Słaby nadmuch na szybę
1, 2
Niezależnie do tego czy jest na obiegu otwartym czy zamknietym nawiew na szybę jest znikomy, i to przy ustawieniu na 4. javascript:emoticon(':|') W podszybiu żadnych lisci i brudów nie ma bo sprawdzalem, a co jest dziwne jeszcze to to, ze jak sie przestawi nadmuch na twarz to dmucha bez zarzutu. Ma ktoś teorie na temat tego zjawiska?? Pozrawiam!
- Od: 22 wrz 2005, 19:39
- Posty: 5
Ja mam
. Nie wiem jak to wyglada w BA ale watpie zeby wymyslili jakies specjalnei bardziej rewolucyjne rozwiazanie. Mialem tak w Bg i przyczyna bylo rozszczepienie sie tych kanalow prowadzacych powetrze do podszybia oraz wyregulowalem klapke zmieniajaca te wszystkie ustawienia miejsca dmuchania. Kanaly prowadzace powietrza sa ze soba polaczone na cos w rodzaju takich zatrzaskow i one sie po prostu wypiely i wypadly z siebie przez co polowa powietrza leciala mi na szybe a druga polowa za zegary.
- Od: 9 lis 2004, 22:14
- Posty: 234
- Skąd: Warszawa
- Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC
Zgadzam się z Panem Mav na pewno ma racje myślę ze nic poza tym nie mogło ci się stać. Aha jeszcze jedno, jaką masz regulacje nawiewów same suwaki czy masz tez przyciski elektryczne. Bo jak elektryka to tam chyba są tam silniczki albo jeden silniczek co zmienia te wszystkie ustawienia nawiewu i możliwe ze jakiś nie działa?? Mam racje czy się mylę co do silniczków są czy nie ma??
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
OK. Dzieki za szybka podpowiedz!
A regulacje mam mechaniczna wiec to raczej kwesta tych kanałów. Tylko teraz jak mam to naprawić? Jak wyciagne licznik to bede widzial te kanały, czy moze cos wiecej trzeba rozebrac?
- Od: 22 wrz 2005, 19:39
- Posty: 5
Szczerze nie mam pojęcia tak daleko się nie zagłębiałem za deskę rozdzielczą rozbierałem plastiki od tylnej zapalniczki po szary plastik z przodu. Aha no i ścigałem cały schowek, co jest przed pasażerem z przodu i tam jedynie był pojemnik na filtr pyłkowy, co prawda jakieś rury z nawiewu były, ale nie widziałem tych klapek, co zmieniają przepływ powietrza. Wiesz kumpel rozbierał całą deskę rozdzielcza i może on coś tam widział. Odezwij się do niego i pogadaj z nim myślę że ci pomoże. http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=7964
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
Dobra, dzieki za info! W sobote biore Ją do garazu i sprobuje zdiagnozowac czy to jest przyczyna. Jak beda jakies postepy to dam znac. Peace!
- Od: 22 wrz 2005, 19:39
- Posty: 5
JEzeli masz mechaniczna regulacje to najpierw sprawdz te ciegna i klapki za srodkowym panelem. Zwyczajnie sobie wejdz albo z od strony kierowcy albo od strony pasazera, zdemontuj ewentualne zaslaniajace sprawe plastiki i poruszaj tymi suwakami i od razu sie zorientujesz ktore ciegno za co odpowiada. Od razu mowie ze ciegna sa z obu stron. I potem jak juz skapujesz co za co odpowiada to odlaczasz ciegno od regulacji pozycji nawiewu i srpawdzasz czy jak mocniej pchniesz to ciegno to sie poprawia czy tez moze jak je cofniesz.
- Od: 9 lis 2004, 22:14
- Posty: 234
- Skąd: Warszawa
- Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC
Pavlikos w takim razie na 99% masz rozlaczone ten kanaliki o ktorych mowilem wczesniej. Mialem tak samo z tym ze mi nie dmuchalo na szybe boczna i podszybie od strony kierowcy. POmyslalem ze to moze przez to ze jest to najdalszy punkt od wentylatora az pewnego pieknego zimowego dnia wyciagnalem zegary zeby je sobie obejrzec a tam widze rozlaczona ta wsuwke i wypadniete kanaly. Sprawdz 
- Od: 9 lis 2004, 22:14
- Posty: 234
- Skąd: Warszawa
- Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC
no wlasnie .... nie dmucha mi od str kierowcy przednia szybe ..... te kanaly biegna pod zegarami? jak sie wyciagnie zegary to tam cos moze byc rozlaczone?
Jest jedna rzecz dla której warto żyć .... MAZDA .... i nie liczy sie nic 
- Od: 24 lis 2004, 14:57
- Posty: 192
- Skąd: kraków
- Auto: mazda mx3
Hmmm nie wiem jakto wyglada w mx3 ale u mnie jak sie wyjmie zegary to widac takie plastikowe kanaly prowadzace powietrze do kolejnych wylotow i one w pewnym momencie (np na zgieciu, zakrecie itp) sa zlaczone na zasadzie ze jeden jest mniejszy i ma taka wypustke a drugi jest wiekszy i ma wglebienei i u mnie takie dwa sie rozlaczyly i wypadly z siebie co powodowalo ze cale powietrze szlo mi pod deske rodzielcza.
- Od: 9 lis 2004, 22:14
- Posty: 234
- Skąd: Warszawa
- Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC
Wczoraj sie za to zabralem... niewielka korekta tego ciegna od sterowania nawiewem troche pomogla ale i tak wydaje mi sie ze efekt nie jest zbyt duzy. Na razie jezdze z wlaczona klima i jest nawet niezle ale jak nie bedzie to zdawac egzaminu w duze mrozy to zajrze za licznik i sprawdze czy tam sie cos nie rozlaczylo.
- Od: 22 wrz 2005, 19:39
- Posty: 5
Profilaktycznie oczyść wlot powietrza z zewnątrz. Wiem, że na wewnętrznym i zewnętrznym jest słaby strumień powietrza, lecz nie zaszkodzi wykonać powyższą operację.
Aby do tego się zabrać, trzeba odkręcić plastikowe podszybie (pod wycieraczkami, mocowane na wkręty na śrubokręt krzyżakowy, lub na kołki plastikowe) oraz (jeśli występuje) dodatkową plastikową osłonę w postaci kratownicy z okolic wlotu powietrza. We wlocie powietrza znajduje się druga kratka, która jest kolejną barierą mająca na celu powstrzymać liście i inne zanieczyszczenia. Wystarczy dokładnie oczyścić ten ruszt i przy okazji sprawdzić pracę klapy nawiewu wewnętrznego/zewnętrznego, która znajduje się tuż pod kratownicą.
U mnie na ruszcie lażały gnijące liście oraz papka, która powstała ze wszystkiego, co się w powietrzu unosi.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Aby do tego się zabrać, trzeba odkręcić plastikowe podszybie (pod wycieraczkami, mocowane na wkręty na śrubokręt krzyżakowy, lub na kołki plastikowe) oraz (jeśli występuje) dodatkową plastikową osłonę w postaci kratownicy z okolic wlotu powietrza. We wlocie powietrza znajduje się druga kratka, która jest kolejną barierą mająca na celu powstrzymać liście i inne zanieczyszczenia. Wystarczy dokładnie oczyścić ten ruszt i przy okazji sprawdzić pracę klapy nawiewu wewnętrznego/zewnętrznego, która znajduje się tuż pod kratownicą.
U mnie na ruszcie lażały gnijące liście oraz papka, która powstała ze wszystkiego, co się w powietrzu unosi.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Sorry, ale znów dwa posty mi wpadły. Za pierwszym razem stracił połączenie, a za drugim były już dwa (więc mimo zerwania łączności i tak dodał go za pierwszym razem). Uważem, że każdy użytkownik powinien mieć możliwość kasowania własnych postów. Tak jest na większości innych FORUM.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
PS. Proszę o usunięcie tego postu.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
PS. Proszę o usunięcie tego postu.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet chwilowo to szkoda to podszybie rozkrecac, jeszcze przy takiej temperaturze zaczepy sie ulamia od tego plastiku – nawet w lato latwo je urwac. Lepiej odkrec wiatrak pod nogami pasazera latarka w dlon i do dziela. przez powstala w ten sposob dziure obejrzysz sobie dokladnie dzialanie klapki a takze ewentualne liscie i inne ciekawe zyjatka na tej kracie od nadmuchu. A co do tego kanalu obok wycieraczek to wystarczy tam upchnac rure od odkrzuacza i wlaczyc odkurzacz :d
- Od: 9 lis 2004, 22:14
- Posty: 234
- Skąd: Warszawa
- Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC
Cze
u mnie pewnego dnia zauwazyłem to samo. Zawsze gdy wączyłem nawiew chwilka i pary nie bylo a tu nagle pewnego dnia dmuchawa furczy na pelnych obrotach a z nawiewu ledwo ledwo cos leci. Łukaszu napisz czy sobie juz z tym poradziłeś
Pozdrawiam

hehehe reszta nawiewów jest oki furczy aż głowę urywa
Myślę że to na jakiejś Polskiej dziurce sie poluzowało hehehe
trochę teraz za zimno na grzebanko chyba poczekam na wiosne 

Uchyl sobie z tyłu szyby, to też będziesz miał wicher
. Wtedy powietrza ma gdzie uchodzić i ciśnienie obiegu się znacznie zwiększa
.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości