Problem z kalibracją wskaźnika poziomu paliwa
Strona 1 z 1
Witam. Po kilku nieudanych próbach z wyjęciem wskazówek z liczników w celu zmienia tarczy postanowiłem kupic nowy licznik a tarcze ściagnąć poprzez rozcięcie ich i w podobny sposób załozyc nowe. Po załozeniu nowego licznika tuż po kupnie, poziom paliwa wskazywał dobrze (1/2 baku) jednak po zalozeniu nowych tarcz i załozeniu zegarów z powrotem, poziom paliwa zaczął pokazywac o 1/4 za duzo. Próbowałem to jakos ustawic, ale bezskutecznie. Ma ktoś jakies pomysły, albo rade jak to ustawic?:)
- Od: 14 mar 2012, 09:59
- Posty: 17
- Auto: Mazda 323f Ba 1.5 1998
musisz wyjąć wskazówkę jak się przestanie podnosić opuszczać, a później wcisnąć w miejscu gdzie powinna odpowiednio wskazywać nic nie da ręczne przesuwanie w górę czy dół i tak później wróci na swoje miejsce
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
problem w tym, że ja jej nie wyciągałem i dlatego dziwi mnie błędny stan paliwa. A co do wyciągania wskazówki, to wolałbym sie obejść bez tego, gdyz ułamałem juz 2 wkazówki od temeratury i 2 od poziomu paliwa a to mój trzeci licznik 
- Od: 14 mar 2012, 09:59
- Posty: 17
- Auto: Mazda 323f Ba 1.5 1998
Skoro mówisz, że wina raczej nie leży po stronie wskazówek, to winny może być pływak. Ja u siebie 2 dni temu też go naprawiałem. Wyjąłem pompkę paliwa, łącznie z odkręceniem od podstawy pływaka i rozebraniem go. Następnie środek do elektroniki i działa 
- Od: 16 lis 2011, 20:26
- Posty: 230
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BA 97' – była :<
tak wskazówka jest umieszczona na czymś co można nazwać ustrojem pomiarowym czyli coś podobnego do multimetru analogowego z wskazówką


może nie dokładnie taki ale o tej samej zasadzie działania zastanawiające jest to że nawet po wyłaczeniu zapłonu czyli odcięciu zasilania pozostaje w tym samym położeniu ale widocznie ma jakiś hamulec wewnątrz


może nie dokładnie taki ale o tej samej zasadzie działania zastanawiające jest to że nawet po wyłaczeniu zapłonu czyli odcięciu zasilania pozostaje w tym samym położeniu ale widocznie ma jakiś hamulec wewnątrz
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Garbage1989 napisał(a):zastanawiające jest to że nawet po wyłaczeniu zapłonu czyli odcięciu zasilania pozostaje w tym samym położeniu ale widocznie ma jakiś hamulec wewnątrz
Heh, mnie też to zastanawiało i myślałem, że mam coś uszkodzone, ale skoro piszesz, że tak jest, to jedno zmartwienie mniej
- Od: 16 lis 2011, 20:26
- Posty: 230
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BA 97' – była :<
nie wiem jak inne mazdy ale akurat wszystkie któe widziałem 323F BA miały tak więc tak to widocznie jest ale każdy kto zagląda do srodka a ma inny samochód [nie mazde] to pyta mi się czy nie mam uszkodzonego wskaźnika poziomu paliwa
a pytania nasilają sie szczególnie gdy mam zatankowany pod korek ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość