, więc przełożyłem ze starej lampy ten "bolec" i wyregulowałem soczewke.
Po podłączeniu lampy spowrotem i sprawdzeniu świateł okazało się że gdy włączam światła drogowe – światła mijania przestają działać i gdy zrobiłem tak jeszcze ze 2 razy, coś strzeliło i już żadne światło nie działa. Dodam tylko że przed założeniem tej powiedzmy regulacji wszystko było cacy i światła działały bez żadnego problemu. Zapewne poszedł bezpiecznik bo zrobiło się zwarcie ?
Teraz takie pytanie który bezpiecznik jest odpowiedzialny za światła, i co było powodem tego że doszło do zwarcia? Żarówki były podłączone tak samo jak przed założeniem regulacji, więc to nie jest wina złego podłączenia. Czy ktoś zna odpowiedź na to pytanie i pomoże zupełnie zielonemu w tych sprawach ?
Mój problem jest za to całkiem inny i mam nadzieję że sie nie obrazisz za to że się podpinam i odświeżam temat.
Przy podłączaniu lampy zauważyłem że nie posiada ona tego "bolca" do manualnej regulacji świateł przez co cała soczewka latała w góre i w dół jak chciała. W swojej starej lampie miałem normalnie silniczek który niestety ucierpiał i nie da się go spowrotem założyć, więc przełożyłem ze starej lampy ten "bolec" i wyregulowałem soczewke.
Po podłączeniu lampy spowrotem i sprawdzeniu świateł okazało się że gdy włączam światła drogowe – światła mijania przestają działać i gdy zrobiłem tak jeszcze ze 2 razy, coś strzeliło i już żadne światło nie działa. Dodam tylko że przed założeniem tej powiedzmy regulacji wszystko było cacy i światła działały bez żadnego problemu. Zapewne poszedł bezpiecznik bo zrobiło się zwarcie ?
Teraz takie pytanie który bezpiecznik jest odpowiedzialny za światła, i co było powodem tego że doszło do zwarcia? Żarówki były podłączone tak samo jak przed założeniem regulacji, więc to nie jest wina złego podłączenia. Czy ktoś zna odpowiedź na to pytanie i pomoże zupełnie zielonemu w tych sprawach ?
- Od: 9 paź 2008, 12:52
- Posty: 269
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 323F BA 1,8 BP 97'
Tak jak mówiłeś poszedl bezpiecznik pod maską. Co ciekawe zwarcie powodował...ten drucik który się zachacza by żarówka nie wypadła
Dopisano 30 paź 2012 20:40:
Tak jak mówiłeś poszedl bezpiecznik pod maską. Co ciekawe zwarcie powodował...ten drucik który się zachacza by żarówka nie wypadła
Dopisano 30 paź 2012 20:40:
Tak jak mówiłeś poszedl bezpiecznik pod maską. Co ciekawe zwarcie powodował...ten drucik który się zachacza by żarówka nie wypadła
- Od: 9 paź 2008, 12:52
- Posty: 269
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 323F BA 1,8 BP 97'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości